XXL Nutrition

stoned

Vanavond maar weer eens 'oldschool' een dikke draaien :cool:

:D

hehe, ik denk ik vanavond juist ff niet, misschien ff opstap vanavond!
ff weer aan het bier, wat actiefs doen :D
maar veel plezier kerel ;)

Vice Versa ;)

Alle oldschool hiphop albums mee (Chronic, 2001, 36 chambers, straight outta compton, Illmatic, etc etc). Flesje Highland Park single malt & big bag of grass, en natuurlijk flinke zak cashews voor de vreetkick. En pokeren maar... :D

Vice Versa ;)

Alle oldschool hiphop albums mee (Chronic, 2001, 36 chambers, straight outta compton, Illmatic, etc etc). Flesje Highland Park single malt & big bag of grass, en natuurlijk flinke zak cashews voor de vreetkick. En pokeren maar... :D

all the ingredients for a good time :cool:

Vice Versa ;)

klinkt goed!

ik ben nou alweer thuis, paar biertjes gedronken bij 2 maten en dvd gekeken.
moet opeens morgen vroeg de shell openen.. *gaaap*
wish me luck, sleep tight!

klinkt goed!

ik ben nou alweer thuis, paar biertjes gedronken bij 2 maten en dvd gekeken.
moet opeens morgen vroeg de shell openen.. *gaaap*
wish me luck, sleep tight!

En overleefd?
Ik ben net terug se! Verdorie beestig weekend :)
Vrijdag vet feestje met CJ Bolland (van The Prophet) en Tom Barman (die twee samen zijn Magnus)... dikke retrohouse gedraaid en minimal techno!
Gisteren The Hype @ Illusion! Ondertussen paar J's geknald! Als het allemaal goed zit volgt er wel een foto/filmpje :)

ik heb wel gehoord dat het een stof bevat dat gelijkaardig is aan het vrouwelijk hormoon. dus kan jezelf ff nadenken he

En overleefd?
Ik ben net terug se! Verdorie beestig weekend :)
Vrijdag vet feestje met CJ Bolland (van The Prophet) en Tom Barman (die twee samen zijn Magnus)... dikke retrohouse gedraaid en minimal techno!
Gisteren The Hype @ Illusion! Ondertussen paar J's geknald! Als het allemaal goed zit volgt er wel een foto/filmpje :)

ik heb het overleefd, het was gelukkig niet druk, heb lekker de FHM kunnen lezen. pas vanaf half 11 kwam er af en toe een klantje peuke halen en een keer tanken, tegen enen werd het drukker en werd ik afgelost :D
ben benieuwd naar de foto's/filmpjes :D

ik heb wel gehoord dat het een stof bevat dat gelijkaardig is aan het vrouwelijk hormoon. dus kan jezelf ff nadenken he

bedankt dat je het even zegt maar van in de zon lopen kun je ook kanker krijgen ;)

zeg sanca... jij als mede wietliefhebber...

ik heb white widow en northernlight gekocht (twee toch wel vrij basic en alom gekende soorten), maar ik weet niet meer welke soort dewelke is... ikzelf smoor meestal haze ofzo, vandaar

A) extreem stoned gevoel, zwaar en traag
B) helemaal niet zo stoned als A, maar wel héél high, alles blijft chill en je kunt normaal functioneren

Welke soort is A en welke is B? het is maar dat een vriend van mij een plantje van A wil zetten :D

a: white widow
b: northern light

:dunno:

fototje?

muay thai wat vindt jij nou de beste wiet om echt goed high van te worden en niet stoned? northern light klinkt goed :)

muay thai wat vindt jij nou de beste wiet om echt goed high van te worden en niet stoned? northern light klinkt goed :)

geen jack herrer of A! want daar wordt je knetterstoned van!
als B northern light is dan is het TOP om high te worden!

persoonlijk word ik liever stoned, tenzij ik nog in de zetel moet zitten met m'n oudjes, want dan wil je echt geen hele gesprekken over school of het weer meer voeren :)

geen jack herrer of A! want daar wordt je knetterstoned van!
als B northern light is dan is het TOP om high te worden!

persoonlijk word ik liever stoned, tenzij ik nog in de zetel moet zitten met m'n oudjes, want dan wil je echt geen hele gesprekken over school of het weer meer voeren :)

geef mij toch maar een lekkere high :p

geef mij toch maar een lekkere high :p

wat is er nu lekkerder dan stoned zijn, in een zetel zitten die je vorm ondertussen al heeft aangenomen en gesprekken te voeren over borsten en tepels met je beste vriend? of gesprekken over wat je weer hebt uitgestoken deze week met je buurjongen die op snowboardvakantie is gegaan met 15 gram mee...

juist :) al is goed stoned worden met vrienden ook wel leuk!:D

Terug
Naar boven