AndroidHealthClinic

Suiker na de training.

ja hoor. maar chocomel tijdens en banaan+whey na je training is nog beter.

ik drink altijd water tijdens trainen, maar dat moet ik dus veranderen in chocomelk, en dan onderweg na huis van de sportschool (5 minuutjes lopen) banaantje eten en dan thuis gelijk whey shake? (ik gebruik mammoth 2500, dus krijg ook gelijk khoolhydrate, volgens mij, snelle + complexe)!

ik drink altijd water tijdens trainen, maar dat moet ik dus veranderen in chocomelk, en dan onderweg na huis van de sportschool (5 minuutjes lopen) banaantje eten en dan thuis gelijk whey shake? (ik gebruik mammoth 2500, dus krijg ook gelijk khoolhydrate, volgens mij, snelle + complexe)!

niks moet. ik drink ook gewoon water tijdens de training. banaantje (snelle kh) en whey erna is prima na de training. die mammoth kun je ook op een ander tijdstip nemen natuurlijk.

mammoth is mijn whey voor na het traine en bij het ontbijt..

Ik pak 500ml chocomel voor en 500ml chocomel na de training tijdens mijn bulk.. tijdens de training gewoon water.

Een banaan..daar zitten de snelste suikers in en is nog is gezond ook.

Bananen behoren samen met druiven tot de meest koolhydraatrijke verse vruchten. Een banaan bevat ongeveer 2 keer zoveel koolhydraten (zetmeel + suikers) als een andere verse vrucht en bevat zowel zetmeel (trage koolhydraten) als glucose (snelle koolhydraten).

sprite??? hehe, neen
als je whey (20gr) neemt voor je training doe het dan een halfuurtje voor je training, niet vlak ervoor :)
en erna nog eens whey (40gr) PLUS DEXTROSE
gr
de whey neem ik wel een half uur voor de training.
maar waar koop je dextrose in belgie?
en zitten er in sprite ook geen snelle suikers? wat is er dan zo verschillend met dextrose? thanks

Terug
Naar boven