MuscleMeat

Sugar ... Sugar .. grr

• Topic Starter Topic Starter
Zeg gewoon tegen iedereen:'' iedere keer als je me met een taartje ziet,sla me dan hard op mijn bek'' .

ok dat is een goed plan :)! het zou nog helpen ook :p

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

He sanne

weet je wat nou zo leuk is, dat je het alleen jezelf moeilijk maakt door laks om te gaan met je voeding? je kan er wel overheen ouwehoeren maar als je maar half werk afleverd schiet het natuurlijk niet op he...wees nou naar jezelf eens realistisch...

idd, ik weet dat ik op de moment half werk lever.. maar ergens moet ik mijn motivatie toch kunnen oppikken? en het begint in de eerste plaats al met mijn voeding

mmm en ik dacht dat ik eigenwijs was, maar jij kan er ook wat van zeg Sanne haha.
Ga ervoor, knallen, elke dag zonder toe te geven aan die schreeuwende suikers en vetten is een goede dag en mag je trots zijn op jezelf.
Je houd niet van abrikozen/vijgen etc? Zoek dan een ander alternatief, ik bedoel... ik heb het ook allemaal van google, sites, dit forum gehaald. Uiteindelijk zul jij een passend alternatief voor jezelf vinden, maar je moet niet opgeven bij het eerste struikelpunt, dat zou zonde zijn!
Luister niet naar dat rode poppetje aan de ene kant van je schouder!
Succes!

mmm en ik dacht dat ik eigenwijs was, maar jij kan er ook wat van zeg Sanne haha.
Ga ervoor, knallen, elke dag zonder toe te geven aan die schreeuwende suikers en vetten is een goede dag en mag je trots zijn op jezelf.
Je houd niet van abrikozen/vijgen etc? Zoek dan een ander alternatief, ik bedoel... ik heb het ook allemaal van google, sites, dit forum gehaald. Uiteindelijk zul jij een passend alternatief voor jezelf vinden, maar je moet niet opgeven bij het eerste struikelpunt, dat zou zonde zijn!
Luister niet naar dat rode poppetje aan de ene kant van je schouder!
Succes!

Ik weet het :) ben heel eigenwijs... ik ga eens enkele receptjes afprinten en uitproberen. Misschien dat er ergens mijn smaak wel tussen zit. Bedankt!

Zoete troep = drugs. 4 weken niet toegeven, echt helemaal niet, en je hebt er totaal geen behoefte meer aan. Zijn vooral vrouwen die te zwak zijn om daar door heen te beunen.

+10!!!

Ik kies er juist wel voor.. Omdat ik er voor wil gaan vraag ik gewoon of iemand me kan helpen om een alternatief te zoeken. maar dat zien jullie niet in :). toch normaal dat ik die vraag stel als ik ervoor wil gaan? Ik heb motivatie nodig en wilskracht. Maar op men eentje lukt het duidelijk niet

Motivatie heb je al, lijkt me.
En wilskracht heb je juist zelf in dit topic al toegegeven, dat je die bij lange na niet genoeg hebt.
Tijd dus om naar een andere manier te zoeken die wel effect heeft.

Ik eet eigenlijk redelijk veel. ik geef toe ik eet te weinig 'gewoon' eten. Omdat ik er vaak geen trek in heb. Een uur later neem ik dan iets zoet als tussendoortje.

Dit is absoluut DE situatie waar je als 1e mee moet beginnen om die NU te veranderen!

Je moet het niet proberen, je moet het gewoon simpelweg doen.
Gewoon strak in de gaten houden dat je op tijd, al je kcal's aan gezond, goed voedsel binnenkrijgt. Dan heb je automatisch al veeeel minder zin in die zoete snacks.

Simpeler wordt het niet toch, qua ergens een begin maken?
Want hier heb je niet eens wilskracht voor nodig: gewoon opscheppen/klaarmaken wat je nodig hebt (dat heb je natuurlijk braaf uitgerekend) en dat eet je dan gewoon op.

+10!!!

Motivatie heb je al, lijkt me.
En wilskracht heb je juist zelf in dit topic al toegegeven, dat je die bij lange na niet genoeg hebt.
Tijd dus om naar een andere manier te zoeken die wel effect heeft.

Dit is absoluut DE situatie waar je als 1e mee moet beginnen om die NU te veranderen!

Je moet het niet proberen, je moet het gewoon simpelweg doen.
Gewoon strak in de gaten houden dat je op tijd, al je kcal aan gezond, goed voedsel binnenkrijgt. Dan heb je automatisch al veeeel minder zin in die zoete snacks.

Simpeler wordt het niet toch, qua ergens een begin maken?
Want hier heb je niet eens wilskracht voor nodig: gewoon opscheppen/klaarmaken wat je nodig hebt (dat heb je natuurlijk braaf uitgerekend) en dat eet je dan gewoon op.

thx! zon praat heb ik nodig se :).

En nou wel braaf luisteren he ;)

doe ik :) Ik ben van plan om een logboek bij te houden. niet op het forum, maar voor mijn eigen. waarin ik om de 2 maand een foto van me plak om de progressie te zien. Zo zal ik wel in contact komen met de harde feiten :p

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

??? :mad:

volgens mij proberen we dit ook al het afgelopen uur duidelijk te maken?

mjaa misschien wel...maar soms mag je het wat vriendelijker zeggen :) anders demotiveer je me een beetje. Zoals je de voorbije postes hebt gedaan en dan ben ik vrij snel op mijn teen getrapt zoals je wss hebt gemerkt.

doe ik :) Ik ben van plan om een logboek bij te houden. niet op het forum, maar voor mijn eigen. waarin ik om de 2 maand een foto van me plak om de progressie te zien. Zo zal ik wel in contact komen met de harde feiten :p

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

mjaa misschien wel...maar soms mag je het wat vriendelijker zeggen :) anders demotiveer je me een beetje. Zoals je de voorbije postes hebt gedaan en dan ben ik vrij snel op mijn teen getrapt zoals je wss hebt gemerkt.

niet goedschiks dan maar kwaadschiks toch?

Helpt niet :) Jullie snappen niet waar ik naartoe wil. Jullie denken dat ik me heel de dag dik zit te eten.

Dat doe je ook. Je bent nog maar 19....wacht maar tot je 30 bent en zo doorgaat met je zoete zooi. Dan weeg je 100kg schoon aan de haak.......en dan is het dus een stuk lastiger. Je metabolisme is nu nog redelijk optimaal......dus je komt nu nog aardig weg met die rommel

Kijk maar eens om je heen.....meeste tieners zijn redelijk dun.....check de leeftijd 25 tot 35 maar eens.........

En het hoeft echt niet met alleen maar kwark,kipfilet etc.Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Dat doe je ook. Je bent nog maar 19....wacht maar tot je 30 bent en zo doorgaat met je zoete zooi. Dan weeg je 100kg schoon aan de haak.......en dan is het dus een stuk lastiger. Je metabolisme is nu nog redelijk optimaal......dus je komt nu nog aardig weg met die rommel

Kijk maar eens om je heen.....meeste tieners zijn redelijk dun.....check de leeftijd 25 tot 35 maar eens.........

idd:) dat wil ik dus voorkomen. En sinds ik gestopt ben met groeien was ik aardig wat bijgekomen. Zo'n 7 kilo op anderhalf jaar tijd. Nu wel terug wat afgevallen. De kunst om niet te hervallen moet bij mij doordringen.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

niet goedschiks dan maar kwaadschiks toch?

Het zal me ooit wel lukken ... Zoals ik zelf zeg en al de rest.. alternatieve zoeken. Ik geloof er in :)

Ooit?Waarom niet nu?!

Moet nou toch wel aardig tot je doordringen nadat je dit topic hebt geopend of niet?

tuurlijk dat was de bedoeling hé :)
Btw ik had juist de drang om de ijsdoos weer uit de diepvries te nemen, maar ik blijf er af!

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

I'm starting now :)! Kben naar alternatieve aan het zoeke op het internet.. juist mijn ijsdrang uit de weg geruimd.. hopelijk lukt het me zo.

harder trainen, dan boeit het niet als je af en toe een snoepzak leeg vreet.

of rij nog even langs de mac en stop 4 snickers in je strot

Terug
Naar boven