XXL Nutrition

stoned

waarom vind je het te ver gaan? ze denken al van 1960 dat weed voor veel ziektes de oplossing kan zijn , depressie , parkinson , kanker.

dit is een interessant stukje , voor het laatste

THC lijkt op lichaamseigen anandamide
Maar het effect is groter dan zin in coïtus. Een matige hoeveelheid van de werkzame stof uit hennep, THC (delta-9-tetrahydrocannabinol), zorgt ervoor dat je relaxed raakt. Dat komt omdat THC in je brein gaat zitten op een zogeheten receptor die normaal bezet is met een ander goedje, namelijk anandamide. Die lichaamseigen versie van THC werkt hetzelfde, maar komt slechts in veel lagere concentraties voor in het lichaam. Omdat THC behalve ontspannend ook pijnstillend werkt, wordt het door artsen soms voorgeschreven bij multiple sclerose (een ziekte waarbij de zenuwen degenereren) of aan patiënten die herstellen van een chemokuur tegen kanker.

waarom zouden ze weed geven aan iemand die herstelt van kanker?
denk niet dat de dokters het zouden geven moest het idd zo kankerverwekkend zijn.

waarom vind je het te ver gaan? ze denken al van 1960 dat weed voor veel ziektes de oplossing kan zijn , depressie , parkinson , kanker.

dit is een interessant stukje , voor het laatste

THC lijkt op lichaamseigen anandamide
Maar het effect is groter dan zin in coïtus. Een matige hoeveelheid van de werkzame stof uit hennep, THC (delta-9-tetrahydrocannabinol), zorgt ervoor dat je relaxed raakt. Dat komt omdat THC in je brein gaat zitten op een zogeheten receptor die normaal bezet is met een ander goedje, namelijk anandamide. Die lichaamseigen versie van THC werkt hetzelfde, maar komt slechts in veel lagere concentraties voor in het lichaam. Omdat THC behalve ontspannend ook pijnstillend werkt, wordt het door artsen soms voorgeschreven bij multiple sclerose (een ziekte waarbij de zenuwen degenereren) of aan patiënten die herstellen van een chemokuur tegen kanker.

waarom zouden ze weed geven aan iemand die herstelt van kanker?
denk niet dat de dokters het zouden geven moest het idd zo kankerverwekkend zijn.

gast.. dit is het gare hanenhok, anders open je ff een topic in wetenschap & onderzoek en post je daar je THC en cannbabis studies?
laat ons hier lekker ouwehoeren want ik heb geen zin in die studie's.
als je met een studie komt dat THC slecht of goed is voor spiergroei dan mag je 'm posten want die vraag is door de TS(ik eigenlijk:D) gesteld.

lovYa

Nu we toch bezig zijn, 2 argumenten :
1) Wiet heeft een hoge verbrandingsfactor, dus niet erg goed voor de longen die hoge t° die je naarbinnen trekt.
2) Recente studies hebben aangetoond dat de laatste zware wietsoorten die behandelt zijn met chemische processen het kort geheugen aantastten bij gebruikers op regelmatige basis.

i don't care, i'ma keep it blazin' anyhow :D

hehe:D , pff de hele wet rond weed sucks , bv je mag in belgie 1 vrouwelijke plant kweken , maar als ie klaar is mag je hem niet oogsten :eyes:

vanavond weer lekker stomen:D

woei vanavond 3 jonko's gerookt:)

wij hebben er 4 gerookt met 3 personen, was wel chillll
1 maat van mij rookte wat minder, die hoefde niet zo veel dus sjoerdhaas en ik hebben veel zitte smoke :D :banana:

Damn.. iedereen is serieus opeens...

kan niet he :p

vanaaf weet een stukie hasj met me pa roken. gezellig en lekker rustig

Terug
Naar boven