XXL Nutrition

stoned

haha pafte al om mn 12e :)

:eek: dat is echt te jong! ik smoor nog maar een tweetal jaar! (maar hoe ;))
in ieder geval... als je er te jong aan begint krijg je permanent damage heb ik al willen merken bij sommigen! (nuja, ze worden gewoon slomer)

ach ik vind het niet echt leeftijdsgebonden, maar veel zullen het er niet mee eens zijn. net als bij bodybuilding verschillen de meningen hierover:)

of misschien ben ik nog te jong om dat in te zien:p

ach ik vind het niet echt leeftijdsgebonden, maar veel zullen het er niet mee eens zijn. net als bij bodybuilding verschillen de meningen hierover:)

de wetenschap heeft uitgewezen dat je hippocampus erdoor verandert als je nog niet volgroeid bent (en ik was dat toch nog niet op mijn 12e of 15e hoor)
zoek zelf maar ff op waar dat ding voor dient, gn zin om het allemaal uit te typen ;)

anyway... zolang het niet van smorgens tot savonds is moet het kunnen hé :D

smoor je eigenlijk vaak tulpen sanca? of andere dingen buiten gewone J's of blunts?

Laatst bewerkt:
tulpen? in mn puberteit :D
nu 's avonds paar j'kes
rest is een duister ander leven geweest ;)

pfff ik zoek echt een beestige waterpijp... model "de Frans" (dat was z'n bijnaam)

Een standaard 'buis' met het onderste derde in't rood en het bovenste derde in't blauw... het middelste 3e was doorzichtig, tot je hem voltrok met rook! dan werd het wit en kreeg je de franse vlag! vandaar --> de Frans :D

ik mis hem :(

kent iemand een shop in Gent of Dendermonde ofzo waar ze zulke modellen hebben??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry voor de crappy tekening :D

steek jij bij tulpen de bovenkant vol wiet en de onderkant vol tabbak? of hoe verdeel jij dat? wil het namelijk eens proberen :)

pfff ik zoek echt een beestige waterpijp... model "de Frans" (dat was z'n bijnaam)

Een standaard 'buis' met het onderste derde in't rood en het bovenste derde in't blauw... het middelste 3e was doorzichtig, tot je hem voltrok met rook! dan werd het wit en kreeg je de franse vlag! vandaar --> de Frans :D

ik mis hem :(

kent iemand een shop in Gent of Dendermonde ofzo waar ze zulke modellen hebben??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry voor de crappy tekening :D

in nederland zijn zat smartshops....

niet slim om zo vroeg al te smoren , kan later voor problemen zorgen ,
zelf smoor ik al zo'n 2j , laatste tijd iets meer , niet elke dag anders raak je in een soort sleur, maar moet wel toegeven dat er de vrijdag/zaterdag wel paar blunts inkunnen:cool: :D

ow en btw : je hebt 2 soorten wiet indica en sativa , indica = stoned weed zoals haze , en veel van die afhaanse soortjes , sativa = high weed zoals whitewidow , en alle andere witte soortjes , de reden dat je wss te knetter van whitewidow was omdat je er wss te veel van gesmoord hebt of omdat je teveel tabak gebruikt , veel tabak laat ons zeggen in verhouding 50-50 is meer stoned , probeer eens 25 tabak 75 weed.

Laatst bewerkt:
niet slim om zo vroeg al te smoren , kan later voor problemen zorgen ,
zelf smoor ik al zo'n 2j , laatste tijd iets meer , niet elke dag anders raak je in een soort sleur, maar moet wel toegeven dat er de vrijdag/zaterdag wel paar blunts inkunnen:cool: :D

ow en btw : je hebt 2 soorten wiet indica en sativa , indica = stoned weed zoals haze , en veel van die afhaanse soortjes , sativa = high weed zoals whitewidow , en alle andere witte soortjes , de reden dat je wss te knetter van whitewidow was omdat je er wss te veel van gesmoord hebt of omdat je teveel tabak gebruikt , veel tabak laat ons zeggen in verhouding 50-50 is meer stoned , probeer eens 25 tabak 75 weed.

sowieso :D

moon flower is ook chill :D

Terug
Naar boven