Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Oke erg mooi Cynthia, stukken zwaarder als deze commerciele hardloopwedstrijden he?
Tuurlijk.
Mag ik vragen wat je leuk vindt aan dit soort evenementen? als ik mag raden doe je het vooral voor de gezelligheid onderling, niet zozeer voor de fysieke uitdaging toch?
Allebei
Ookal zou ik al zwaardere dingen gedaan hebben, Ik ga niet elitair net doen alsof deze 18 km werkelijk geen reet voorstelt.Nou dat niet zozeer ... de kans is dat je bij iedere hindernis 20 minuten moet gaan staan wachten voordat je erover heen kunt.
Klopt, helaas. Gewoon voorin in het startvak starten, dan laat je na korte tijd de langzame meute automatisch al achter je en heb je daar geen last meer van. En als je van jezelf weet dat je hardloopsnelheid te langzaam is om voorin in het startvak te starten met de snellere lopers, dan moet je niet zeuren, want dan draag jij zelf ook bij aan de opstoppingen door de grote kluwen langzamere lopers. Die mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze bij elke hindernis weer ff kunnen uitrusten, anders zouden ze de finishlijn toch niet gehaald hebben
(in een respectabele tijd dan).Kijk dit een beetje mijn ''probleem'' met dit soort evenementen. jan en alleman die eraan mee doet (en er bij wijze van spreke 3 uur over doet) voelt zich na zo`n ''run'' gelijk een triathleet en fittest ****ing warrior op de wereld en loopt dit ook continu zo te verkondigen om zich heen (check je facebook dalijk maar weer als deze geweest is).
Mensen die 3-4 uur over deze wedstrijd doen en dan kruipend de finish over komen en daar toch mee gaan lopen pochen, die zijn echt deluded, daar doe je toch niks aan. En dat zullen er ongetwijfeld best een hoop zijn ja

En het doel van deze post is aantonen hoeveel zwaarder jouw wedstrijden zijn, en ‘dus’ hoe weinig andere hardloopwedstrijdjes als deze voorstellen?
En wat nou als iemand anders weer iets zou posten wat nog veel zwaarder is dan jouw survival run, wat dan? Vind je dan ook ineens dat jouw run niks meer is dan een ‘stelletje huisvrouwen en kantoorpikkies die het geweldig vinden om een dagje militair te spelen en te ‘bikkelen’’?
Haha, oja en 3uur mag niet als je met een uur het eerste rondje niet door bent mag je het 2e rondje niet doen.
Je mag er zelfs 2 uur en 15 min over doen.
18km.. Gaat hem denk ik niet worden met deze powerpens
Powerpens

Laatst bewerkt:

.