XXL Nutrition

Stopzetten T4 bij HGH

Tsjongejonge....

knap stukje info klaas maar heb je daar ook linkjes van of iets?

gefeliciteerd injectorke

normaal gesproken neemt de eerste maand t4, rt3, vrije t4 af en neemt t3 en t3/t4 ratio erg toe..na 3-9 maanden stabiliiseert dit zich weer..
hgh doet de conversie van t4 naar rt3/t3 erg toenemen ..in begin zet dit zich voornamelijk om naar t3..en dit wordt later gestabilliseerd mbv rt3 (inverse van t3), waardoor je ****ing moe wordt als je er t4 bij blijft nemen..procentuele toe/afname van t4 is evenredig met dat van t3..dus exo t4 zorgt voor weinig endo t4 en dan dus ook weinig t3 dus relatief veel rt3

Net weer gelezen, nu begint het duidelijk te worden, :D, Wat adviseer je in een hgh kuur, maand wel maand niet (t4)

Alsnog gefeliciteerd met je Bday, myjector !!
En dat de chicons je hebben mogen smaken !!

Prik prik prik, Hoeraaaa ! ;-)

normaal gesproken neemt de eerste maand t4, rt3, vrije t4 af en neemt t3 en t3/t4 ratio erg toe..na 3-9 maanden stabiliiseert dit zich weer..
hgh doet de conversie van t4 naar rt3/t3 erg toenemen ..in begin zet dit zich voornamelijk om naar t3..en dit wordt later gestabilliseerd mbv rt3 (inverse van t3), waardoor je ****ing moe wordt als je er t4 bij blijft nemen..procentuele toe/afname van t4 is evenredig met dat van t3..dus exo t4 zorgt voor weinig endo t4 en dan dus ook weinig t3 dus relatief veel rt3

dus dan kan je beter overstappen op t3 als ik het goed begrijp?

rt3 is het niet actieve hormoon?

• Topic Starter Topic Starter
dus dan kan je beter overstappen op t3 als ik het goed begrijp?

rt3 is het niet actieve hormoon?

Had ook al zo'n vermoeden, maar neem geen extra T3 of T4 nu, verloopt goed.
Wel binnen 2weken wanneer ik aan de tren ga neem ik T4 op 100mcg tov onderdrukking tren

Had ook al zo'n vermoeden, maar neem geen extra T3 of T4 nu, verloopt goed.
Wel binnen 2weken wanneer ik aan de tren ga neem ik T4 op 100mcg tov onderdrukking tren

in het verleden heb ik 25 weken op 4 iu jin gezeten, de eerste 5 weken nam ik er 50 mcg t3 bij, was niet moe toen, toen ik stopte met de t3 en op 200mcg t3 overging werd ik wel moe, 3 weken later stapte ik dus weer terug op de t3 50mcg maar de moeheid bleef.

het blijft rare shizzle thyroid gh enz

• Topic Starter Topic Starter
Idd zal een vermoeiend jaartje worden...

Sin verhoogt ook je omzetting van T4 naar T3.

Terug
Naar boven