Fitness Seller

stromba dosering?

m_snijders81

Cool Novice
Waardering
0
hallo ik heb een stromba kuurtje aan geschaft 200 pillen a 2 mg(Winstroll Zambon)....
Nou zei de verkoper dat ik het beste 30 mg per trainingsdag kon doen ik train 3 keer per week dus zou ik er 4,5 week kunnen doen.......
is dit correct???????????????????????

??? 13 dagen bedoel je!! je hebt toch al 15 tabs per dag nodig. Je wilde de stromba alleen op trainingsdagen nemen. ??? :scratch:
Heb je voordat je dit poste de boardregels gelezen? ik dacht het niet he. :thumbs:

Stanozolol 30-50 mg per dag nemen. voor 6-8 weken.

Persoonlijk zou ik het niet alleen nemen. Misschien als eiwitspaarder tijdens de cut.. maar voor massa zeker stacken.

je hebt je goed laten vangen. 40mg per dag is 20 pillen van 2 mg. dus heb je voor 10 dagen. ik vraag mij af wat je ervoor betaald hebt. je moet 40 mg per dag gedurende 6 weken nemen. je hebt dus pillen voor 40 dagen nodig. en dan nog. wat ga je ervan bijkomen. misschien 2 a 3 kg.

23j, 72kg, een half jaar trainen. deze keer vraag ik mij toch ook wel af waarom zo iemand al wil gebruiken. train nog een jaar en denk dan aan AS als je 80 kg weegt. mits goede voeding en juiste training zeker te halen.

ik hop niet dat je er te veel voor betaald het want aders ben je mooi afzet.

Blijkbaar heb je niet veel research gedaan anders had je geen 200 tabs van 2mg gekocht.....

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
ik hop niet dat je er te veel voor betaald het want aders ben je mooi afzet.

Blijkbaar heb je niet veel research gedaan anders had je geen 200 tabs van 2mg gekocht.....

klopt mijn trainingsmaatje kwam er mee en vond het wel prima heb wel een beetje mondelinge research gedaan maar ben eigenlijk daarna pas op het net gaan kijken en weet nu wel beter kan ik er niet gewoon winstroll depot bij halen?
was niet zo heel veel kwijt als ik het vergelijk met internet stores

haha ja internet stores :) die rippen je waar je bij staat :D

Je kan ook gewoon tabs bij halen.

laat die 2mg tabs lekker liggen en zorg dat je de injects krijg en ga op 1ml/50mg om de dag zitten :thumbs:
maar persoonlijk zou ik met 72 kg zker nog niet aan de a.s beginnen
wat is je doel eigenlijk cutten of massa.?

Laatst bewerkt:
ik wist niet dat er tabs waren met die dosering 2 mg ik ken ze alleen van 5 en van 10 mg

zou de 2mg maar nooit nemen, veel te laag gedoseerd en veel te duur.

Ik zou die "verkoper"van jou maar nooit meer vertrouwen als ik jou was.

idd als hij het goed met je voorhad dan had hij je de injects verkocht dus denk dat hij je een oor heeft aangenaaid met zen tabs :eek:

fitnesboy zei:
idd als hij het goed met je voorhad dan had hij je de injects verkocht dus denk dat hij je een oor heeft aangenaaid met zen tabs :eek:

nou beetje overdreven.

Winny tabs worden zeer veel gebruikt en hij wil je echt niet de dood injagen door je tabs te verkopen.

Feit blijft dat injects beter zijn, maar zoals jij winny tabs beschrijft is wel wat overdreven. ;)

2hard2die bedoelt naar alle waarschijnlijkheid dat zijn supplier heb nooit zambon-tabs had moeten verkopen omdat die gewoon te laag gedoseerd zijn.

fitnessboy zei:
idd als hij het goed met je voorhad dan had hij je de injects verkocht dus denk dat hij je een oor heeft aangenaaid met zen tabs

wat is dat voor zever. denk je dat ik nooit winny tabs genomen heb? alhoewel ik ook liever kuur met injects.

haha jah ok das ook een beetje erg overdreven maargoed formuleerde het even verkeerd. ;)
is ook niets mis mee alleen zou iig voor de injects gaan wou ik zeggen ipv 20 tabs per dag nemen

Terug
Naar boven