Dre20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 306
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
Haha zo hé heb even opgezocht wat dat precies inhoudt, wordt gewoon moe van al dat blije gedoe:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWsfHC-0d6A
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strongman run..
Ik vraag me af hoeveel mensen van 100+kg deze run überhaupt vol houden. Meeste daar zullen gewoon duurlopers zijn.
.dude ... really....
beetje rennen en af en toe ergens onder door kruipen of overheen stappen....
, ga er maar vanuit dat de toppers dit in anderhalf uur afleggen.Strongman run..
Ik vraag me af hoeveel mensen van 100+kg deze run überhaupt vol houden. Meeste daar zullen gewoon duurlopers zijn.
Ik in ieder geval niet kan ik je vertellen!
Zal wel huilend en kruipend de finish over gaan, als ik daar al kom na 4uur ofzo haha.
En vond rennen nog wel zo leuk vanaf ik klein was, tot ik begon met bodybuilding.

Hoeveel mensen van 100+ kilo kunnen überhaupt 18 km hardlopen.
?Ik volg heel deze post totaal niet.altijd zo grappig dat de strongman hier gewoon trots zijn op hun zwaarlijvige vet pensen en hun belachelijk slechte conditie.
maarja als je maar 250 deadlift eh
helemaal grappig als de strongman nog slapper zijn als de bb'ers die wel een goede conditie hebben
altijd zo grappig dat de strongman hier gewoon trots zijn op hun zwaarlijvige vet pensen en hun belachelijk slechte conditie.
maarja als je maar 250 deadlift eh
helemaal grappig als de strongman nog slapper zijn als de bb'ers die wel een goede conditie hebben
.Grappig zie dit topic nu pas.
Ik heb me ingeschreven hiervoorDe afstand is dit jaar zelfs 20km
Ben de laatste tijd ook flink aan het hardlopen. Heb geen doelstellingen meer heel veel massa te kweken dus kan het goed combineren met krachttraining.