MuscleMeat

striemen

Vitamine E creme

je mot het gewoon accepteren en doen alsof ze er niet zijn... gewoon doortrainen.. later worden ze toch veeeeeeeeeeeeeeel minder zichtbaar... ik heb het ook... die op mijn biceps zijn nu al wat minder zichtbaar en nu nog die op mijn schouder hehe...
had ook een keer van een bodybuilder(buurman) gehoord dat ze gaan verdwijnen als je ouder wordt enzo..

Maar striemen hangt niet enkel van je progressie af. Ook van je huidtype.. Verder kan je ook striemen krijgen als je zo vet wordt als een varken. Ik vind het dus geen erkenningspunt van progressie. Eerder iets dat ik niét wil
ik heb er ook niet om gevraagd hoor :p ik heb ze gewoon en ik accepteer het ;)

Daar had ik in het begin vreselijk last van. Vooral op mijn schouders en vroeger ook rond me oksels, maar nu begint het te verminderen.
Doe van te voren een goede warming up en smeer je huid in met vaseline of nivea. Dat heeft een beetje bij mij geholpen. Je krijgt striemen vooral als er gewicht op je leunt, maar dat kun je niet voorkomen met Squatten als voorbeeld of Kalf raise kuiten machine? ;)

ik heb er ook op mijn schouder, het begon met een klein striempje, maar dat heeft zich constant verder uitgezet.
nu zijn ze echt zeer goed zichtbaar, en dumbbell flyes doen er niet veel goed aan :p

nu ja dit is een teken dat je vooruit gaat :D

ik heb er ook op mijn schouder, het begon met een klein striempje, maar dat heeft zich constant verder uitgezet.
nu zijn ze echt zeer goed zichtbaar, en dumbbell flyes doen er niet veel goed aan :p

nu ja dit is een teken dat je vooruit gaat :D

Is dat echt zo dan?

Bij mij zie je dan anders niet meer, geen witte strepen of iets anders. ;)

Ik heb het nu vanuit mn oksel tot aan binnenkant biceps . En stukje is zelfs 1 cm dik.
Ik vind het vreselijk. Maar aangezien het door blijft groeien heb ik me overgegeven aan de striemen.Geen creme voor mij, ben niet de type voor dat. De striemen op me rug zijn hun rode kleur kwijt en je ziet ze niet meer tenzij je het van dichtbij bekijkt.

T hoort erbij zullen we maar denken.
Mooi is het niet en de opmerkingen zullen van de zomer volop komen, maja....Kleurt vanzelf weer bij!

Daar had ik in het begin vreselijk last van. Vooral op mijn schouders en vroeger ook rond me oksels, maar nu begint het te verminderen.
Doe van te voren een goede warming up en smeer je huid in met vaseline of nivea. Dat heeft een beetje bij mij geholpen. Je krijgt striemen vooral als er gewicht op je leunt, maar dat kun je niet voorkomen met Squatten als voorbeeld of Kalf raise kuiten machine? ;)

Is dat echt zo dan?

Bij mij zie je dan anders niet meer, geen witte strepen of iets anders. ;)

Wat jij bedoeld zijn geen striemen (striae) maar gewoon afdrukken van de naad van je t-shirt oid na het squatten.
Die rode strepen zijn dan inderdaad na een paar dagen weer weg.
Striemen zijn permanent (uitgerekt bindweefsel) en kunnen hoogstens wat bijkleuren.

Wat jij bedoeld zijn geen striemen (striae) maar gewoon afdrukken van de naad van je t-shirt oid na het squatten.
Die rode strepen zijn dan inderdaad na een paar dagen weer weg.
Striemen zijn permanent (uitgerekt bindweefsel) en kunnen hoogstens wat bijkleuren.

Oh, ja het waren dikke rode strepen ja. ;)

ik vond het aan het begin ook wel leuk, maar heb nu bij me oksels 2 striemen lopen van ongeveer 15 cm lang en 2 cm breed met mooie dieppaarse kleur. vind het toch wat minder. smeer wat ik wil maar elke training zie ik weer nieuwe scheurtjes. Ben er natuurlijk ook wel beetje trots op, maar je ziet het nu ook als ik er ontspannen bij sta.

Men reet staat gewoon vol, die staat gewoon vol horizontale striemen. En vanboven op men billen heb ik ze ook.

Ik heb ze op mijn onderrug,triceps,oksels,billen,knieen,biceps(ter hoogte van de brachialis) oftewel ik ben net een zebra. :D
De meeste zijn groeistriemen van de pubertijd.

Terug
Naar boven