XXL Nutrition

strength cycle

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik wil met deze kuur op ongeveer hetzelfde gewicht blijven maar veel kracht gainen!
Ik heb voor deze middelen gekozen omdat je er naast naast ook lekker hard van wordt.

week 1-6 test prop 100mg EOD
week 1-6 tren ace 60mg EOD
week 1-6 anavar 100mg ED
week 1-6 halotestin 30mg ED

De tren heb ik expres zo laag omdat ik de sides daarvan een beetje moe ben. Ik weet dit is wel erg laag voor mijn doen, maar het is toch een mooie aanvulling aan de stack hoop ik.
Anavar doet bij mij niks qua cholesterol of leverwaarden, vandaar dat ik mij er gerust bij voel er nog halotestin bij te nemen. (AUB niet teveel gelul over toxiciteit etc)

Zijn er vragen en/of opmerkingen?

6 weken strenght cycle? Lijkt me wat kort? (ondanks de esters)

Ziet er prima uit. Weet niet of die tren op zo'n lage dosering echt iets gaat doen, maar 't is proberen waard.

6 weken is kort, maar ideaal voor herstel en met halo in je stack maak je snel gains en het is denk'k ook niet aan te raden om langer aan halo te gaan.

Ziet er goed uit, misschien nog wat TNE als preworkout?

Halotestin wordt je ook zo lekker agressief van zeggen ze, ben zeer benieuwd naar je ervaringen

Ben altijd heel benieuwt geweest naar halo, lijkt me een leuke cycle alleen ik zou niet ana en halo stacken maar oke.

Ben ook wel nieuwschierig naar de halo ... vooral of je er achteraf veel kracht van overhoud. Succes!

Ziet er prima uit. Weet niet of die tren op zo'n lage dosering echt iets gaat doen, maar 't is proberen waard.

6 weken is kort, maar ideaal voor herstel en met halo in je stack maak je snel gains en het is denk'k ook niet aan te raden om langer aan halo te gaan.

Weet niet of herstel wel een factor is, of ga je off hierna Jay? :)

Eerder halo gebruikt?
Ben benieuwd man

halo is wel lekker hoor, meer agressie dan kracht

vind het overigens wel tricky om voor kracht te gaan trainen zonder de bescherming van oxy/deca, dan maar wat meer kilo's denk ik altijd

een maatje van mij neemt halotestin, zijn kracht is abnormaal vooruit gegaan van 10x100kg bench naar 8x130kg natuurlijk ook met andere middeltjes erbij

• Topic Starter Topic Starter
6 weken strenght cycle? Lijkt me wat kort? (ondanks de esters)

Gezien de orals zou ik niet langer willen nemen en na 6 weken verliest een kuur zijn kracht wel een beetje bij mij. Even kijken hoe dit bevalt.

Halotestin wordt je ook zo lekker agressief van zeggen ze, ben zeer benieuwd naar je ervaringen

Dat wordt waarschijnlijk weer inhouden en veel blokjes om ja. Gelukkig heb ik thuis dan een gym en kan ik altijd ff wat stoom afblazen.

Ben ook wel nieuwschierig naar de halo ... vooral of je er achteraf veel kracht van overhoud. Succes!

Als je gigantische veel kracht erbij krijgt raak je waarschijnlijk ook veel weer kwijt. Ik ga ook niet de absolute max opzoeken want het lijkt me niet goed als ik nu 300 kilo kan deadliften en dan ineens kracht heb om 340 te doen dat ik dat ook doe :P

Weet niet of herstel wel een factor is, of ga je off hierna Jay? :)

Off gaan is voor losers :D

Eerder halo gebruikt?
Ben benieuwd man

Nope ik ben ook erg benieuwd aangezien oxy wel een beetje een domper was. Kreeg daar vooral maagzuur van en merkte verder niks.

halo is wel lekker hoor, meer agressie dan kracht
vind het overigens wel tricky om voor kracht te gaan trainen zonder de bescherming van oxy/deca, dan maar wat meer kilo's denk ik altijd

Beschermt oxy of deca dan?

Kan je van Halo ook hebben Jay
Zowel van Oxy als Halo had ik last van maagzuur

De combi Var, Halo gaat je kracht zeker ten goede doen!

vocht beschermt je gewrichten voor de zwarte gewichten, wanneer je aan de winny gaat trek je al het vocht uit je gewrichten en krijg je sneller blessures/pijn/last, andersom kan je zelf wel invullen

verder zorgt deca nog voor een stukje collageensynthese, wat in wezen je pezen aansterkt

Bij korte esters de test niet langer laten lopen dan de tren???

• Topic Starter Topic Starter
vocht beschermt je gewrichten voor de zwarte gewichten, wanneer je aan de winny gaat trek je al het vocht uit je gewrichten en krijg je sneller blessures/pijn/last, andersom kan je zelf wel invullen

verder zorgt deca nog voor een stukje collageensynthese, wat in wezen je pezen aansterkt

Heeft helemaal niks met vocht te maken, maar zoals je zelf al zegt met collageensynthese.
Ik neem trouwens HGH dus qua collageensynthese zit het wel goed.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 16:32 ----------

Bij korte esters de test niet langer laten lopen dan de tren???

Waarom zou ik dat doen als ik toch niet off ga

Combinatie van HALO / Var lijkt me lekker

Ziet er goed uit allesinds .. Ik volg als je een logje maakt

Terug
Naar boven