AndroidHealthClinic

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
3 gram creatine per 2 scoops
1,5 gram creatine per 1 scoop

Deze gebruik je alleen op de trainings dagen. Hoeveel scoops haal je uit een pot. En hoeveel scoops voor een training?

Edit/ zie al dat 2 scoops(28gr.) voor training is.

Deze gebruik je alleen op de trainings dagen. Hoeveel scoops haal je uit een pot. En hoeveel scoops voor een training?

Edit/ zie al dat 2 scoops(28gr.) voor training is.

Je kan er 25 trainingen mee doen (2 scoops) al staat op de verpakking dat je ook met 1 scoop kan doen maar dan is het minder intensief, ik zou voor 2 scoops gaan ;)

Hallo ,

Hier onder zie je de samenstelling van Supercharge 700 gr en de nieuwe formule 800 gr.
Blijkbaar zit er in de nieuwe formule minder creatine maar wel Beta-Alanine in de plaats.

Nog verschillen op te merken ????

supercharge 700 gr :

Phase 1 Energy/Hemo-Dilation Complex
Methylxanthines (Caffeine) 300mg
Nitrous Malate (di-arginine malate) 2g
Taurine 2g
N-Acetyl-L-Glutamine 1g

Phase 2 Strength & Endurance Compex
2CM (di-creatine malate) 3g
Guani Pro (guanidinoproprionic acid) 500mg
Glycovol (glycocyamine) 500mg
Beta Pure (betaine anhydrous) 2g

Phase 3 Post-Workout Recovery Complex
Humanofort [embryonic peptide matrix yielding naturally occurring IGF-1, IGF-2, FGF (fibroblast growth factors), NGF (nerve growth factors)m EGF (epidermal growth factors), CTGF (connective tissue growth factors)] 100 mg

Supercharge 800 gr

800 Grams Fruit Punch
Supplement Facts
Serving Size1Scoop(16g)
Servings Per Container50
Amount Per Serving- Intense Workout % DV
Calories 35
Sodium 100mg
Total Carbohydrate 8.5g <1%
Sugars 0g †
Protein 2g 4%
SUPER CHARGE® PROPRIETARY BLEND 7g †

Phase 1- Energy/ Hemo-Dilation Complex
Methylxanthines (Caffeine) 150mg †
Nitrous Malate™ (Di-Arginine Malate) 3g †
Taurine 1g †
N-Acetyl L-Glutamine <1g †
Pikatropin™ (Picamilon) 25mg †

Phase 2- Strength & Endurance Complex
2CM™ (Di-Creatine Malate) 1500mg †
Beta-Alanine/l-Histidine Complex (Carnosine Precurser) 750mg †
Vinitrox™ (Polyphenol Complex) 100mg †

Phase 3- Post-Workout Recovery Complex
Humanofort™ 50mg †
Embryonic Peptide Matrix Yielding Naturally Occurring IGF-1, IGF-2, FGF (Fibroblast Growth Factors), NGF (Nerve Growth Factors), EGF (Epidermal Growth Factors), CTGF (Connective Tissue Growth Factors).

Is het wat om nog een creatine erbij te gebruiken?! Of kun je beter afwisselen..?!

Creatine sochtends erbij!

'k heb men bestelling zondag geplaatst, en 'k heb supercharge erbij genomen. Zal ik de nieuwe maar eens uit testen. :)

Huisarts + supplementen = Not done

Gegarandeerd dat ie gaat zeggen dat het slecht is voor je

Nou dat valt dan weer mee. Heb een biotechnoloog gesproken en die zei dat het in deze hoeveelheden geen kwaad kon. Als je een tumor hebt gaat die er wel harder van groeien maar niet schrikbarend, maar ja als je daar al van uit moet gaan :rolleyes:

Vandaag weer lekker getraind met anderhalve schep Supercharge. Misschien wel iets te hard. 10 minuten nadat ik stopte met trainen begon ik al helemaal te trillen en ben nu 1,5 na training nog steeds misselijk en zwak. Maar ik ging wel keihard in de gym :D.

Overigens kan het toch geen kwaad als je het je huisarts vraagt, als jij zorgt dat je er zelf ook al wat over weet kan je hele gerichte vragen stellen. Met eiwitten en creatine had hij ook al helemaal geen problemen.

Van struisvogelgedrag is nog nooit iemand beter geworden toch?!

Men bestelling bij xxl weer snel binnen( 2dagen later ) (belgie) en vandaag ben ik voor de eerste keer met super charge begonnen, 't was ook meteen de nieuwe.

Man wat was dat.

'k heb nog nooit een pre workout supplement gebruikt, 'k had wel een gedacht wat te verwachten maar dat het zo hard zou gaan. 'k las de review van sanca ook en 'k dacht eerst dat hij toch een beetje aan het overdrijven was. NIET DUS : )

'k had men ontbijt op vanmorgen, uurtje gewacht en super charge ingenomen, 10minuten later al wat energie maar niet speciaals, 20minuten later MOEST ik gewoon gaan trainen want het kwam niet goed anders.
Wat een energie. 10x meer effect dan ik verwacht had. Volgens mij als ik dat voor cardio slik dat je me gewoon kan afvoeren, je moet jezelf dwingen voor ff te gaan zitten en op rust te komen tussen de sets.

Een dikke 10 dus.

Men bestelling bij xxl weer snel binnen( 2dagen later ) (belgie) en vandaag ben ik voor de eerste keer met super charge begonnen, 't was ook meteen de nieuwe.

Man wat was dat.

'k heb nog nooit een pre workout supplement gebruikt, 'k had wel een gedacht wat te verwachten maar dat het zo hard zou gaan. 'k las de review van sanca ook en 'k dacht eerst dat hij toch een beetje aan het overdrijven was. NIET DUS : )

'k had men ontbijt op vanmorgen, uurtje gewacht en super charge ingenomen, 10minuten later al wat energie maar niet speciaals, 20minuten later MOEST ik gewoon gaan trainen want het kwam niet goed anders.
Wat een energie. 10x meer effect dan ik verwacht had. Volgens mij als ik dat voor cardio slik dat je me gewoon kan afvoeren, je moet jezelf dwingen voor ff te gaan zitten en op rust te komen tussen de sets.

Een dikke 10 dus.

Ik zal niet vaak een review schrijven en zeker niet een 10 geven maar van deze ben ik gewoon echt overtuigd, ik doe geen training meer zonder

Ik heb ook noxpump gehad, maar toen mn doos nog niet tegoei leeg was heb ik weer supercharge gehaald en de noxpump aan de kant gezet

idd 'k had het wel door dat je er eerlijk over was en dat je nuchter bent in dit soort zaken. Door jou review ben ik heb dan ook gaan kopen.
Ik dacht natuurlijk dat je wel een tikkeltje overdreef maar daar had ik het mis.
Allesinds voor mij ook een dikke 10, morgen weer trainen met sc : )

ieamand de nieuwe supercharge al geprobeerd ??
800 gr en beta-alanine

Ik heb hem gisteren besteld, en nu net binnen!
Ik ga hem vanavond uitproberen en daarna zal ik wel vertellen wat ik ervan vindt.

Gezien de reacties hier ben ik zeer benieuwd naar het effect , maar eerst zien dan geloven :)

Heb deze ook sinds gisteren binnen... vandaag maar eens even testen. Het ruikt in elk geval erg lekker, benieuwd of de smaak ook een beetje meevalt.

Ga deze afwisselen met Noxpump want 3-4 x in de week NP vind ik wat veel van het goede... met die smaak ga ik dat geen maanden volhouden denk ik. Zeker in het weekend niet als ik s'morgens train heb ik veel moeite om het uberhaupt binnen te houden.

de smaak van supercharge is zeer lekker.
Heb reeds 2 smaken gehad : orange en fruitpunch...beiden even lekker en vooral super spul

Ik heb dit topic aangemaakt : http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/energie-173201/

Zou supercharge een juiste aanvulling zijn? Zoals ik het lees wel aardig..
Ik zoek iets dat werk als pre-workout.. mij goede energie geeft en oppept..en als het even kan nog wat aan creatine in zit.

Terug
Naar boven