AndroidHealthClinic

StrongmanRun – Nog meer DBBers die ‘m gaan doen?

Ik begrijp je haat tegen echte mannen wel. :sukkeltje:
Veel plezier met je apekooi.

gelukkig geloven jullie zelf het "echte mannen" verhaal

het feit dat jullie altijd erop springen om jullie thee kransje te verdedigen zegt me wel genoeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb overigens niets tegen strongman hoor, vind het zelfs heel erg leuk. Jammer genoeg is mijn rug altijd ****ed anders had ik het zelf meer gedaan. Waar ik me altijd aan stoor is dat achterlijke, kijk ons eens echte grote mannen zijn, terwijl het gros nog ingestopt word door hun moeder, of alleen maar bulkt zonder te liften.

maar ot. Nog meer mensen die in de modder gaan liggen?

gelukkig geloven jullie zelf het "echte mannen" verhaal

het feit dat jullie altijd erop springen om jullie thee kransje te verdedigen zegt me wel genoeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb overigens niets tegen strongman hoor, vind het zelfs heel erg leuk. Jammer genoeg is mijn rug altijd ****ed anders had ik het zelf meer gedaan. Waar ik me altijd aan stoor is dat achterlijke, kijk ons eens echte grote mannen zijn, terwijl het gros nog ingestopt word door hun moeder, of alleen maar bulked zonder te liften.

maar ot. Nog meer mensen die in de modder gaan liggen?
in voor ingestopt worden door moeder en bulken

Ik moet wel zeggen dat als er slecht gepraat wordt over powerlifters dat dan ook gelijk het halve powerlift forum in dat topic zit :roflol:

Ik moet wel zeggen dat als er slecht gepraat wordt over powerlifters dat dan ook gelijk het halve powerlift forum in dat topic zit :roflol:
wat wil je met zulke topic titel :roflol:

ik ga toch ook geen naakte mannen wedstrijd organiseren met een dikke buik en het dan bodybuilding competitie noemen

wat wil je met zulke topic titel :roflol:

ik ga toch ook geen naakte mannen wedstrijd organiseren met een dikke buik en het dan bodybuilding competitie noemen
Zie het als een compliment. Het is commercieel en iedereen wil een strongman zijn. Laat ze lekker rennen, wij weten wel beter.

Lekker staren naar Cynthia :eyebrow:

Ben je een grote powerlifter en dan vraagt iemand wat je doet voor hobbie. Ja ik doe aan powerliften. O ben je daar niet wat zwaar voor dan? Al die heuvels oprennen enzo? uhhhh jaaah......

Ik vraag altijd aan powerlifters/strongmannen hoe vaak ze Bw pull ups kunnen :trollface: chubbies??

No thanks. te katabool. En sowieso kan ik niet eens 10 minuten rennen :)

Waar in NL, Cyn?

Commerciële bende.. Stelt ook niks voor die hindernissen daar, alleen de afstand maak het voor de meeste zwaar. Als je dan toch zo iets wilt doen ga dan een survival run doen.

Dit x10000.
Wat een aanfluiting dit soort evenementen,net zoals die mudmasters en Bootcamp zooi die er tegenwoordig overal is. Stelletje huisvrouwen en kantoorpikkies die geweldig vinden om een dagje militair te spelen en te ''bikkelen'',fl**ker toch op man met die onzin.

Is het verplicht je als een debiel aan te kleden en aan te stellen ?

Heb overigens niets tegen strongman hoor, vind het zelfs heel erg leuk. Jammer genoeg is mijn rug altijd ****ed anders had ik het zelf meer gedaan. Waar ik me altijd aan stoor is dat achterlijke, kijk ons eens echte grote mannen zijn, terwijl het gros nog ingestopt word door hun moeder, of alleen maar bulkt zonder te liften.

Volgens mij ken jij niet veel strongman persoonlijk, toch ?

4000 inschrijvingen al ? Damn... Lijkt me best leuk voor een keertje, maar niet zo massaal.

Terug
Naar boven