AndroidHealthClinic

StrongmanRun – Nog meer DBBers die ‘m gaan doen?

Strongman run..

Ik vraag me af hoeveel mensen van 100+kg deze run überhaupt vol houden. Meeste daar zullen gewoon duurlopers zijn.

Strongman run..

Ik vraag me af hoeveel mensen van 100+kg deze run überhaupt vol houden. Meeste daar zullen gewoon duurlopers zijn.

Duurlopers gaan dood op een dergelijk parcours, intervaltraining totdat je erbij neervalt, met rustperiodes, is de enige manier om je hierop voor te bereiden.

Klinkt wel interessant eens kijken ;) .

Niet erg veel :p Kijkend naar de mensen die ik ken van 100kg+

Ik in ieder geval niet kan ik je vertellen!

Zal wel huilend en kruipend de finish over gaan, als ik daar al kom na 4uur ofzo haha.
En vond rennen nog wel zo leuk vanaf ik klein was, tot ik begon met bodybuilding.

Ik in ieder geval niet kan ik je vertellen!

Zal wel huilend en kruipend de finish over gaan, als ik daar al kom na 4uur ofzo haha.
En vond rennen nog wel zo leuk vanaf ik klein was, tot ik begon met bodybuilding.

ik vind rennen nog steeds leuk. heb ik het alleen wel over 100 of 200m sprinten en niet over duurlopen :p

Boeiend van dat strongman gedoe. Ik doe mee :)

In heb al startnummer.

altijd zo grappig dat de strongman hier gewoon trots zijn op hun zwaarlijvige vet pensen en hun belachelijk slechte conditie.

maarja als je maar 250 deadlift eh;)

helemaal grappig als de strongman nog slapper zijn als de bb'ers die wel een goede conditie hebben

altijd zo grappig dat de strongman hier gewoon trots zijn op hun zwaarlijvige vet pensen en hun belachelijk slechte conditie.

helemaal grappig als de strongman nog slapper zijn als de bb'ers die wel een goede conditie hebben
Ik volg heel deze post totaal niet.

Grappig zie dit topic nu pas.

Ik heb me ingeschreven hiervoor :D De afstand is dit jaar zelfs 20km ;)

Ben de laatste tijd ook flink aan het hardlopen. Heb geen doelstellingen meer heel veel massa te kweken dus kan het goed combineren met krachttraining.

Zyzz niet huilen.

Ontopic, 18km is gewoon suicide man, 8km is toch zat :p.

Laatst bewerkt:
Grappig zie dit topic nu pas.

Ik heb me ingeschreven hiervoor :D De afstand is dit jaar zelfs 20km ;)

Ben de laatste tijd ook flink aan het hardlopen. Heb geen doelstellingen meer heel veel massa te kweken dus kan het goed combineren met krachttraining.

Iets meer dan 20km zelfs! Word een grote uitdaging aangezien mijn focus normaal op de 10km ligt.

Terug
Naar boven