XXL Nutrition

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Bezoekers in dit topic

Voor jou altijd, wacht even dan pen ik hem neer in mijn 'dbb kladboekje'.
 
om niet te zeggen: "de daders ZIJN een groep turkse en marokkaanse jongeren":roflol:


ot: eensch dat ze hen in de cel moeten steken en hun rechten afpakken!

Hahahah, maar nee jonge, het zijn Nederlandse jongeren die vaak omgaan met Turkse en Marokkaanse jongeren en hierdoor krijgen de allochtone jongeren weer een slechte naam! :roflol:

Wel origineel idee trouwens, dat gedoe met die datingsites en dat afpersen. :D
Maar dan moet het wel een echte "fruit" zijn en geen "bear". :roflol:
 
Ik moet zeggen dat Klaaswitz verbaal redelijk sterk is. Leuke woordkeus en lekker lopende zinnen, wat wil je nog meer?
 
Ik moet zeggen dat Klaaswitz verbaal redelijk sterk is. Leuke woordkeus en lekker lopende zinnen, wat wil je nog meer?

Agree, daar waar de opponenten verbaal vastlopen en zich, bij gebrek aan vocabulaire, moeten bedienen van foto en of videomateriaal om hun statements te uiten of kracht bij te zetten, schudt klaas daar weer een goedlopende volzin uit het virtuele mouwtje.
Dan heb je natuurlijk ook nog types als die marokkaans/nederlandse allochtoretard nador, die niet verder komt dan wat loze kreten als: +1000000000000000000000!!!!!!!!!! of hahahahahaha of ´je moeder´.
Nou ja, je kan niet alles hebben.
 
Agree, daar waar de opponenten verbaal vastlopen en zich, bij gebrek aan vocabulaire, moeten bedienen van foto en of videomateriaal om hun statements te uiten of kracht bij te zetten, schudt klaas daar weer een goedlopende volzin uit het virtuele mouwtje.
Dan heb je natuurlijk ook nog types als die marokkaans/nederlandse allochtoretard nador, die niet verder komt dan wat loze kreten als: +1000000000000000000000!!!!!!!!!! of hahahahahaha of ´je moeder´.
Nou ja, je kan niet alles hebben.

Het is zo grappig om te zien hoe sommige leden zichzelf populair willen maken door andere af te zeiken op spelling en grammatica, terwijl we nog altijd op een bodybuildingsforum zitten, waar het de bedoeling is een goed fysiek neer te zetten en goede stats op te bouwen. Ik vind het leuk dat klaaswich en jij altijd moeten reageren op mijn posts. Ik heb nog altijd een goed excuus om verbaal niet zo sterk over te komen als sommige hier die minstens 10 jaar ouder zijn dan ik, want ik ben nog altijd een marokkaan en Nederlands is mijn 2e taal. Naast nederlands spreek ik vloeiend: Arabisch, berbers en engels en dat zijn nog altijd meer talen dan jij in je leven zal spreken, dus vraag me af wie van ons de retard is, retard!
 
Laatst bewerkt:
Als de homosuele levenspraktijk er op neer komt dat men meent het recht te hebben om in het park openlijk coïtusuele handelingen te verrichten, moet die praktijk maar worden bijgesteld. Lijkt me meer dan redelijk. Heeft allemaal niets met de Bijbel te maken. Is gewoon een kwestie van beschaving en elementair fatsoen. Heameaux zijn inmiddels de meest vermoeiende groep in deze samenleving aan het worden.

Ik word dat kijk ons eens slachtoffer gedrag ook beu.
Laat deze homos lekker elkaar thuis afzuigen en niet voorbijgangers in t park met hun ranzige praktijken lastig vallen.

Het gaat hier over de rare gewoontes en normen van de homo. Het Oosterpark is niet enige park in Nederland waar dit probleem speelt. In Den Haag hebben bewoners van verschillende wijken er bij het gemeentebestuur ook op aangedrongen om een eind aan dit soort asociale praktijken te maken. Maar goed; Slachtofferrol en subsidie...

De laatste keer dat ik in het Oosterpark per ongeluk een voetbal de struiken in schopte, trof ik daar een voorraad gebruikte condooms aan waar zelfs Gordon zeker nog een half jaar mee vooruit zou kunnen.

Waarom moet dat dan ook altijd in bosjes, parkeerplaatsen, parken en weet ik veel wat voor trekplijsters. Ga thuis liggen rampetampen of houw gewoon je lul in je broek.

Ik kan niet eens rustig mijn hond in de avond uitlaten door het park of zo'n pedo komt mij benaderen. En ik mag hem niet van mij afslaan want dan krijg ik de COC onder mijn nek!!!

Zeg, was vandaag niet de pedoparade in Amsterdam? Hoeveel miljoenen kost dit grap van derde beenzwaaierij? Wanneer komt de Hetero-pride eindelijk eens?

En voor wie het zich afvraagt: ik ben blank, HAAT Marokkanen en ben darwinextremist. Word eens wakker, politiek correcteling.


Hier trouwens een interessant artikel betreft homopropaganda:

http://www.massresistance.org/docs/issues/gay_strategies/after_the_ball.html
 
Als de homosuele levenspraktijk er op neer komt dat men meent het recht te hebben om in het park openlijk coïtusuele handelingen te verrichten, moet die praktijk maar worden bijgesteld. Lijkt me meer dan redelijk. Heeft allemaal niets met de Bijbel te maken. Is gewoon een kwestie van beschaving en elementair fatsoen. Heameaux zijn inmiddels de meest vermoeiende groep in deze samenleving aan het worden.

Nee dat zijn gelovigen. Al heel lang.

En homo wordt gespeld zonder ''eaux''. Het is hier geensT niet, homo.
 
Laatst bewerkt:
Wat een faggot, die "Jat" zeg.
 
Ach hij heeft ook niet helemaal ongelijk, maar brengt het nogal negatief.
 
Als de homosuele levenspraktijk er op neer komt dat men meent het recht te hebben om in het park openlijk coïtusuele handelingen te verrichten, moet die praktijk maar worden bijgesteld. Lijkt me meer dan redelijk. Heeft allemaal niets met de Bijbel te maken. Is gewoon een kwestie van beschaving en elementair fatsoen. Heameaux zijn inmiddels de meest vermoeiende groep in deze samenleving aan het worden.

Ik word dat kijk ons eens slachtoffer gedrag ook beu.
Laat deze homos lekker elkaar thuis afzuigen en niet voorbijgangers in t park met hun ranzige praktijken lastig vallen.

Het gaat hier over de rare gewoontes en normen van de homo. Het Oosterpark is niet enige park in Nederland waar dit probleem speelt. In Den Haag hebben bewoners van verschillende wijken er bij het gemeentebestuur ook op aangedrongen om een eind aan dit soort asociale praktijken te maken. Maar goed; Slachtofferrol en subsidie...

De laatste keer dat ik in het Oosterpark per ongeluk een voetbal de struiken in schopte, trof ik daar een voorraad gebruikte condooms aan waar zelfs Gordon zeker nog een half jaar mee vooruit zou kunnen.

Waarom moet dat dan ook altijd in bosjes, parkeerplaatsen, parken en weet ik veel wat voor trekplijsters. Ga thuis liggen rampetampen of houw gewoon je lul in je broek.

Ik kan niet eens rustig mijn hond in de avond uitlaten door het park of zo'n pedo komt mij benaderen. En ik mag hem niet van mij afslaan want dan krijg ik de COC onder mijn nek!!!

Zeg, was vandaag niet de pedoparade in Amsterdam? Hoeveel miljoenen kost dit grap van derde beenzwaaierij? Wanneer komt de Hetero-pride eindelijk eens?

En voor wie het zich afvraagt: ik ben blank, HAAT Marokkanen en ben darwinextremist. Word eens wakker, politiek correcteling.


Hier trouwens een interessant artikel betreft homopropaganda:

http://www.massresistance.org/docs/issues/gay_strategies/after_the_ball.html

Niemand vraagt het zich af ???
 
Ah kijk, daar heb je "bakvis" ook. Op de een of andere manier komen alle halve tammen ook altijd zo'n beetje tegelijk he. Wel gezellig jongens. Nog een goed boek gelezen onlangs? Oeps, geintje! Kan best he

:roflol:
Over dat boek:roflol:
 
Agree, daar waar de opponenten verbaal vastlopen en zich, bij gebrek aan vocabulaire, moeten bedienen van foto en of videomateriaal om hun statements te uiten of kracht bij te zetten, schudt klaas daar weer een goedlopende volzin uit het virtuele mouwtje.
Dan heb je natuurlijk ook nog types als die marokkaans/nederlandse allochtoretard nador, die niet verder komt dan wat loze kreten als: +1000000000000000000000!!!!!!!!!! of hahahahahaha of ´je moeder´.
Nou ja, je kan niet alles hebben.

Achja, de ene doet het goed op internet de andere heeft meer succes daarbuiten.
 
Ik zag gister nog een homo lopen heb hem maar bewerkt met mn mes
 
Ach hij heeft ook niet helemaal ongelijk, maar brengt het nogal negatief.

Alleen jammer dat hij geen Darwinextremist is maar juist volledig anti-Darwin. Doei, Melkisgoed. Ik heb hem maar weer eens geband.
 
Back
Naar boven