MuscleMeat

Stop Islamisering Europa demonstratie rustig verlopen

Hoe 1 foto verdere commentaar op de film van Wilders overbodig maakt. LoL en joepie de poepie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze belediging op deze belediging, Deze belediging op deze belediging
En zo klim ik naar BOVEN (dank aan br00djeaap 28-01-08 @ 10:11 GS)

Hoe kom jij aan die foto van arnoldfan ???

Je zorgen maken is denk ik ook wel relevant. De vraag die je je echter ook moet stellen is of SIOE de goede weg is voor je zorgen en of die club is wie ze zegt te zijn. Toevallig bijt ik me in dit onderwerp behoorlijk vast op dit moment.

Terechte zorgen zijn verwoord door Linda, maar deze oprechtheid staat in schril contrast met wat SIOE verder is.
Zie vanaf 03.05 SIOE Nederland demonstratie | M A D B E L L O

Mijn mening:
Mensen die zich serieus zouden willen uitspreken tegen integratie problemen met moslims doen er goed aan niet met obscure en fascistische types als Van der Kooi en Gravers (oprichter van SIOE) en Monique van SIOE om te gaan.

Kijk hier heb je Monique, de drijvende kracht achter SIOE en Ben van der Kooi
CIMG0174 on Flickr - Photo Sharing!

Dit is Ben:
Blokwatch - Nationale webstek over het Vlaams Belang - Verdachte van Nederlandse moskeebrand is ook bij VB gekend
Ben van der Kooi veroordeeld

Ik kan ook een heel stuk tikken over censuur op de SIOE site met links zodat iedereen het volgen kan. Mensen die nu hier WE GAAN DOOR! SIOE - STOP ISLAMISERING VAN NEDERLAND naar de relatie SIOE met Ben gaan vragen of eens vraagtekens zetten bij de moderatie van reactie 18 zien hun reactie nooit geplaatst. Zo is het 3 weken geleden met mijn kritische vragen ook gegaan en zo ging het voor mij al eerder met ene Thea. Bedenk dat SIOE van de daken roept dat zij het recht hebben op vrije mening en bedenk wat ze ondertussen doen met voor hen onwelgevallige meningen!

Laatst bewerkt:
ik woon in rotterdam in de wijk vreewijk
is een typische volks wijk met lekker veel hollanders
nog niet zo lang geleden is deze wijk in de top 40 beland van de slechtste achterstands wijken van nederland
iedereen neemt gewoon een uitkering net zoals als die buitelanders
het euroshopper bier is in de plaatselijke supermarkt volop te krijgen en daar word dan ook flink gebruik van gemaakt
en wat betreft criminaliteit word hier ook wel lekker bij geklust hoor , nee dat is goed voor die nederlanse schatkist
zoveel verschillen mensen niet van elkaar he?

jij ben de gene die poep spreekt (JAN)maat
Tjah dat soort heb je ook en die moeten ook aangepakt worden. Feit blijft dat de statistieken uitwijzen dat allochtonen vele malen vaker crimineel/werkloos zijn dan autochtonen. Werkloosheidsgraad is relatief laag in Nederland, dit is bewijs dat het met de werkloosheid van het grootste deel van de bevolking (autochtonen) goed meevalt.

Jij mag je kop wel in het zand blijven steken maar de realiteit is dat we ENORM verschillen en dat de overlast met marokkanen/antillianen altijd weer opduikt. Dus droom maar weer heerlijk verder in je rooskleurige wereldje, wat je niet ziet daar heb je geen last van moet je maar denken.

het bijzondere eraan is dat er in iedere maatschapij een groepering de pispaal is
het is achterlijk om te zeggen dat alleen die groepering daar verantwoordelijk voor is
het is een hele samenleving die het laat gebeuren
mensen beinvloeden elkaar
voor de gastarbeiders waren het de molukkers daarvoor waren het de nederlandse aso's
ik denk dat ik al weet wat de volgende groepering gaat worden dat moeten de polen wel zijn
en de media smult van zulk soort zaken en verdoet heel de verslaggeving

het bijzondere eraan is dat er in iedere maatschapij een groepering de pispaal is
het is achterlijk om te zeggen dat alleen die groepering daar verantwoordelijk voor is
het is een hele samenleving die het laat gebeuren
mensen beinvloeden elkaar
voor de gastarbeiders waren het de molukkers daarvoor waren het de nederlandse aso's
ik denk dat ik al weet wat de volgende groepering gaat worden dat moeten de polen wel zijn
en de media smult van zulk soort zaken en verdoet heel de verslaggeving
Inderdaad de veslaggeving wordt verdoet, ze vermelden veel te weinig wannter de dader van een delict een buitenlander betreft.

Toen die gastarbeiders hier heen kwamen hadden ze ze in werkkampen moeten stoppen met alleen de mogelijkheid er tussen 07.00 en 17.00 van af te kunnen om te werken.

Inderdaad de veslaggeving wordt verdoet, ze vermelden veel te weinig wannter de dader van een delict een buitenlander betreft.

Toen die gastarbeiders hier heen kwamen hadden ze ze in werkkampen moeten stoppen met alleen de mogelijkheid er tussen 07.00 en 17.00 van af te kunnen om te werken.

heel mooi hoe jij altijd aandacht hebt voor het menselijk aspect van de zaken he.

Het is dat ik dit betaald typ, maar zelfs nu kom ik niet verder dan :roflol: . Wat een verspilling van bytes die posts van rondje.

Terug
Naar boven