pibara
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 29%
Ik merk dat ik de laatste tijd als ik biceps train met een rechte stang, dat ik mijn armen niet meer goed kan strekken. Ik voel ook spanning aan de pink kant van mijn pols en onderarm. Als ik mijn armen strek zonder stang en mijn duimen naar buiten probeer te houden zoals bij biceps trainen dan draaien m'n handen vanzelf zo'n 30 graden naar binnen.
Ik heb de afgelopen periode vooral veel aan m'n kracht gewerkt, en heb het idee dat ik vast de een of andere spier te kort aan het maken ben geweest daarmee. Heeft iemand een idee gezien mijn probleempje welke spier dit moet zijn? En zijn er rek oefeningen en/of andere dingen die ik kan doen om dit probleem te verhelpen en te zorgen dat het niet terug komt?
Ik heb de afgelopen periode vooral veel aan m'n kracht gewerkt, en heb het idee dat ik vast de een of andere spier te kort aan het maken ben geweest daarmee. Heeft iemand een idee gezien mijn probleempje welke spier dit moet zijn? En zijn er rek oefeningen en/of andere dingen die ik kan doen om dit probleem te verhelpen en te zorgen dat het niet terug komt?