Het ligt eraan wat je ervoor over hebt miss is dit iets.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ook een keer van een bodybuilder(buurman) gehoord dat ze gaan verdwijnen als je ouder wordt enzo..

ik heb er ook niet om gevraagd hoorMaar striemen hangt niet enkel van je progressie af. Ook van je huidtype.. Verder kan je ook striemen krijgen als je zo vet wordt als een varken. Ik vind het dus geen erkenningspunt van progressie. Eerder iets dat ik niét wil
ik heb ze gewoon en ik accepteer het 
ik heb er ook niet om gevraagd hoorik heb ze gewoon en ik accepteer het
![]()

ik heb er ook op mijn schouder, het begon met een klein striempje, maar dat heeft zich constant verder uitgezet.
nu zijn ze echt zeer goed zichtbaar, en dumbbell flyes doen er niet veel goed aan
nu ja dit is een teken dat je vooruit gaat![]()

Daar had ik in het begin vreselijk last van. Vooral op mijn schouders en vroeger ook rond me oksels, maar nu begint het te verminderen.
Doe van te voren een goede warming up en smeer je huid in met vaseline of nivea. Dat heeft een beetje bij mij geholpen. Je krijgt striemen vooral als er gewicht op je leunt, maar dat kun je niet voorkomen met Squatten als voorbeeld of Kalf raise kuiten machine?![]()
Is dat echt zo dan?
Bij mij zie je dan anders niet meer, geen witte strepen of iets anders.![]()
Wat jij bedoeld zijn geen striemen (striae) maar gewoon afdrukken van de naad van je t-shirt oid na het squatten.
Die rode strepen zijn dan inderdaad na een paar dagen weer weg.
Striemen zijn permanent (uitgerekt bindweefsel) en kunnen hoogstens wat bijkleuren.

Men reet staat gewoon vol, die staat gewoon vol horizontale striemen. En vanboven op men billen heb ik ze ook.