Fitness Seller

Super Charge + Nos Ether

Nikkel

Novice
Waardering
0
hey,

Vanaf volgende week ga ik beginnen met nemen van Super Charge, Nos Ether en Dextro Juice. voor in de mix.. ook heb ik Whey.

Hoe het beste te gebruiken als je beide inneemt? kan niet namelijk niet echt goed vinden.. Wel als je enkel Nos Ether gebruik.. dus de oplaad fase enzo.

Maar hoe is het beste te nemen als je ook Super Charge erbij gebruikt..
Misschien hangt het wel helemaal niet samen.

Misschien hebben je er ervaring mee, deel ut ff :D

Nick

hey,

Vanaf volgende week ga ik beginnen met nemen van Super Charge, Nos Ether en Dextro Juice. voor in de mix.. ook heb ik Whey.

Hoe het beste te gebruiken als je beide inneemt? kan niet namelijk niet echt goed vinden.. Wel als je enkel Nos Ether gebruik.. dus de oplaad fase enzo.

Maar hoe is het beste te nemen als je ook Super Charge erbij gebruikt..
Misschien hangt het wel helemaal niet samen.

Misschien hebben je er ervaring mee, deel ut ff :D

Nick

Je neemt NOS zoals op de pot staat, alleen op trainingsdagen neem je voor de training geen NOS maar supercharge.

Als je goedkoop een pot NOS Ether (de nieuwe versie) wil overnemen van mij, kan je me even pm-en. Ik heb van de week (nog 38 doseringen) bij XXL Nutrition deze pot aangeschaft maar ik blijf die ranzige smaak opboeren en zelfs mn pis stinkt er naar. Dus ik ga over naar SuperCharge (eerder gebruikt en die beviel uitstekend) in combi met een goede crea.

Je neemt NOS zoals op de pot staat, alleen op trainingsdagen neem je voor de training geen NOS maar supercharge.

Je blijft NOS toch ook gewoon voor de trainingen gebruiken?

Als ik het van de XXL site goed aflees staat daar(voor onder de 86kg):

Trainingsdagen:
NOS: Voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop.
Supercharge: Voor de training 1 dosering.

Of vervalt die NOS dus op trainingsdagen voor de training?

Hoelang is het trouwens aanbevolen om NOS te gebruiken? Gewoon 1 pot/30 dagen achterelkaar?

Je blijft NOS toch ook gewoon voor de trainingen gebruiken?

Als ik het van de XXL site goed aflees staat daar(voor onder de 86kg):

Trainingsdagen:
NOS: Voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop.
Supercharge: Voor de training 1 dosering.

Of vervalt die NOS dus op trainingsdagen voor de training?

Hoelang is het trouwens aanbevolen om NOS te gebruiken? Gewoon 1 pot/30 dagen achterelkaar?

Nee, voor de training pakt hij dus supercharge als vervanger.

Terug
Naar boven