MuscleMeat

STROMBA hoe te gebruiken en hoeveel?

ik heb een methode van inname dianabol gelezen, alleen trainingsdagen en in de morgen, je zou dan minder water vasthouden. ik vraag mij af of je dan dianabol kunt gebruiken tijdens het cutten om spierverlies tegen te houden.

Ik zou niet voor dianabol gaan tijdens cutten maar das jouw keus...t kan wel, moet je alleen het vocht voor lief nemen. Maar t lijkt me dat je dan onnodig bezig bent...enerzijds strakker/droger worden en tegelijkertijd een roid nemen dat vocht vasthoudt en evt ook vet aanzet.

Kunt dan beter gaan voor winstrol.

Levrone@ zei:
Wat is er mis met 50 mg eod?
Jerry doet het ook zo..en vele anderen.

Levrone@
Ik heb er zelden goede resultaten van gezien, het is echt te weinig. Denk ook niet dat het bij Jerry en vele anderen om winny only gaat.

Ligt er ook helemaal aan wat je doel is denk ik....als je als op je gewenste gewicht bent en verder niet echt meer massa wilt aanzetten zou 50 eod wel kunnen.... maar meeste hier willen alleen maar meer massa dmv kuren dan is het te weinig en zou ik t stacken met wat anders.

Big T zei:
Ik heb er zelden goede resultaten van gezien, het is echt te weinig. Denk ook niet dat het bij Jerry en vele anderen om winny only gaat.

ow, gaat het om een winny only..lol :D

Nee, dan kan het vaker.

De meeste en ik gebruiken het bij cutten in combinatie met andere dingentjes :)

Levrone@

axestream zei:
Yep, echt heel erg, oorpijn ook en voelde soms aan alsof ik elk moment een bloedneus kon krijgen. Stond ernorme druk op en dat heeft een dag of 6-7 aangehouden. Nu nergens meer last van...gelukkig maar. Gebruik trouwens winny van GS.

Daar heb ik gelukkig geen last van gehad, mijn tabs ook van GS. alleen die opvliegers waren storend, maargoed, zonder bijwerkingen moet niet he.....

Terug
Naar boven