AndroidHealthClinic

striemen wat te doen

ponny

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
hey mensen
had een vraagje
ik heb toch redelijk wat striemen gekregen van het fitness
nu wil ik er het liefst van af of dat het minder zichtbaar is ook heb ik gelezen dat ze ook met een laserbehandeling het kunnen verminderend maar het kost nog al wat
heeft heef iemand dit alleen laten behadelen en was er ook goed resultaat

Je bedoelt striae?

Misschien helpt een zonnebankje ?

Ik heb er zelf ook wel wat last van maar echt een oplossing heb ik niet voor je. Wel verkleuren de striemen na een tijd wel, van rood/paars naar wit. Meestal na een zomer of zonnebank zijn ze al flink bij gekleurd en toch een stuk minder zichtbaar

Je kan dit proberen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

Had er op mijn biceps ook erg last van en heb deze manier zelf ook gedaan(+-20 weken)
de kleur word wit en de strepen kunnen zelfs helemaal weg gaan.
Hoe groter en dieper de strepen hoe langer je er over doet.

Verder voorkomen kan niet echt als je er gevoelig voor bent krijg je het toch.

P.s.
Je kan dit altijd proberen het hele setje is een x 12 euro bij de drogist
en dan gewoon bio oil van eigen merk wandt die is het duurst

hey mensen
had een vraagje
ik heb toch redelijk wat striemen gekregen van het fitness
nu wil ik er het liefst van af of dat het minder zichtbaar is ook heb ik gelezen dat ze ook met een laserbehandeling het kunnen verminderend maar het kost nog al wat
heeft heef iemand dit alleen laten behadelen en was er ook goed resultaat

Gebruik even de zoekfunctie man, zijn genoeg topic hierover.... :o

Ga naar de huisarts en vraag tretinoine creme, dat is een creme vitamine A in zuurvorm en die werkt echt.
Geloof niet in al die wondermiddeltjes.

Ik raad je aan op www.skinbiology.com je er serieus in te verdiepen als je er echt wat aan wilt doen.
Zoals ik al zei er is geen wondermiddel, maar via meerdere methodes om de huid te stimuleren kan je mooie resultaten boeken.

Denk aan peelings glycolic, lactic acid en tca (inplaats van lasers) goedkoper en te bestellen via ebay.
Waarschuwing, verdiep je hier heel goed in voor je hier aan begint!
Skin needling en emu oil of een andere goede olie.

En tot slot zal je ook je lichaam moeten voeden van binnenuit.

Een combinatie van dit soort behandelingen heb ik goede verhalen over gehoord en zelf ook resultaat mee geboekt.
Maar noway dat je diepe littekens enkel met een creme of een beetje bio oil gaat verwijderen.
Heb me er langer in verdiept en kan je verzekeren dat dit niet gaat gebeuren.

Heb zelf ook striemen gehad bij de borst / oksel, heb hier een tijd Bio Oil op gedaan, met Bio Oil veranderd de donkere kleur in een huidskleur.

Na een zonnige zomer was het ook een stuk minder

Probeer eens nertsolie, wordt ook veel gebruikt door zwangere vrouwen.

Man the **** up, succes!

Ik heb zelf ook striemen op de bovenbenen. Je onderhuids bindweefsel is dan gescheurd, door vetzucht of veel spieren. Eerst zijn de striemen paars en na verloop van tijd worden ze wit. Kan een hele tijd duren voordat dat gebeurd. Je kunt er niks meer aan doen, en zo´n probleem is het ook niet.

Ik had het ook wat, soms doe ik is zonnebank met ' OLIJFOLLIE ' & ben ze verloren,
wil anders is Foto's posten van paar maanden weer & nu, tis verdwenen

Striemen? Striemen?? Ben je homo ofwa... War-stripes zijn het! Wees er ****ing trots op!!!!

Terug
Naar boven