MuscleMeat

Nieuws Straatgeweld verjaagt studenten uit anderlecht

hoe kan het nou dat deze daders niet kunnen worden gearresteerd, gewoon posten in burger en wachten. Dan het busje in trekken, verplaatsen naar een akker, afschieten en in een greppel gooien.

Nog 5/10 jaar en we krijgen echte ghetto's in België waar je gewoon niet meer kan komen...

TENZIJ het volk zich verenigd en samen een vuist maakt om eens een 'frisse wind' door dit land te sturen!!!

Nog 5/10 jaar en we krijgen echte ghetto's in België waar je gewoon niet meer kan komen...

TENZIJ het volk zich verenigd en samen een vuist maakt om eens een 'frisse wind' door dit land te sturen!!!
:rolleyes: Wordt wakker wil je? Ghetto's zijn er al...Wellicht niet zo erg als in Amerika maar ze zijn er al.

damn ik zou me echt niet laten bedreigen door een joch van 16 mes of geen mes..

damn ik zou me echt niet laten bedreigen door een joch van 16 mes of geen mes..

meestal zijn ze dan ook met een stuk of 8
Je kan het erop wagen en de grootste een enorme klap op zijn bek geven zodat de rest schrik krijgt.
Met wat pech eindig je echter op de grond met meerdere messteken en andere verwondingen. En die jongens hebben dure sportschoenen dus ze kunnen zeker achter je aan lopen als je die weg kiest :-)

Kalashnikov FTW!

meestal zijn ze dan ook met een stuk of 8
Je kan het erop wagen en de grootste een enorme klap op zijn bek geven zodat de rest schrik krijgt.
Met wat pech eindig je echter op de grond met meerdere messteken en andere verwondingen.

Wat beter werkt is uitstraling hebben van geen makkelijke prooi te zijn en je ogen openhouden op straat, zodat je al ziet wat er mis kan gaan. Zo vermijdt je de meeste problemen al. Desnoods zaak binnen en deurtje dichthouden.

Ik heb in Antwerpen op het Sint-Jansplein zo een overval/ruzie kunnen ontlopen :D

Lol, de overheid kan er niets aan doen zonder dat hun racisme verweten wordt.
Voor mijn part zetten ze iedereen buiten, kan me ni schelen dat ge ook veel goei gasten daar mee gaat straffen, da ze dat dan maar onder hun uitvechten hoe het komt dat ze teruggestuurd worden.

Parket kan toch verdomme niet praten:mad:

is toch te gek voor woorden, dat een hele school verkast voor een paar criminele snotneuzen? :roflol:

Vraag me af waar die school juist is. Heb zelf nog lesgegeven aan de Erasmushogeschool aan de Nijverheidskaai in Anderlecht. Dat was niet bepaald de meest gezelllige buurt maar problemen heb ik daar nooit gehad.

In ieder geval, dit is het domste ding dat je kan doen. Nu sturen ze een signaal daar die k*tmannekes "ja, dit is jullie buurt, we blijven wel weg". De wereld op zijn kop.

Idd, beter die mocro's of wat dan ook aanpakken.
ben je voor altijd van het gezeik af, gewoon keuze stellen aan die criminelen;
- doodstraf / levenslang
- terug naar eigen land

Terug
Naar boven