Fitness Seller

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
Zal wel aan mij liggen...........maar twee uur niet eten voor een training alleen om een sup te nemen klinkt een beetje lomp. Niks boven een goede maaltijd.

Klopt, dat klinkt ook lomp. Maar geloof me.... na een dag werken is je energie ver op. Dan werkt die supercharge optimaal. Gewoon na 16.00 uur niks meer eten, daarna kwartiertje voor het pompen een shakie met super charge, daarna de sportschool afbreken om vervolgens op je gemak thuis te eten.

Ik heb mijn ideaal gevonden! Werkt geweldig :cool:

gisteren voor het eerst gebruikt: superpomp! beter dan nox pump of JP8.
echte knaltraining gehad, maar niet dat opgefokte van nox pump.
echt lekkere zin om te trainen.
aanrader!

hmmz na 5trainingen met Supercharge nog geen echt merkbaar effect...?en toch niets fout gedaan...nuchtere maag (anderhalf tot 2 uur niets gegeten)/15min voor training/2scheppen + 250ml water en toch merk k niets....
Ik blijf bij No-xplode...en van de kerst krijg k nog de Volumize dus na die tijd een review schrijven.

hmmz na 5trainingen met Supercharge nog geen echt merkbaar effect...?en toch niets fout gedaan...nuchtere maag (anderhalf tot 2 uur niets gegeten)/15min voor training/2scheppen + 250ml water en toch merk k niets....
Ik blijf bij No-xplode...en van de kerst krijg k nog de Volumize dus na die tijd een review schrijven.

Vreemd zeg. Ik heb ook No-Xplode en No-Shotgun gebruikt. Toch kreeg ik van Supercharged keer op keer de energie die ik nodig had. Maar zo zie je maar weer hoe dit kan verschillen per persoon.

Jah dat bedoel ik. Daarom ben k weer bij BSN gebleven om daar de nieuwe Volumaize te gaan proberen, tot nu toe sloeg alles van bsn goed aan behalve dan de Nitrix.
Wel jammer want de supercharge smaakt ook nog es goed en is niet erg prijzig.

Jongens, jongens toch!!!

Het is niet meer dan normaal dat je training niet loopt na 2uur :eek: niet te eten, ik gebruik ook supercharge maar ik mag er niet aan denken om zolang te vasten, ik neem hem een half uur na een maaltijd en na een kwartietje knalleeuuh

Jongens, jongens toch!!!

Het is niet meer dan normaal dat je training niet loopt na 2uur :eek: niet te eten, ik gebruik ook supercharge maar ik mag er niet aan denken om zolang te vasten, ik neem hem een half uur na een maaltijd en na een kwartietje knalleeuuh

komt je eten niet omhoog zetten dan?

Jongens, jongens toch!!!

Als je gedurende de dag al verschillende goede maaltijden op hebt is je laatste maaltijd 1,5 tot 2 uur voor je training prima hoor. Doe ik altijd zo. Alles wat je vlak voor je training eet heeft weinig tot geen effect om je prestaties te bevorderen. Kan zelfs nadelig werken omdat je eten verteerd moet worden en dat kost energie. Daarbij kun je op deze manier ,voor de training, ook nog eens supps nemen op een redelijk "lege" maag. Maar als het voor jou goed werkt vooral blijven doen ;)

dat bedoel ik. Heb de preworkout supps altijd zo genomen als erbij stond nuchtere maag en dat werke prima. Vind t wel jammer dat het niet zo goed aanslaat. Iemand suggesties voor andere pre-workouts?

Sorry maar ik deel deze optimistische meningen dus niet. Van te voren ingelezen, op dit forum nota bene, en besloten om Super charge te kopen. Veel centjes € 45 maar volgens de geleerden hier is dat het meer dan waard. Nu 3x mee getraind maar doet niks voor mij. Geen pomp geen "boost", is duidelijk geen dorian yates kwaliteit. Ik heb nog een bijna volle pot staan en wie er € 30 voor over heeft mag hem kopen. Voor mij geen aanrader.:mad:

Supercharge blijft voor mij beste pre-workout. Heb ondertussen ook al kre-alkalyn gebruikt, G-kick, Xtreme Drive en ng vele andere. Ik probeer normaal gezien zoveel mogelijk verschillende uit, maar ik blijf Supercharge beste vinden tot nu toe; heb ook net m'n 3de pot besteld.

Na tweede potten toch een keer dark rage nu, maar ik hou men supercharge erbij:rolleyes:

blue raspberry smaak is goed te doen - een echte verademing na die fruit punch brol van Nano VApor :-)
nano vapor bij 3 scheppen gaf wel meer kracht op de een of andere manier (maar was je wel misselijk en/of koppijn derbij)
redelijk goe product.

ik ben het helemaal met rischie rich eens. train ook super lekker op een nuchtere maag. alleen neem ik geen superchare meer maar aminos voor het trainen.

Trainen op een nuchtere maag:eek:

Klopt, dat klinkt ook lomp. Maar geloof me.... na een dag werken is je energie ver op. Dan werkt die supercharge optimaal. Gewoon na 16.00 uur niks meer eten, daarna kwartiertje voor het pompen een shakie met super charge, daarna de sportschool afbreken om vervolgens op je gemak thuis te eten.

Ik heb mijn ideaal gevonden! Werkt geweldig :cool:

moet er niet aan denken om 2 uur niks gegeten te hebben en dan te gaan trainen:eek:
gewoon eten, wachten tot je eten is gezakt (30-45 min), innemen en knallen! works good for me, bij alle pre work outs die ik tot nu heb gebruikt

moet er niet aan denken om 2 uur niks gegeten te hebben en dan te gaan trainen:eek:
gewoon eten, wachten tot je eten is gezakt (30-45 min), innemen en knallen! works good for me, bij alle pre work outs die ik tot nu heb gebruikt

Ik doe het een uur na het eten innemen, wissel Supercharge en Dark Rage af maar heb het gevoel of Supercharge wat meer kracht geeft. Van Dark Rage ben ik eerder Hypergefocust..

Vaak als ik "negatieve" reacties te horen krijg vraag ik me af: "wat verwacht men van Super Charge?". De meesten verwachten een pomp alsof dat een graadmeter is dat een supplement succesvol is of niet. Of dat ze hyper door de kamer stuiteren ofzo.

Bij mij is het vrij subtiel en merk pas wat het echt deed zodra ik het niet meer neem. Als ik thuis kom en mentaal moe ben dan is Supercharge dat gene wat me weer een opkikker geeft om gefocust aan de slag te gaan. Ik heb geen hogere hartslag of hyper gevoel. Als ik het een maandje niet meer neem merk ik dat me work-outs gewoon minder zijn.

Als het lijkt dat het niks doet wil niet meteen zeggen dat het helemaal niks doet.

Merk er ook weinig van, jammer

Goed spul voor mij! :D

Terug
Naar boven