MuscleMeat

Stop Islamisering Europa demonstratie rustig verlopen

Ik heb hem hier toch bezig gehoord in de video? Ik reageer op deze uitspraken, niet op wat er geschreven staat op de site. De islam compleet verbannen is niet uitvoerbaar arnoldfan, je kan mensen niet verplichten om hun geloof van de ene op de andere dag op te geven. Tenzij je dit op een manier doet dat je mensen zelf toelaat om geleidelijk seculier te worden. Daar gaan verschillende generaties over. Ondertussen moet je duidelijk aangeven tot hoe ver de islam als religie mag gaan in onze maatschappij. Zijn idee om het niet geleidelijk te doen, daar bereik je alleen een hoop ellende mee. Dus: doel tot op zekere hoogte ok, manier waarop niet.

Laten ze dan op z´n minst beginnen met criminelen allochtonen het land uit te zetten.En bijvoorbeeld de regel dat elke allochtoon moet werken en niet te leven op de centen van een ander.Het is helemaal niet nodig alle moslims eruit te zetten.Als dit niet mogelijk is is niks meer mogelijk.

ja eric.. moeten ze die demonstratie ook niet gaan houden als al onze 'helden' achter hun pc zitten.. gewoon een slechte timing.. that's all!! (je kan namelijk niet overal zijn natuurlijk)

Mijn wereld bestaat uit de moslims en derest.Ik zeg wat ik denk en dan spoor ik niet ? oke ericje je hebt helemaal gelijk.:roflol:

Er zijn hier zoveel mensen die zeggen wat ze denken.. maar dat is niet de reden waarom 98% van dit board denkt dat ze niet sporen zoals het in dit geval wel is.

Er zijn hier zoveel mensen die zeggen wat ze denken.. maar dat is niet de reden waarom 98% van dit board denkt dat ze niet sporen zoals het in dit geval wel is.

Oke, wel toevallig dan dat het de moslimlovers zijn om het maar zo te zeggen die vinden dat ik niet spoor.Een beetje gelijk hebben jullie wel.Ik spoor ook niet helemaal.Maar niet omdat ik deze mening heb ;) zoals elke mens niet helemaal spoort.

Oke, wel toevallig dan dat het de moslimlovers zijn om het maar zo te zeggen die vinden dat ik niet spoor.Een beetje gelijk hebben jullie wel.Ik spoor ook niet helemaal.Maar niet omdat ik deze mening heb ;) zoals elke mens niet helemaal spoort.

moslimlovers? ik zal mezelf er maar niet onder rekenen maar het feit dat jij nog niet betrapt bent op één zinnige post sinds je hier 'rondloopt' kan ook een reden zijn.. maar wie ben ik om jou uit je droom te helpen zeg ik dan maar altijd.

• Topic Starter Topic Starter
NOS Headlines - Stop Islamisering? - Nieuws

:roflol: Wat een non-event. Paar domkoppen tegenover wat uitkeringstrekkers. Ook al is de kans groot dat onder de domkoppen ook een groot deel uitkeringstrekkers aanwezig is. Topdrukte!

Als iemand nog nooit 1 bijdrage heeft geplaatst die de moeite waard is om te lezen kan je je afvragen of die persoon uberhaupt de verstandelijke vermogens heeft om iets bij te dragen. Deze sectie is gedeeltelijk overgenomen door personen die inhoudelijk niet veel verder komen dan kinderlijk gewauwel en eerlijk gezegd 'I don't give a shit'. Als fatsoenlijke discussies niet mogelijk blijken te zijn dan maar de ondergang. Of Der Untergang voor onze neo vrienden.

Je kan er over blijven discusie voeren, maar spijtig haalt dat niks uit.
Denk dat het tijd word voor actie voor het te laat is..

geert wilders is net zo goed voor nederland als voor de islam.

wij zijn een samenleving met meerdere culturen dat kan je niet meer terug draaien.
de radicalen groep moslims is echt niet zo groot in nederland
de media houd hem in leven
door een ojuiste verslaggeving en uitvergroten van problemen die eigenlijk helemaal niet zo groot zijn

neem nou staphorst
dat zijn nederlanders en wat mij betreft net zo gek als die extreme moslims
nu keur ik geen van beide goed maar het helpt wel om de boel even te relativeren en objectief ernaar te kunnen blijven kijken

in 1971 was Staphorst wereldnieuws vanwege een uitbraak van polio (kinderverlamming). Diverse inwoners wilden om godsdienstige redenen niet dat hun kinderen tegen deze virusziekte werd ingeënt. Zij vonden inenten in strijd met de Voorzienigheid Gods. Hierdoor (en wellicht ook doordat de inwoners nalatig waren geweest met inenten) werden 39 personen (de meesten van hen waren kinderen) met deze ziekte besmet. Vijf van hen overleden, een aantal anderen raakten invalide. Heden ten dage ligt de situatie anders en zijn de meeste Staphorsters ingeënt. Omdat echter zo'n twintig procent nog altijd niet is ingeënt en vanwege het feit dat het gaat om een in één gemeente samenlevende groep, geldt deze plaats alsook vergelijkbare andere plaatsen in Nederland als - de enige Europese - risicogebieden voor de Wereldgezondheidsorganisatie.

bron wikepedia

de meeste allochtonen jongeren arnold fan waar jij in het dagelijks leven door inelkaar gemept word zijn eigenlijk geen allochtonen meer
ze zijn verwesterd
kenmerken van de allochtonen cultuur die jij noemt zijn het belang van de groep(het gezin of familie dus)
het zorgdragen voor de groep en geindentificeert worden aan de hand van je groep.
maar de laatste twee genaraties allochtonen willen prada's en replaybroeken
niet echt islamitisch vind je ook niet
het zijn ware indivualisten geworden iets waar onze samenleving om bekent staat
zij hebben ook wel gemerkt dat het in nederland niet gaat om hoe belangrijk de status van je familie is of de sociaaleconomische status van je papa
je moet gewoon een grote bek hebben
natuurlijk maken die jongeren meer fouten in verhouding met de blanke autochtone jongere maar dat komt omdat onze nederlandse staat in tijd van de gastarbeiders 0,0 geinversteerd hebben in hun maatschappelijke taken

en jongen wat wilders wil is gewoon is strijd met de nederlanse grondwet
en dan kan jij zeggen van ja maar die de vrouwen worden onderdrukt blablabla
de nederlanse zwartekousen kerk kan er ook watr van
neem nou de sgp

we hebben allemaal de zelfde vragen in het leven maar niet de zelfde antwoorden

:roflol: Wat een non-event. Paar domkoppen tegenover wat uitkeringstrekkers. Ook al is de kans groot dat onder de domkoppen ook een groot deel uitkeringstrekkers aanwezig is. Topdrukte!

Ik was erbij en waarom is dat dom? Ik was niet voor SIOE en ook niet voor de AFA maar heb wel veel meningen gehoord. Zo af en toe in real live mensen horen die zich zorgen maken is nuttig. Ben het verder wel met je eens dat zo fanatiek je eigen waarheid, eigen gelijk en vrijheid bevechten niet zo nuttig is. Ik voelde me als luisteraar ook wat onwennig tussen al die kampioen roepers die niet luisteren kunnen. Terwijl het toch gewoon een kwestie is van oren open, grote mond dicht en nadenken. Ik vind dat leerzaam.

Klaaswitz.... ik deug niet als ik iets zeg wat je niet aanstaat ? moet ik soms altijd maar zeggen wat jullie goed vinden om jullie vriendje te blijfen.Nee sorry want zo ben ik niet.Je weet heel goed dat een groot deel van de islam niet deugt.Dat heeft niks met racisme te maken maar met feiten die veel mensen niet willen horen.Wees blij dat er iemand is die zijn eigen mening geeft in plaats van ventjes die denken...oh de grote jongens als eric enzovoort denken dit dus zet ik dat er ook maar neer dan word ik hun vriendje wel :roflol:

weet je wat nu het meest leuke is, of eigenlijk het trieste?
mensen zoals jij die alles beweren te weten zijn over het algemeen mensen die bestolen zijn door een turk of marokkaan en wiens vriendin liever een donker type had als een "blanke". vervolgens denk je dat wat jij leest in de media en op straat ziet en hoort "de islam" is. terwijl je geen flauw benul hebt wat islam, imaan en ihsaan inhoudt zonder een zoekmachine te gebruiken.

best zielig eigenlijk, dat je een stelling verdedigd zonder enige kennis, maar ondertussen wel roepen tegen anderen dat ze "er niks van begrijpen".
je onwetendheid straalt er in al je postings vanaf, je zou jezelf eens terug moeten lezen af en toe, denk dat je dan wel anders praat met je mond vol "normen, waarden en respect". want dat toon je zelf ook bar weinig.
en dan heb ik het niet over hoe je met alloch's of moslims omgaat, maar met de members hier in het algemeen.

want zodra je iets niet kan winnen, ga je gelijk op de persoon spelen, beetje jammer, leer het dialoog aangaan op een goede manier, dat is voor alle partijen nuttiger

geert wilders is net zo goed voor nederland als voor de islam.

wij zijn een samenleving met meerdere culturen dat kan je niet meer terug draaien.
de radicalen groep moslims is echt niet zo groot in nederland
de media houd hem in leven
door een ojuiste verslaggeving en uitvergroten van problemen die eigenlijk helemaal niet zo groot zijn

neem nou staphorst
dat zijn nederlanders en wat mij betreft net zo gek als die extreme moslims
nu keur ik geen van beide goed maar het helpt wel om de boel even te relativeren en objectief ernaar te kunnen blijven kijken

bron wikepedia

de meeste allochtonen jongeren arnold fan waar jij in het dagelijks leven door inelkaar gemept word zijn eigenlijk geen allochtonen meer
ze zijn verwesterd
kenmerken van de allochtonen cultuur die jij noemt zijn het belang van de groep(het gezin of familie dus)
het zorgdragen voor de groep en geindentificeert worden aan de hand van je groep.
maar de laatste twee genaraties allochtonen willen prada's en replaybroeken
niet echt islamitisch vind je ook niet
het zijn ware indivualisten geworden iets waar onze samenleving om bekent staat
zij hebben ook wel gemerkt dat het in nederland niet gaat om hoe belangrijk de status van je familie is of de sociaaleconomische status van je papa
je moet gewoon een grote bek hebben
natuurlijk maken die jongeren meer fouten in verhouding met de blanke autochtone jongere maar dat komt omdat onze nederlandse staat in tijd van de gastarbeiders 0,0 geinversteerd hebben in hun maatschappelijke taken

en jongen wat wilders wil is gewoon is strijd met de nederlanse grondwet
en dan kan jij zeggen van ja maar die de vrouwen worden onderdrukt blablabla
de nederlanse zwartekousen kerk kan er ook watr van
neem nou de sgp

we hebben allemaal de zelfde vragen in het leven maar niet de zelfde antwoorden

Je praat poep.

gruwelijke film:D wel zielig weer, de mensen die klagen over de niqaab dragen zelf een sjaal voor hun hoofd :rolleyes:
de opkomst geeft ook wel weer aan hoeveel last mensen daadwerkelijk hebben van moslims. en de kneuzen die op internet de held uithangen, ach, die vechten voor hun idealen zolang de tegenwind niet opsteekt, dan waaien ze net zo hard de andere kant weer uit, om hun hachje te kunnen redden

want zodra je iets niet kan winnen, ga je gelijk op de persoon spelen, beetje jammer, leer het dialoog aangaan op een goede manier, dat is voor alle partijen nuttiger

Dialoog aangaan met een gelovige:orly:

Verder is arnoldfan natuurlijk wel een r*tard.

weet je wat nu het meest leuke is, of eigenlijk het trieste?
mensen zoals jij die alles beweren te weten zijn over het algemeen mensen die bestolen zijn door een turk of marokkaan en wiens vriendin liever een donker type had als een "blanke". vervolgens denk je dat wat jij leest in de media en op straat ziet en hoort "de islam" is. terwijl je geen flauw benul hebt wat islam, imaan en ihsaan inhoudt zonder een zoekmachine te gebruiken.

best zielig eigenlijk, dat je een stelling verdedigd zonder enige kennis, maar ondertussen wel roepen tegen anderen dat ze "er niks van begrijpen".
je onwetendheid straalt er in al je postings vanaf, je zou jezelf eens terug moeten lezen af en toe, denk dat je dan wel anders praat met je mond vol "normen, waarden en respect". want dat toon je zelf ook bar weinig.
en dan heb ik het niet over hoe je met alloch's of moslims omgaat, maar met de members hier in het algemeen.

Een lange tijd terug heb ik indd de zoekmachine gebruikt om te kijken wat islam precies inhield nadat ze elke week negatief in het nieuws kwamen.Voor derest heb ik veel respect voor members hier.Scheld zelden mensen uit ( alleen als ik ook uit word gescholden) wat er wel heel veel doen hier maar daar word niet over gepraat.Alleen over jongens die hun mening geven over de islam.Ik weet alles over de islam, dat heeft eerder mijn buurjongen die gelovig is me allemaal uitgelegd.Alleen jullie probleem is dat jullie intelligent proberen over te komen en anderen altijd voor dom uitmaken.Jullie kunnen beter eens gaan trainen :roflol:

Laten ze dan op z´n minst beginnen met criminelen allochtonen het land uit te zetten.En bijvoorbeeld de regel dat elke allochtoon moet werken en niet te leven op de centen van een ander.Het is helemaal niet nodig alle moslims eruit te zetten.Als dit niet mogelijk is is niks meer mogelijk.

ik woon in rotterdam in de wijk vreewijk
is een typische volks wijk met lekker veel hollanders
nog niet zo lang geleden is deze wijk in de top 40 beland van de slechtste achterstands wijken van nederland
iedereen neemt gewoon een uitkering net zoals als die buitelanders
het euroshopper bier is in de plaatselijke supermarkt volop te krijgen en daar word dan ook flink gebruik van gemaakt
en wat betreft criminaliteit word hier ook wel lekker bij geklust hoor , nee dat is goed voor die nederlanse schatkist
zoveel verschillen mensen niet van elkaar he?

jij ben de gene die poep spreekt (JAN)maat

Hoe 1 foto verdere commentaar op de film van Wilders overbodig maakt. LoL en joepie de poepie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze belediging op deze belediging, Deze belediging op deze belediging
En zo klim ik naar BOVEN (dank aan br00djeaap 28-01-08 @ 10:11 GS)

.Ik weet alles over de islam, dat heeft eerder mijn buurjongen die gelovig is me allemaal uitgelegd.Alleen jullie probleem is dat jullie intelligent proberen over te komen en anderen altijd voor dom uitmaken.Jullie kunnen beter eens gaan trainen :roflol:

Hear, hear Arnoldfan weet alles van de islam! ROFLOL Hij heeft echt allemaal van zijn buurjongen gehoord. Nu moet je ophouden Arnoldfan, ik pis zowat in mijn broek van het lachen.

Laatst bewerkt:
Nou, die Arnoldfan komt inderdaad over als iemand die zich even heel diep in de Islam en Arabische cultuur heeft verdiept!

Maar als je alle racistische geblaat van idiote nazi's nu even vergeet en even kijkt naar de focus van de demonstratie : stop de islamisering kan ik me daar wel wat bij voorstellen.

We zijn net sinds een jaar of veertig verlost van de knellende dogma's van het christelijke geloof en nu is er een ander geloof dat toch weer soortgelijke beperkingen aan de mensen gaat opleggen als we niet oppassen.

Lijkt me toch wel iets om je zorgen over te maken als je aan de toekomst denkt.

Terug
Naar boven