MuscleMeat

stoned

ouders morgen het huis uit! perfect!
mn waterpokken zijn bijna allemaal weg! i love it! voel me weer helemaal mens!

haha slaapkop :D

Je hebt er niet veel aan.. maar ben ik tenminste weer lief geweest :o

haha dus je gaat achter de hockeymeisjes aan :D

bedankt loca ;)

uuuhm nou ik ga er niet achteraan haha, hou ik niet zo van. ze komen maar op mij af :D
haha nee maar dat is altijd 1x per jaar daar een feest en dit wordt mn 3e keer en het bevalt me elke keer wel :p komen altijd mooie vrouwen op af!

bedankt loca ;)

uuuhm nou ik ga er niet achteraan haha, hou ik niet zo van. ze komen maar op mij af :D
haha nee maar dat is altijd 1x per jaar daar een feest en dit wordt mn 3e keer en het bevalt me elke keer wel :p komen altijd mooie vrouwen op af!

hahaha, jij balen als je nog niet helemaal beter bent ;)
veel plezier alvast :eyebrow:
de jongens zullen wel om foto's gaan vragen :D

hahaha, jij balen als je nog niet helemaal beter bent ;)
veel plezier alvast :eyebrow:
de jongens zullen wel om foto's gaan vragen :D

nou het gaat goed met me, ze zijn bijna allemaal weg!!
en een best leuke dame heeft me gevraagd of ik van te voren met hun wat kom drinken ergens bij iemand en ik neem natuurlijk mn beste maat sjoerdhaas (de TS) mee :D maar als ik had gewild dan had ik al lang iets met haar.. en opsich wil ik dat ook wel.. ze is leuk en lief en knap maar ik ga 3 juli naar lloret!!! en ik was afgelope zomer ook met vrienden naar italie op vakantie en toen had ik dus een vriendin... heb me gedragen maar dat was niet altijd even makkelijk...! zit dus eigenlijk met een soort van dilemma

ben er ook weer hoor, net mijn wekelijkse uurtjes college gehad, weekend :)

bedankt loca ;)

Welke opleiding doe je dan? ALO>?

nou het gaat goed met me, ze zijn bijna allemaal weg!!
en een best leuke dame heeft me gevraagd of ik van te voren met hun wat kom drinken ergens bij iemand en ik neem natuurlijk mn beste maat sjoerdhaas (de TS) mee :D maar als ik had gewild dan had ik al lang iets met haar.. en opsich wil ik dat ook wel.. ze is leuk en lief en knap maar ik ga 3 juli naar lloret!!! en ik was afgelope zomer ook met vrienden naar italie op vakantie en toen had ik dus een vriendin... heb me gedragen maar dat was niet altijd even makkelijk...! zit dus eigenlijk met een soort van dilemma

kerel, het is maart.. Lloret is leuk, maar het is ook niet alles ;)
Als je je daar nu al druk over maakt vind je haar blijkbaar toch niet zo leuk

Terug
Naar boven