MuscleMeat

stoned

hehe, gister ook een cosmopoltan geknald..:dance:
Heeft iemand hier eigenlijk al eens de ice-o-lator hasj gerookt van black widow in maastricht want ik zie hem altijd en wil hem kopen maar vindt 22.5€/gram gwn belachelijk veel.
Zou eerst willen weten welk moordend effect hij heeft. :D :haar:

Heeft iemand hier eigenlijk al eens de ice-o-lator hasj gerookt van black widow in maastricht want ik zie hem altijd en wil hem kopen maar vindt 22.5€/gram gwn belachelijk veel.

nog niet geprobeerd...
black widow was tot ongeveer een jaar geleden mijn vaste stek
tot ze belachelijk hoog werden met hun prijzen en belachelijk laag werden met wat ze gaven
ik kwam er al een jaar of 8 maar de veranderingen vind ik daar echt niet positief
zeker niet qua interrieur, vroeger was het er lekker relaxed met de mooie muurtekeningen enzo maar tegenwoordig... :duh:

ice-o-lator heeft sjoerdhaas gerookt laatst.. het is heftig maar het valt mee ;)

Waar in maastricht? De miss?

waar zijn die grote verhalen muay thai en sanca van afgelopen weekend?

waar zijn die grote verhalen muay thai en sanca van afgelopen weekend?

Ik ben op weekend geweest met mijn "klas" om de helft van onze studies te vieren. Net terug! Ga een tijdje niet kunnen squatten door dit 'tof' weekend :( Ik dacht dat het plezant ging worden, maar had geen gedacht dat de meesten van mijn klas zo'n domme seuten zijn die gaan slapen om half 1 enzo. De geheime activiteiten bleken te zijn: "gocart op de dijk, gezelschapsspelletjes spelen, quiz, strandwandeling, zwemmen in sun parcs..."
Nog nooit gehoord van bierbowling? Van karting? Van cantussen?
Dus ik met een maat of 2 a 3 die wél sava zijn wat gesmoord en veel gezopen.
Eerste avond (vrijdag) knetterstoned en goed dronken wil ik gaan slapen dus loop ik rustig richting de slaapzaal. Totaal niet aant opletten loop ik langs de open deur naar binnen... maar naar't schijnt stond die deur niet open! Ik ben gewoon klets door die glazen deur gewandeld en dat hele ding in diggelen uiteen terwijl iedereen bijna al aant slapen was :rolleyes: Ik besefte echt niet wat er aant gebeuren was en vanwaar die aandacht plots allemaal kwam ??? De ene moment lig je chill buiten te smoren, de andere moment is iedereen die al aant slapen was terug op en is je knie ****ed up :D Gelukkig totaal geen pijngevoel op die moment.
Maar is twee dagen blijven bloeden (en nee ik heb geen bloedziekte) en was echt geraakt tot op mijn knieschijf.

Ik wou dak gewoon was thuisgebleven, moet nu een nieuw glas voor die deur betalen, zat zonder wiet na 1 dag en ben doodmoe... maar toch weer een straf avontuur erbij ;)

Waarom is dit topic zo serieus geworden sinds ik weg was? ;) :D

Ik ben op weekend geweest met mijn "klas" om de helft van onze studies te vieren. Net terug! Ga een tijdje niet kunnen squatten door dit 'tof' weekend :( Ik dacht dat het plezant ging worden, maar had geen gedacht dat de meesten van mijn klas zo'n domme seuten zijn die gaan slapen om half 1 enzo. De geheime activiteiten bleken te zijn: "gocart op de dijk, gezelschapsspelletjes spelen, quiz, strandwandeling, zwemmen in sun parcs..."
Nog nooit gehoord van bierbowling? Van karting? Van cantussen?
Dus ik met een maat of 2 a 3 die wél sava zijn wat gesmoord en veel gezopen.
Eerste avond (vrijdag) knetterstoned en goed dronken wil ik gaan slapen dus loop ik rustig richting de slaapzaal. Totaal niet aant opletten loop ik langs de open deur naar binnen... maar naar't schijnt stond die deur niet open! Ik ben gewoon klets door die glazen deur gewandeld en dat hele ding in diggelen uiteen terwijl iedereen bijna al aant slapen was :rolleyes: Ik besefte echt niet wat er aant gebeuren was en vanwaar die aandacht plots allemaal kwam ??? De ene moment lig je chill buiten te smoren, de andere moment is iedereen die al aant slapen was terug op en is je knie ****ed up :D Gelukkig totaal geen pijngevoel op die moment.
Maar is twee dagen blijven bloeden (en nee ik heb geen bloedziekte) en was echt geraakt tot op mijn knieschijf.

Ik wou dak gewoon was thuisgebleven, moet nu een nieuw glas voor die deur betalen, zat zonder wiet na 1 dag en ben doodmoe... maar toch weer een straf avontuur erbij ;)

Waarom is dit topic zo serieus geworden sinds ik weg was? ;) :D

:roflol: wat vang je toch maar aan?! :D

tja, we hebben jou hier nodig om het een beetje gaar te houden :p

wat een relax verhaal muay:D :roflol:

een maat van mij waar ik mee had zitte smoke zaterdag voor we gingen laserquesten was out gegaan:D hij wist er helemaal NIKS meer van! was zoooo mooi!
das laserquesten ook! ik liep daar gewoon doodnormaal haha
(ben vrij groot) en liep dus tegen iedereen op die daar zo aan het rennen was :roflol: toen we klaar waren.. IEDEREEN zweette.. wij hadden telkens lachkick en ik zweette gewoon niet :D
maat van mij had een score van -82 :P normaal is een score van 400..
ik had 198 :D en mn andere maat(sjoerdhaas) had 367 ofzo!

wat een relax verhaal muay:D :roflol:

een maat van mij waar ik mee had zitte smoke zaterdag voor we gingen laserquesten was out gegaan:D hij wist er helemaal NIKS meer van! was zoooo mooi!
das laserquesten ook! ik liep daar gewoon doodnormaal haha
(ben vrij groot) en liep dus tegen iedereen op die daar zo aan het rennen was :roflol: toen we klaar waren.. IEDEREEN zweette.. wij hadden telkens lachkick en ik zweette gewoon niet :D
maat van mij had een score van -82 :P normaal is een score van 400..
ik had 198 :D en mn andere maat(sjoerdhaas) had 367 ofzo!

:roflol:

damn, sjoerdhaas is precies een hele kerel
zeker dat het geen kloontje van je is?!

:D

damn, sjoerdhaas is precies een hele kerel
zeker dat het geen kloontje van je is?!

:D

lijkt wel een kloontje he haha, nee hij is gewoon nooit op dbb.. alleen als ik bij hem ben dan gaan we wel is dbb checken. soms wil hij wel is gek doen en iets posten maar dat komt niet vaak voor :p het is iig een goeie trainingsmaat!!!

iemand al jack horror gesmoord? soort variatie op jack herrer , maar wel 1 die serieus inslaat heb ik me laten vertellen :D , iemand al ervaringen ermee? zou die wel eens willen proberen maar die is wel duur

iemand al jack horror gesmoord? soort variatie op jack herrer , maar wel 1 die serieus inslaat heb ik me laten vertellen :D , iemand al ervaringen ermee? zou die wel eens willen proberen maar die is wel duur

jack horror?

waar verkopen ze die en aan hoeveel per gram?

werd vanmorgen wakker met 3 bultjes op mn rug en 2 op mn borst..
waarschijnlijk uitslag van een hasj/wiet soort van dit weekend :(

wie heeft dit ook een keer gehad? dit is mn 1e keer dat ik dit heb..
heb wel is vaker gehoord van mensen dat als ze een bepaalde soort hadden gerookt dat ze dan last van puistjes kregen ff

heb wel is vaker gehoord van mensen dat als ze een bepaalde soort hadden gerookt dat ze dan last van puistjes kregen ff

damn you smoked some bad shit bro'
het begint met uitslag gaat dan over van sluiptrekkingen naar verlamming

je gaat best naar de dokter of binnen dit en 2 weken ben je dood :D

voor de zoveelste keer SanderM! schaamhaar bevat GEEN thc! smoke die shit niet, kun je zulke dingen verwachten!

:jk: :D

damn you smoked some bad shit bro'
het begint met uitslag gaat dan over van sluiptrekkingen naar verlamming

je gaat best naar de dokter of binnen dit en 2 weken ben je dood :D

Terug
Naar boven