MuscleMeat

StrongmanRun – Nog meer DBBers die ‘m gaan doen?

Iets meer dan 20km zelfs! Word een grote uitdaging aangezien mijn focus normaal op de 10km ligt.
Ik heb nog echt totaal geen wedstrijdervaring of wat dan ook. Heb misschien in training 3x een afstand verder dan 10km gelopen :D

Maar heb nu een doel voor ogen en vind het leuk er naartoe te trainen :)

Als je jezelf inschrijft met je unieke link krijg je te zien dat het 20km (zelfs nog wat meer) is.

zag alleen 20km staan, maar bij dat soort selectie menu's ronden ze vaak af. Heb ik redelijk vaak bij hardloop wedstrijden gezien waar ik aan mee deed.

Op de site staat nog steeds 18km. Ben benieuwd

zag alleen 20km staan, maar bij dat soort selectie menu's ronden ze vaak af. Heb ik redelijk vaak bij hardloop wedstrijden gezien waar ik aan mee deed.

Op de site staat nog steeds 18km. Ben benieuwd

Ergens als je je inschrijft staat duidelijk dat het 20km is en dat het zelfs wat meer is. Kan het niet meer voor je ophalen want heb me uiteraard al ingeschreven.
Klopt idd dat er vaak afgerond word maar dit is volgens mij toch echt 20km.

Ergens als je je inschrijft staat duidelijk dat het 20km is en dat het zelfs wat meer is. Kan het niet meer voor je ophalen want heb me uiteraard al ingeschreven.
Klopt idd dat er vaak afgerond word maar dit is volgens mij toch echt 20km.

heb me 1 week terug in geschreven dus heb ook geen idee meer wat er stond. Zou wel mooi zijn....halve marathon door de drats

• Topic Starter Topic Starter
Zag laatst een zinnetje op de site staan dat het parcours voor 2013 inderdaad 20 km is geworden, dus dan is het zeker dat het écht ~20 km is en dat het niet alleen komt door het afronden op het inschrijfformulier.
Die zin hebben ze alleen sinds gisteren weer weggehaald en vervangen door de opmerking dat de inschrijvingen vol zitten...

Is het echt niet meer mogelijk om in te schrijven of faal ik echt keihard?

Naam is verkeerd dat weet iedereen.

Maar waarom zo veel haat op evenementen als dit? Hardlopen stelt niks voor? 20km hardlopen is sowieso al een prestatie. Denk dat bijna niemand in dit topic het onder de twee uur kan. Hardlopen of survival/hardloop runs als dit kan je zo makkelijk of moeilijk maken als je wil. Er zit een groot verschil tussen een 10km in een uur en hem in 45 min te doen.

Als je nog nooit zelfs maar 10km heb gerend in een respectabele tijd is je mening niks waard. Net als dat ik geen deadlift van 250kg ga afkraken wanneer ik niet eens de helft van het gewicht kan. Vindt dat elitaire gedoe maar triest hier. Alsof powerliften de enigste echte fysieke uitdaging is :o

Heb het filmpje niet bekeken nog maar ik wou dit jaar wel aan "urbanathlon" mee doen in amsterdam. Maar dat was al helemaal vol 2-3 maanden van te voren :o Wist overigens niet dat er zoveel van dit soort evenementen waren dus denk dat ik volgend jaar sowieso ga meedoen aan 1 hiervan. Vindt 100 euro overigens veelste duur.

Succes iedereen die meedoet!

Survival runs zijn toch geweldig?

Als ik nou veel hardloop of niet, wat heeft dat te maken met intresses?

Als iemand 40 deadlift of 540, het blijft een intresse.
Zolang de motivatie en doel maar serieus zijn.

Zeurk*t.

Ik wilde meedoen.

Tot ik zag dat het 18km was

Zag laatst een zinnetje op de site staan dat het parcours voor 2013 inderdaad 20 km is geworden, dus dan is het zeker dat het écht ~20 km is en dat het niet alleen komt door het afronden op het inschrijfformulier.
Die zin hebben ze alleen sinds gisteren weer weggehaald en vervangen door de opmerking dat de inschrijvingen vol zitten...
Staat er nog wel :)

Een super gave hardloopwedstrijd van ong. 20 km (iets langer dus!) met obstakels
http://www.strongmanrun.nl/inschrijving_2013/

Survival runs zijn toch geweldig?

Als ik nou veel hardloop of niet, wat heeft dat te maken met intresses?

Als iemand 40 deadlift of 540, het blijft een intresse.
Zolang de motivatie en doel maar serieus zijn.

Zeurk*t.

Damm, 540kg DL ik ben benieuwd wie dat ooit van de grond gaat trekken met een reguliere stang en zonder suit.

Het was even overdreven, maar you get the point ;p

Terug
Naar boven