insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom vind je het te ver gaan? ze denken al van 1960 dat weed voor veel ziektes de oplossing kan zijn , depressie , parkinson , kanker.
dit is een interessant stukje , voor het laatste
THC lijkt op lichaamseigen anandamide
Maar het effect is groter dan zin in coïtus. Een matige hoeveelheid van de werkzame stof uit hennep, THC (delta-9-tetrahydrocannabinol), zorgt ervoor dat je relaxed raakt. Dat komt omdat THC in je brein gaat zitten op een zogeheten receptor die normaal bezet is met een ander goedje, namelijk anandamide. Die lichaamseigen versie van THC werkt hetzelfde, maar komt slechts in veel lagere concentraties voor in het lichaam. Omdat THC behalve ontspannend ook pijnstillend werkt, wordt het door artsen soms voorgeschreven bij multiple sclerose (een ziekte waarbij de zenuwen degenereren) of aan patiënten die herstellen van een chemokuur tegen kanker.
waarom zouden ze weed geven aan iemand die herstelt van kanker?
denk niet dat de dokters het zouden geven moest het idd zo kankerverwekkend zijn.
) gesteld.hehe, pff de hele wet rond weed sucks , bv je mag in belgie 1 vrouwelijke plant kweken , maar als ie klaar is mag je hem niet oogsten
![]()

vanaaf weet een stukie hasj met me pa roken. gezellig en lekker rustig

jeps hij rookt nu zo'n 40 jaar hasj en wiet hij hoort bij de ouwe garde maakt touwens ook nog muziek blues rock hij is nu bijna 60 jaar die ouwe![]()

Hahaha, anders krijg je je ogen niet open?pfff amateurtje, dat rook ik 's morgens om wakker te worden![]()

jeps hij rookt nu zo'n 40 jaar hasj en wiet hij hoort bij de ouwe garde maakt touwens ook nog muziek blues rock hij is nu bijna 60 jaar die ouwe![]()
alsof je het over mijn pa hebt...