AndroidHealthClinic

stoned

tja denk dat ik een slimme ben he;)

Dénken dat je een slimme bent is altijd goed :p

Niet mijn :roflol: dissen... de mijne is net zo goed als de jouwe hoor sanca..
zelfs sander vindt het :P
:roflol:

nee dat vind ik niet!! :sad:

Dénken dat je een slimme bent is altijd goed :p

goed voor jezelf ja, maar andere vinden je een dom persoon maar zolang je zelf denkt dat je slim bent is het allemaal prima ;)

ik ben trouwens verliefd, op een meisje uit mn klas.. maar dat kan niet en mag niet.. wil geen vriendin in mn klas en weet niet of ik haar kan krijgen haha maarja ik denk ik zeg het maar ff, ik ga er ook niks mee doen hoor met die gevoelens.. maar we gingen vandaag ff na school naar de stad en zij vroeg me mee enzo en was super gezellig.. maja dan bloeit dat altijd weer ff op he.. en zij en een andere dame uit mn klas komen in juni een keer hierheen als ik alleen thuis ben en dan komen 2 andere maten van mij en dan gaan we een dagje iets doen en dan zuipe en dan stappen en dan uitslapen! :cool:
en als ik in lloret zit zit mn geliefde in salou en we hadden afgesproken dat ik en mn 2 maten daar heen gaan een dagje en een nachtje :cool: haha
ik denk ik deel het ff mee om het niveau van dit topic en de posts weer even op te krikken ;)

goed voor jezelf ja, maar andere vinden je een dom persoon maar zolang je zelf denkt dat je slim bent is het allemaal prima ;)

ik ben trouwens verliefd, op een meisje uit mn klas.. maar dat kan niet en mag niet.. wil geen vriendin in mn klas en weet niet of ik haar kan krijgen haha maarja ik denk ik zeg het maar ff, ik ga er ook niks mee doen hoor met die gevoelens.. maar we gingen vandaag ff na school naar de stad en zij vroeg me mee enzo en was super gezellig.. maja dan bloeit dat altijd weer ff op he.. en zij en een andere dame uit mn klas komen in juni een keer hierheen als ik alleen thuis ben en dan komen 2 andere maten van mij en dan gaan we een dagje iets doen en dan zuipe en dan stappen en dan uitslapen! :cool:
en als ik in lloret zit zit mn geliefde in salou en we hadden afgesproken dat ik en mn 2 maten daar heen gaan een dagje en een nachtje :cool: haha
ik denk ik deel het ff mee om het niveau van dit topic en de posts weer even op te krikken ;)

ik doelde erop dat je je aan de mijne net zoveel stoort ;)

Maar ok, het is mij duidelijk, geen advies meer voor jou
je hebt gewoon last van je hormonen :p

Yeah morgen draai ik ook weer een dikke :cool: Maandje gestudeerd en morgenmiddag zit het er weer op voorlopig...

zo ik ben weer trainen

armen een beentjes aanpakken en dan muaythai :cool:

:wave:

Laatst bewerkt:

vind ik nou weer stom he als je alleen bent met die 2 meisjes heb je ze voor je alleen als je met maten bent moet je delen en dat wil je niet he:D

ik doelde erop dat je je aan de mijne net zoveel stoort ;)

Maar ok, het is mij duidelijk, geen advies meer voor jou
je hebt gewoon last van je hormonen :p

"last" van mn hormonen had ik op mn 16e ;) toen was ik wel een player
ik ben echt verliefd op haar, en die andere die komen gewoon op mij af, dat klinkt stom maar daar doe ik niks voor of aan.. gebeurt gewoon..

vind ik nou weer stom he als je alleen bent met die 2 meisjes heb je ze voor je alleen als je met maten bent moet je delen en dat wil je niet he:D

wie zegt dat ik ze niet deel? ik nodig mijn maten toch uit als hun komen? ik neem mijn maten toch mee als we van lloret naar salou gaan? :D

wholelotta playin' goin' on over here :cool:

:p

zo stil hier :(

ja, viel mij ook al op, ik zat te wachten op een reactie van loca en jacky den bels op mijn vorige post

LOCA

JACKY

Terug
Naar boven