AndroidHealthClinic

stoned

toch alweer 25blz, topic loopt goed :thumbs:

ik heb gisteren 80 gram gerookt

Jup, zang + mondharmonica, hardcore blues :P
Jouw pa dan? :D

eigenlijk best sneu.. m'n vader blowt meer dan ik :o :roflol:

mijn pa is drummer in ladouche hoe heet je pa zijn band ? waarschijnelijk kennen die 2 elkaar wel!! mijn pa heeft ook met remco imker en volgens mij ook met harry muskeey uit assen gespeeld, en vroeger ook met tokkel :D

:eek: Straks is mijn pa matties met jouw pa :eek:

small world :D

Haha damn, ik ben nu echt goed stoned:D

cake gegeten:cool:

haha ik heb gisteren pas iets vets gedaan!

wezen smoken en toen wezen laserschieten!!!!! hahah en weer wezen smoken.. dan wordt je wazig haha

haha ik heb gisteren pas iets vets gedaan!

wezen smoken en toen wezen laserschieten!!!!! hahah en weer wezen smoken.. dan wordt je wazig haha

i know the feeling!!!
echt sjiek voor te doen, alleen had ik meer van mn eigen team geraakt dan van het andere :D

Jullie moeten die blunt vloei nemen, die krijg je in een stuk of 10 verschillende soorten, dat is echt lekker :D En je wordt echt zo stoned van die shit :p

i know the feeling!!!
echt sjiek voor te doen, alleen had ik meer van mn eigen team geraakt dan van het andere :D

ik schoot ook op mn eige team maar je kon ze niet afschieten ;)
ik leer daar gewoon kei chill als een beer rond:D
iedereen knalde tege me aan hahaha

Jullie moeten die blunt vloei nemen, die krijg je in een stuk of 10 verschillende soorten, dat is echt lekker :D En je wordt echt zo stoned van die shit :p

laatst nog gehad een blunt, wel chill ;)

ik schoot ook op mn eige team maar je kon ze niet afschieten ;)
ik leer daar gewoon kei chill als een beer rond:D
iedereen knalde tege me aan hahaha

laatst nog gehad een blunt, wel chill ;)

Gister hadden we: Cosmopolitan, Wild honey, Strawberry kiwi en Pina Colada :D :p Daar wordt je dus echt gaar van :roflol:

Terug
Naar boven