Fitness Seller

Stop Islamisering Europa demonstratie rustig verlopen

• Topic Starter Topic Starter
Ik stel voor om je simpelweg te bannen, ze zijn hier zowieso al veelste tolerant tegenover racistische en fascistische uitingen.

Deze sectie modden heb ik opgegeven, krijg je gelijk weer het gejank over commies en ander geneuzel. Niet de moeite waard om mijn tijd aan te spenderen.

Ik stel voor om je simpelweg te bannen, ze zijn hier zowieso al veelste tolerant tegenover racistische en fascistische uitingen.

Dat beleid werkt niet echt zoals we willen, is denk ik wel bewezen door de multiculturele problemen in NL niet?

Klaaswitz.... ik deug niet als ik iets zeg wat je niet aanstaat ? moet ik soms altijd maar zeggen wat jullie goed vinden om jullie vriendje te blijfen.Nee sorry want zo ben ik niet.Je weet heel goed dat een groot deel van de islam niet deugt.Dat heeft niks met racisme te maken maar met feiten die veel mensen niet willen horen.Wees blij dat er iemand is die zijn eigen mening geeft in plaats van ventjes die denken...oh de grote jongens als eric enzovoort denken dit dus zet ik dat er ook maar neer dan word ik hun vriendje wel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand nog nooit 1 bijdrage heeft geplaatst die de moeite waard is om te lezen kan je je afvragen of die persoon uberhaupt de verstandelijke vermogens heeft om iets bij te dragen. Deze sectie is gedeeltelijk overgenomen door personen die inhoudelijk niet veel verder komen dan kinderlijk gewauwel en eerlijk gezegd 'I don't give a shit'. Als fatsoenlijke discussies niet mogelijk blijken te zijn dan maar de ondergang. Of Der Untergang voor onze neo vrienden.

Humor :) Niet al te best engels wat hij spreekt :)
Maar op sommige punten, wat betreft politiek gek*t in den haag heeft ie gelijk:cool:

Tjah...ik heb ook een probleem met politieke correctheid, islamisering en de softe aanpak/ het falend sociaal systeem, dus ik volg Wilders daar tot op bepaalde hoogte, maar ook hij is net als delen van de islam te radicaal (pot ketel verhaal) en heeft geen uitvoerbare oplossingen. Als we met zijn allen hem gaan volgen hebben we binnenkort een burgeroorlog, dan is het land pas echt naar de kloten.

Tjah...ik heb ook een probleem met politieke correctheid, islamisering en de softe aanpak/ het falend sociaal systeem, dus ik volg Wilders daar tot op bepaalde hoogte, maar ook hij is net als delen van de islam te radicaal (pot ketel verhaal) en heeft geen uitvoerbare oplossingen. Als we met zijn allen hem gaan volgen hebben we binnenkort een burgeroorlog, dan is het land pas echt naar de kloten.

Misschien eens een goed idee om op z'n site alles door te lezen.

Beter nu dan als het te laat is en we die burgeroorlog verliezen.Dit is juist HET probleem.Mensen nemen geen maatregelen omdat ze bang zijn.In de politiek hetzelfde liedje.Iedereen weet het maar iedereen is bang net als wilders te moeten leven.Tikkende tijdbom op straat.

Ik heb hem hier toch bezig gehoord in de video? Ik reageer op deze uitspraken, niet op wat er geschreven staat op de site. De islam compleet verbannen is niet uitvoerbaar arnoldfan, je kan mensen niet verplichten om hun geloof van de ene op de andere dag op te geven. Tenzij je dit op een manier doet dat je mensen zelf toelaat om geleidelijk seculier te worden. Daar gaan verschillende generaties over. Ondertussen moet je duidelijk aangeven tot hoe ver de islam als religie mag gaan in onze maatschappij. Zijn idee om het niet geleidelijk te doen, daar bereik je alleen een hoop ellende mee. Dus: doel tot op zekere hoogte ok, manier waarop niet.

Terug
Naar boven