- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 5/10 jaar en we krijgen echte ghetto's in België waar je gewoon niet meer kan komen...
TENZIJ het volk zich verenigd en samen een vuist maakt om eens een 'frisse wind' door dit land te sturen!!!
Wordt wakker wil je? Ghetto's zijn er al...Wellicht niet zo erg als in Amerika maar ze zijn er al.kust uw schup es af jong,Nog 5/10 jaar en we krijgen echte ghetto's in België waar je gewoon niet meer kan komen...
TENZIJ het volk zich verenigd en samen een vuist maakt om eens een 'frisse wind' door dit land te sturen!!!

damn ik zou me echt niet laten bedreigen door een joch van 16 mes of geen mes..

damn ik zou me echt niet laten bedreigen door een joch van 16 mes of geen mes..
meestal zijn ze dan ook met een stuk of 8
Je kan het erop wagen en de grootste een enorme klap op zijn bek geven zodat de rest schrik krijgt.
Met wat pech eindig je echter op de grond met meerdere messteken en andere verwondingen.

Net alsof je na een keer berooft te worden nog zonder mes rondloopt, zou gelijk een mes tussen hun ribben steken.

Vraag me af waar die school juist is. Heb zelf nog lesgegeven aan de Erasmushogeschool aan de Nijverheidskaai in Anderlecht. Dat was niet bepaald de meest gezelllige buurt maar problemen heb ik daar nooit gehad.
In ieder geval, dit is het domste ding dat je kan doen. Nu sturen ze een signaal daar die k*tmannekes "ja, dit is jullie buurt, we blijven wel weg". De wereld op zijn kop.