MuscleMeat

stoned

JOEHOEEEEEEEEEW

:wave: hoi loca :wave:

de joehoe deed het hem ;)

wat voor reactie SanderM?
Je hebt ''last'' genoeg van je hormonen om er in een stoned-topic advies over te vragen.. so don't give me that in denial crap :p
maarja je bent echt verliefd zeg je..
dan laat je meisje 1 en 2 toch zitten en ga je volledig voor je ''geliefde'' zoals je haar noemt :D
lijkt mij dan he..
en wat maakt het uit dat ze bij je in de klas zit.. school duurt niet eeuwig schat ;)

:wave:

sanca, ga sander eens roepen met joeehoee's en al :P

SAAAAAAAANDEEEEEEEEEEER

JOOOOOOEHOOOOOOOEW

haaaaaaaaaallllllloooooooooooo

ik ben er eens vandoor, een badje nemen en door naar de vriendin :wave:

de joehoe deed het hem ;)

wat voor reactie SanderM?
Je hebt ''last'' genoeg van je hormonen om er in een stoned-topic advies over te vragen.. so don't give me that in denial crap :p
maarja je bent echt verliefd zeg je..
dan laat je meisje 1 en 2 toch zitten en ga je volledig voor je ''geliefde'' zoals je haar noemt :D
lijkt mij dan he..
en wat maakt het uit dat ze bij je in de klas zit.. school duurt niet eeuwig schat ;)

haha ik vraag hier om adies omdat hier een dame zit :p
en meisje 1 en 2 stonden vandaag allebei langs elkaar toen ik klaar was met stage lopen op school en naar huis ging :roflol:
maargoed.. mijn grote liefde ben ik al een half jaar verliefd op ofzo..
ik wil gewoon geen vriendin in mn klas :D dat gaat toch niet werken lijkt mij.. en ik weet ook niet of ik haar kan krijgen, dat is ook nog best een belangrijk punt ;) ik kan altijd nog stoppen met mn opleiding :jk: ;)

sanca, ga sander eens roepen met joeehoee's en al :P

ik hoorde jullie wel maar ik was aan het eten :D

haha ik vraag hier om adies omdat hier een dame zit :p
en meisje 1 en 2 stonden vandaag allebei langs elkaar toen ik klaar was met stage lopen op school en naar huis ging :roflol:
maargoed.. mijn grote liefde ben ik al een half jaar verliefd op ofzo..
ik wil gewoon geen vriendin in mn klas :D dat gaat toch niet werken lijkt mij.. en ik weet ook niet of ik haar kan krijgen, dat is ook nog best een belangrijk punt ;) ik kan altijd nog stoppen met mn opleiding :jk: ;)

verstandig... als het gedaan is heb je enkel maar miserie!
ik heb die fout nooit gemaakt, bewust, maar maten van mij wel en dan zit je nog maanden of jaren met je ex in de klas... echt miserie!
+ je ziet elkaar dan teveel

verstandig... als het gedaan is heb je enkel maar miserie!
ik heb die fout nooit gemaakt, bewust, maar maten van mij wel en dan zit je nog maanden of jaren met je ex in de klas... echt miserie!

ik ook niet maar heb idd van andere gehoord dat het ook goed kan gaan maar ook heel fout en dat wil ik dus niet, had haar gewoon graag ergens anders ontmoet... als dat eens zou kunnen.... *zucht, zwijmel, denkend aan haar :eyebrow: *

ga trouwens de D1 trainen, lekker laten voetballen die mennekes!

nou nou, dooie boel hoor! loca dood?

je zult het met mij moeten doen :D

vraagje, D1???

ook gezellig ;)

D1.. voetbal? ken je dat? werkt ook bij hockey zo... A1 is de beste F6 de slechtste

de letter gaat meestal op leefijd en hoe goed je bent staat voor het cijfer.

bijvoorbeeld:

- jongetje 1 die 12 jaar oud is die goed in voetbal is gaat naar de D1
- jongetje 2 die ook 12 jaar oud is die slecht in voetbal is gaat naar de D5

zo, dat wist ik niet
dus... als ik het goed begrijp ga je een kinderteam trainen?!

of zit ik er weer compleet naast :p

Terug
Naar boven