XXL Nutrition

Stop Islamisering Europa demonstratie rustig verlopen

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De demonstratie van de extreem-rechtse groep 'Stop Islamisering van Europa' in Amsterdam verloopt rustig. Linkse activisten hielden een tegenactie.

De demonstratie van de nieuwe groepering 'Stop Islamisering van Europa' begon rond 13.00 uur op de Dam. Volgens tv-zender AT5 kwamen er 40 man opdagen. Er was gerekend op 300 betogers. Organisator van de betoging is Anders Gravers, een extreem-rechtse politicus die in Denemarken de groepering oprichtte na de ophef rond de spotprenten van Mohammed.

Op de linkse site Indymedia staat een oproep voor een 'geweldoze' tegenactie. De groepering 'Stop de Hetze Tegen Moslims' zegt 'een tegengeluid' te willen laten horen 'tegen het manipulatieve populisme'. Een woordvoerder van de Amsterdamse burgemeester Cohen liet tv-zender AT5 vrijdag al weten dat de politie 'alert is op de situatie en indien nodig ingrijpt'.

'Stop de hetze'
Volgens 'Stop de hetze' dragen demonstraties zoals die van zaterdag alleen maar bij aan onverdraagzaamheid. "Zij wekken de indruk dat alle moslims extremisten zijn. Daardoor geven ze draagvlak aan precies het omgekeerde van waarvoor ze zeggen op tekomen. De vrijheid van religie wordt teruggeschroefd doordat westersereligieuze extremisten garen spinnen bij het demoniseren van de moslimsen daardoor weer meer macht en draagvlak krijgen."

Opstootjes
Een demonstratie van 'Stop Islamisering van Europa' in Brussel trok vorige maand tweehonderd mensen, ondanks dat burgemeester Freddy Thielemans de demonstratie had verboden. Bij opstootjes werden toen vooral rechts-extremisten opgepakt.

:roflol: wat een afgang, opkomst van drie keer nul. Maar ach dan is Cirkel er ook een keer uit. Hoop dat de grote stad niet te eng was voor die kaalkopjes.

Respect voor die jongens !

• Topic Starter Topic Starter
Respect? Als je nou nog meeloopt, nu is het gewoon een aanfluiting. Allemaal de mond vol over hoe goed zo'n demonstratie is maar dan niet komen opdagen.

Is dat plaatje van de demonstratie of heb je dat er zelf bij verzonnen Eric?

Haha, 40 man. Respect, allemaal helden die in gesloten kamertjes en op internet de grootste bek hebben.. maar als ze er tussen moeten staan komt er geen hond :roflol:

Respect? Als je nou nog meeloopt, nu is het gewoon een aanfluiting. Allemaal de mond vol over hoe goed zo'n demonstratie is maar dan niet komen opdagen.

Sorry, ik moest trainen.Ik kan niet meer doen dan op geert stemmen.Zo'n demonstratie heeft niet veel nut lijkt me.

Als zo´n demonstratie je moet laten zien dat moslims niet deugen heb je wel heel veel stront in je ogen.Daar heb ik geen demonstratie voor nodig.

Als zo´n demonstratie je moet laten zien dat moslims niet deugen heb je wel heel veel stront in je ogen.Daar heb ik geen demonstratie voor nodig.

Ach ik heb ook geen demonstratie nodig om te zien dat jij niet spoort. Hoe zwart/wit is jouw wereld eigenlijk? Ooit enige nuance gekend?

Ach ik heb ook geen demonstratie nodig om te zien dat jij niet spoort. Hoe zwart/wit is jouw wereld eigenlijk? Ooit enige nuance gekend?

Mijn wereld bestaat uit de moslims en derest.Ik zeg wat ik denk en dan spoor ik niet ? oke ericje je hebt helemaal gelijk.:roflol:

Check de url, komt van Depers. Maar gelet op de uiting zullen de deelnemers in dezelfde hoek te vinden zijn.

Whaha, ons propaganda beest. Valt me beetje van je tegen Eric, zulke suggestieve plaatjes toevoegen, niet netjes he, niet netjes.

waarom denk je dat er zo weinig mensen naartoe gaan ??de grootste hoop durft zijn zijn gezicht daar niet te laten zien ,omdat ze vrezen daardoor hun werk kwijt te geraken of aangevallen te worden door allochtonen.En diegene die daar opdagen worden dadelijk met de titel "racist" bestempeld,zowiezo

Laatst bewerkt:
:roflol: Beetje zo´n plaatje erbij toevoegen om maar te hopen op reacties als......of wat erg, oh wat erg :o

Ze demonsteren tegen islam in europa, niks met hitlergroet te maken.Je zinkt nog dieper dan de moslims zelf.En je doet zo´n moeite om maar voor ze op te komen.Kun je niet zonder ze ?

Terug
Naar boven