Fitness Seller

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Sommige mensen blijven ook gewoon terugkeren hé, onder wat voor naam dan ook:roflol:

haha ik heb dit topic doorgelezen en ik blijf cyrille een koning vinden:P

De standaard argumenten die men gebruikt zijn allemaal compleet waardeloos en dom.

- Homocoïtusualiteit is niet natuurlijk
Homocoïtusualiteit komt bij veel diersoorten voor. Overigens, frituurvet is ook niet natuurlijk maar daar heb je geen last van als je er weer vijf frikandellen in knalt.

- Homo's die zoenen in het openbaar zijn vies
Hetero's zoenen ook regelmatig in het openbaar en daar heeft ook niemand last van. Daarnaast, live and let live, als ik door de stad loopt zie ik ook enorm veel 'vieze'/lelijke mensen, gebouwen, standbeelden, kunstwerken en dergelijke en daar heb ik ook geen last van.

- Homo's nken in het openbaar en dat is vies
Ja, het gebeurd. Maar welk heterostel heeft na twee jaar in de relatie niet eens buitencoïtus geprobeerd? Daarnaast, condooms in de bosjes kunnen ook van hetero's zijn.

Iemand nog iets te bieden? Kom maar op. :D

en voor dat het me gevraagd wordt: nee, ik ben geen homo

Het is dat ik die info in die spoiler op tijd zag...

ondanks dat ik ook niet graag naar zoenende homos kijk: dan kijk ik toch de andere kant op... kzal nooit ontkennen dat ik homocoïtusualiteit smerig vind maar ik vind een homo daarom geen greintje minder waard dan welk mens dan ook

homofoben zijn gay!

Het is dat ik die info in die spoiler op tijd zag...

Ja, ik weet dat (veel) mensen dat dat iedereen die homo's verdedigd zelf ook homo is, dus ik denk, ik zet het er maar even bij. Maar aan de andere kant, als jullie denken dat ik wel homo ben boeit me dat ook niks.

Ja, ik weet dat (veel) mensen dat dat iedereen die homo's verdedigd zelf ook homo is, dus ik denk, ik zet het er maar even bij. Maar aan de andere kant, als jullie denken dat ik wel homo ben boeit me dat ook niks.

Je doet aan expresief dansen, homo

ron vertel eens van ons vroeger:roflol:

Expressief dansen is voor echte mannen.

kwam omdat je toen sliep... vraag big ruud maar:P

nouja keesnana jou bw + dansen is op het randje:P maar al was je gay who cares:P gay grappen zijn funny, homofobie is k*t, case closed, suck my balls:D

Van mij part mogen alle mannen gay worden, des te meer vrouwelijk schoon blijft er over voor mij :D

Het is zo grappig om te zien hoe sommige leden zichzelf populair willen maken door andere af te zeiken op spelling en grammatica, terwijl we nog altijd op een bodybuildingsforum zitten, waar het de bedoeling is een goed fysiek neer te zetten en goede stats op te bouwen. Ik vind het leuk dat klaaswich en jij altijd moeten reageren op mijn posts. Ik heb nog altijd een goed excuus om verbaal niet zo sterk over te komen als sommige hier die minstens 10 jaar ouder zijn dan ik, want ik ben nog altijd een marokkaan en Nederlands is mijn 2e taal. Naast nederlands spreek ik vloeiend: Arabisch, berbers en engels en dat zijn nog altijd meer talen dan jij in je leven zal spreken, dus vraag me af wie van ons de r*tard is, r*tard!

Je bent op een aantal punten abuis, ´nador´.
Ten eerste hoef ik mezelf niet populair te maken door anderen af te zeiken en al helemaal niet door ze af te rekenen op spelling- of sTfouten.Echter, als ik er één vaststel mag ik dat wel vermelden vind ik.
Ten tweede, je argument betreffende je vermeende talenkennis raakt kant noch wal, naar mijn mening, en als excuus deugt het feit dat nederlands je 2e taal is, in dat licht bezien, al helemaal niet.
Overigens vraag ik me af hoe jij meent mijn taalkundige vermogens te kunnen beoordelen.
Ten derde, ook al is dit een bb-forum, dit is de sectie allerlei, info haal ik wel uit de andere secties en fysiek en stats bouw ik op de gym op.
Enfin, voor mij blijf jij toch koning allochtoretard, nador, op eenzame hoogte veilig op je troontje.Helemaal nadat je lekker achterbaks na mijn reply je post aanpast, je had ook een nieuwe reply kunnen posten.
Je kan me trouwens gewoon op je negeerlijst zetten hoor, in het geval je daar nog niet aan gedacht had.

ik vind jullie allebei r**ards:love:

Lol vuile pervert! Daarom kan ik dus zo snel poepen hahaha

:eek:

heeee sletje houd je nou maar in ;)

Jullie altijd met je ´sletje´...ik heb ook gevoelens.
:janken:

Edit: Het zijn ook altijd dezelfden die alle topics vernken he?:D

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

ik vind jullie allebei r**ards:love:

:kiss:

Terug
Naar boven