- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond maar weer eens 'oldschool' een dikke draaien![]()
![]()

hehe, ik denk ik vanavond juist ff niet, misschien ff opstap vanavond!
ff weer aan het bier, wat actiefs doen
maar veel plezier kerel![]()

Vice Versa![]()
Alle oldschool hiphop albums mee (Chronic, 2001, 36 chambers, straight outta compton, Illmatic, etc etc). Flesje Highland Park single malt & big bag of grass, en natuurlijk flinke zak cashews voor de vreetkick. En pokeren maar...![]()

Vice Versa![]()
Alle oldschool hiphop albums mee (Chronic, 2001, 36 chambers, straight outta compton, Illmatic, etc etc). Flesje Highland Park single malt & big bag of grass, en natuurlijk flinke zak cashews voor de vreetkick. En pokeren maar...![]()
klinkt goed!
ik ben nou alweer thuis, paar biertjes gedronken bij 2 maten en dvd gekeken.
moet opeens morgen vroeg de shell openen.. *gaaap*
wish me luck, sleep tight!

ik heb wel gehoord dat het een stof bevat dat gelijkaardig is aan het vrouwelijk hormoon. dus kan jezelf ff nadenken he

ik heb wel gehoord dat het een stof bevat dat gelijkaardig is aan het vrouwelijk hormoon. dus kan jezelf ff nadenken he

En overleefd?
Ik ben net terug se! Verdorie beestig weekend
Vrijdag vet feestje met CJ Bolland (van The Prophet) en Tom Barman (die twee samen zijn Magnus)... dikke retrohouse gedraaid en minimal techno!
Gisteren The Hype @ Illusion! Ondertussen paar J's geknald! Als het allemaal goed zit volgt er wel een foto/filmpje![]()

ik heb nog een reeds gerold half peukje liggen van soort B maar daar heb je weinig aan hépffff man, ik heb nooit wiet thuis liggen want dan is dat op binnen de 24 uurik heb nog een reeds gerold half peukje liggen van soort B maar daar heb je weinig aan hé

muay thai wat vindt jij nou de beste wiet om echt goed high van te worden en niet stoned? northern light klinkt goed![]()

geen jack herrer of A! want daar wordt je knetterstoned van!
als B northern light is dan is het TOP om high te worden!
persoonlijk word ik liever stoned, tenzij ik nog in de zetel moet zitten met m'n oudjes, want dan wil je echt geen hele gesprekken over school of het weer meer voeren![]()