MuscleMeat

stoned

RESPECT MY AUTHORITY

ik ga slapen! ben kapot haha
na 2 weken thuis geweest te zijn merk ik wel dat ik een vermoeiend leventje heb haha, 4x in de week trainen, 4x in de week school, 2x in de week stage, 3x in de week werken en ik heb ook nog een sociaal leven :D

lekker slapen nu dus :D :wave:

ik ga stilletjes crashen

truste :wave:

potvolkoffie zeg..

ik was me toch een partij wazig :eek:
we hadden bubbeling ice en nog wat wiet maar serieus..
ik was zooooooooooooo wazig, zo wazig ben ik nog nooit geweest, dit was anders als hasj en wiet, dit was gewoon een andere wereld!
en ik moet nog maar de stad zo met nikki.. ben echt MEGA lam...
maar ga natuurlijk wel maar ik moet mn kamer opruimen want ik denk dat ze na de stad wel ff langs komt hier.
damn da was grappig.. was echt super sloom gisteren. met 2 maten en een collega van me gerookt :) haha was wel cool om met mn collega erbij te roken.

hoe is het met jullie

Heb een weekje niet gerookt, tot gisteren. De wiet viel wel mee, maar ik ben ook MEGA lam vandaag :)

sanca.. je bent echt te erg aan het spammen, zelfs hier reageer je niet meer op stonede verhalen maar spam je maar raak..

potvolkoffie zeg..

ik was me toch een partij wazig :eek:
we hadden bubbeling ice en nog wat wiet maar serieus..
ik was zooooooooooooo wazig, zo wazig ben ik nog nooit geweest, dit was anders als hasj en wiet, dit was gewoon een andere wereld!
en ik moet nog maar de stad zo met nikki.. ben echt MEGA lam...
maar ga natuurlijk wel maar ik moet mn kamer opruimen want ik denk dat ze na de stad wel ff langs komt hier.
damn da was grappig.. was echt super sloom gisteren. met 2 maten en een collega van me gerookt :) haha was wel cool om met mn collega erbij te roken.

hoe is het met jullie

Heb een weekje niet gerookt, tot gisteren. De wiet viel wel mee, maar ik ben ook MEGA lam vandaag :)

nice!

beter zo?!

:D

SPAM

Terug
Naar boven