Frederic
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol goed of slecht ik weet het niet kmoet dat niet echt hebben![]()
een echte hulk zou dat wel willen hebben en zou ze gewoon met n groene markeerstift aantippen!!!
dan heeft de hulk zeker wel wat vrouwelijks..Heb je daar ook een bron voor? Ik krijg het alleen als ik bulk en m'n trainingen zijn in cut en bulk even intensief, misschien met minder zware gewichten maar alsnog even intensief.Iedereen maar blijven denken dat die striemen worden veroorzaakt door spiermassa
Ik zeg het voor de laatste keer, je stress as overproduceert catabole hormonen daar door krijg je striemen. CORTISOL DUS.
Heb je daar ook een bron voor? Ik krijg het alleen als ik bulk en m'n trainingen zijn in cut en bulk even intensief, misschien met minder zware gewichten maar alsnog even intensief.
Causes
The glucocorticoid hormones responsible for the development of stretch marks affect the epidermis by preventing the fibroblasts from forming collagen and elastin fibers, necessary to keep rapidly growing skin taut. This creates a lack of supportive material, as the skin is stretched and leads to dermal and epidermal tearing. If the epidermis and the dermis has been penetrated, laser will not remove the stretch marks.
Ik moest er even over nadenken maar ik kwam er tijdens het tandenpoetsen vanochtend achter.Hm, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat striemen NIET worden veroorzaakt door vet-/spiergroei. Ik zie ze vaak bij vrouwen (ja ook bij mezelf) op plekken waar je snel aankomt (bovenbenen, billen, onderrug (lovehandles)).
Dus ze worden wel veroorzaakt door spiermassa gainen en het is zeker wel een teken dat je vooruitgaat qua massa.Causes
The glucocorticoid hormones responsible for the development of stretch marks affect the epidermis by preventing the fibroblasts from forming collagen and elastin fibers, necessary to keep rapidly growing skin taut. This creates a lack of supportive material, as the skin is stretched and leads to dermal and epidermal tearing. If the epidermis and the dermis has been penetrated, laser will not remove the stretch marks.
ik ook maar toen ik begon heb ik mij wel goed ingesmeerd met vit E zalf, en geen bij gekregen.ik heb er meer natural gekregen dan tijdens mn kuren
Ik moest er even over nadenken maar ik kwam er tijdens het tandenpoetsen vanochtend achter.
Je strest 'em als de mother****er en je groeit als de mother****er = striemen.
Je strest 'em als de mother****er maar je groeit niet(op wat voor manier dan ook) = geen striemen omdat je huid gewoonweg niet hoeft te rekken.
Dus ze worden wel veroorzaakt door spiermassa gainen en het is zeker wel een teken dat je vooruitgaat qua massa.

Idd.. Striemen kun je krijgen van te hard afvallen en striemen kun je krijgen van te zwaar worden, of het nou overgewicht is of dat het pure spiermassa is..
Striemen na een poos zware krachttraining oid is alleen maar een teken dat je vooruit gaat![]()
had ik wel.. vroeger nog veel dikker geweest, na het snel afvallen had ik hele striemen..