daguici
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is dat ik die info in die spoiler op tijd zag...
Ja, ik weet dat (veel) mensen dat dat iedereen die homo's verdedigd zelf ook homo is, dus ik denk, ik zet het er maar even bij. Maar aan de andere kant, als jullie denken dat ik wel homo ben boeit me dat ook niks.

Ja, ik weet dat (veel) mensen dat dat iedereen die homo's verdedigd zelf ook homo is, dus ik denk, ik zet het er maar even bij. Maar aan de andere kant, als jullie denken dat ik wel homo ben boeit me dat ook niks.

Het is zo grappig om te zien hoe sommige leden zichzelf populair willen maken door andere af te zeiken op spelling en grammatica, terwijl we nog altijd op een bodybuildingsforum zitten, waar het de bedoeling is een goed fysiek neer te zetten en goede stats op te bouwen. Ik vind het leuk dat klaaswich en jij altijd moeten reageren op mijn posts. Ik heb nog altijd een goed excuus om verbaal niet zo sterk over te komen als sommige hier die minstens 10 jaar ouder zijn dan ik, want ik ben nog altijd een marokkaan en Nederlands is mijn 2e taal. Naast nederlands spreek ik vloeiend: Arabisch, berbers en engels en dat zijn nog altijd meer talen dan jij in je leven zal spreken, dus vraag me af wie van ons de r*tard is, r*tard!
Lol vuile pervert! Daarom kan ik dus zo snel poepen hahaha