AndroidHealthClinic

stoned

Ok. Ik doe fysiotherapie. Ga jij daarna nog fysio studeren? Veel mensen van CIOS nemen die stap.

ik denk het niet, teveel boeken werk voor mij. ben meer een praktijk man.
wil op een middelbare school gym leraar worden of in het leger instructeur of ergens anders, misschien in een sportschool werken..

kerel, het is maart.. Lloret is leuk, maar het is ook niet alles ;)
Als je je daar nu al druk over maakt vind je haar blijkbaar toch niet zo leuk

haha ja ik denk altijd graag vooruit ;)
je hebt wel gelijk hoor.. als ik zo denk vind ik haar ook niet zo leuk maja
ik ben nog jong en er komen nog genoeg vrouwen in mn leven dus als ik deze laat schieten is het geen ramp.. zo bedoel ik het meer. maar ik denk wel dat eht wat gaat worden en dan moet ik me maar gedragen in lloret.
(wat in lloret gebeurd blijft in lloret:eyebrow: ) haha

hahaha sneaky sneaky :eyebrow:

ja ik ben nog nooit vreemd gegaan enzo hoor! maar als ik in lloret gewoon me ga gedragen als vrijgezel zie ik geen probleem eigenlijk.. het is wel een beetje k*t van me maja je bent maar 1x jong en wil die vakantie 100% benutten ;)

Tja, je moet doen waar je je goed bij voelt :D
Toen ik in Blanes werkte leek het alsof iedereen daar aan de lopende band vreemd ging, zonder schuldgevoel of wat dan ook..
mij niet gezien, maar ieder zn ding he ;)

Tja, je moet doen waar je je goed bij voelt :D
Toen ik in Blanes werkte leek het alsof iedereen daar aan de lopende band vreemd ging, zonder schuldgevoel of wat dan ook..
mij niet gezien, maar ieder zn ding he ;)

mij normaal gesproken ook niet gezien..
heb advies van een best goede vriend gekregen (23jaar) dus redelijk wat ervaring en hij zei dat wat in lloret gebeurd ook in lloret blijft.
maja ik zie het allemaal wel, het kan dan ook allang weer uit zijn enz enz dus we zien wel :D ik ga nou lekker in het zonnetje naar het centrum lopen!
(ja ik durf me weer te laten zien in het openbaar:D)

thanks for the social talk :kiss:

mij normaal gesproken ook niet gezien..
heb advies van een best goede vriend gekregen (23jaar) dus redelijk wat ervaring en hij zei dat wat in lloret gebeurd ook in lloret blijft.
maja ik zie het allemaal wel, het kan dan ook allang weer uit zijn enz enz dus we zien wel :D ik ga nou lekker in het zonnetje naar het centrum lopen!
(ja ik durf me weer te laten zien in het openbaar:D)

thanks for the social talk :kiss:

Tja.. Dat verhaal gaat niet altijd op ;)
Lloret is een redelijk klein dorpje, grote kans om bekenden (van je meisje) tegen te komen :rolleyes:
Ach, geniet gewoon van je tijd met dat meisje, mocht het echt wat worden kan je het er altijd tegen die tijd met haar over hebben ;)

Woei, veel plezier met buitenspelen :D

Tja.. Dat verhaal gaat niet altijd op ;)
Lloret is een redelijk klein dorpje, grote kans om bekenden (van je meisje) tegen te komen :rolleyes:
Ach, geniet gewoon van je tijd met dat meisje, mocht het echt wat worden kan je het er altijd tegen die tijd met haar over hebben ;)

Woei, veel plezier met buitenspelen :D

ik weet dat er geen bekende van haar naar toe gaan ;)
wel van mij..... haha maargoed ik ga dr wel met haar over praten idd ja als de tijd zo ver is ;)

het buitenspelen is gelukt! er staat weer 100 euro op mn rekening erbij.
had teveel cash geld in mn portomonee dus dacht.. laat ik het even storten.

ik weet dat er geen bekende van haar naar toe gaan ;)
wel van mij..... haha maargoed ik ga dr wel met haar over praten idd ja als de tijd zo ver is ;)

het buitenspelen is gelukt! er staat weer 100 euro op mn rekening erbij.
had teveel cash geld in mn portomonee dus dacht.. laat ik het even storten.

hihihi kan je niet weten he, wie je tegenkomt.. ik kwam oudcollega's van middelbareschoolvriendinnen tegen die nog wisten wie ik was..
aardig lullig als je betrapt zou worden :D
Maar volgens mij ben jij stiekem wel een brave jongen en gedraag jij je eigen wel..
toch? :rolleyes:

hihihi kan je niet weten he, wie je tegenkomt.. ik kwam oudcollega's van middelbareschoolvriendinnen tegen die nog wisten wie ik was..
Maar volgens mij ben jij stiekem wel een brave jongen en gedraag jij je eigen wel..

Jij niet dan??

ik vrees het ook.. dat ik me ga gedragen :(
en dan heb ik lloret niet 100% benut.. maargoed een leuke tijd kan je er zéker wel hebben!
opstap versier ik eigenlijk ook nooit vrouwen! ik ga altijd met mn vrienden en beleef een goede tijd!
zo zijn mijn vrienden ook niet echt, om "achter de chicks aan te gaan"

ik vrees het ook.. dat ik me ga gedragen :(
en dan heb ik lloret niet 100% benut.. maargoed een leuke tijd kan je er zéker wel hebben!
opstap versier ik eigenlijk ook nooit vrouwen! ik ga altijd met mn vrienden en beleef een goede tijd!
zo zijn mijn vrienden ook niet echt, om "achter de chicks aan te gaan"

Gaat helemaal goedkomen dus :thumb:

trouwens loca.. ben jij dat op je avatar? :)
ik wil wel eens een foto van je zien!

ja dat ben ik.

Loca gaat voorbij mijn aantal posts

SanderM en loca get a room

niet doen sanderM, straks word je verliefd en ben je de lul. heb ik dus ook:p

Terug
Naar boven