- Waardering
- 0
**** yeah, voel je je dag erna ook slecht? Misselijk? Droge keel? Ook veel sigaretten roken he!Whahaha..
Laat ik nou gewoon blowen en zuipen tegelijk....ben ik dan wel een echte vent?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** yeah, voel je je dag erna ook slecht? Misselijk? Droge keel? Ook veel sigaretten roken he!Whahaha..
Laat ik nou gewoon blowen en zuipen tegelijk....ben ik dan wel een echte vent?![]()
**** yeah, voel je je dag erna ook slecht? Misselijk? Droge keel? Ook veel sigaretten roken he!

Omdat ik je geen karma kan geven verblijd ik je met een plaatje van een katI do it all,bro.![]()
Slecht voelen doe ik alleen als er op het einde van de avond niet gedoet wordt.![]()
daaaamn nu word het hier weer gezellig en moet ik offline
keep the topic alive

I do it all,bro.![]()
Slecht voelen doe ik alleen als er op het einde van de avond niet gedoet wordt.![]()

Omdat ik je geen karma kan geven verblijd ik je met een plaatje van een kat
[Link niet meer beschikbaar]
Oooooooo en bij mij loopt er gewoon 1 beneden he mooi dat ik daar niet heen ga zo gevaarlijk man achterpooties alles erop en eraan

Omdat ik je geen karma kan geven verblijd ik je met een plaatje van een kat
Oooooooo en bij mij loopt er gewoon 1 beneden he mooi dat ik daar niet heen ga zo gevaarlijk man achterpooties alles erop en eraan

Ik dank je voor die mooie pic,Gorilla.
Ik ga em meteen boven mn bed hangen.![]()

Whahaha..

Sterk als je dit kan uitkijken! ****ing boring horses.
Verrassend einde!
ik heb hem uitgekeken