MuscleMeat

Review super creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling: star8.png - 248267 8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer kunnen, spierherstel,
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? perfect tropical
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje op rustdag< 2 trainingsdag
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis keuze uit ....
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, blijf het gebruiken< werkt goed merk echt het verschil, kan steeds wat meer qwa oefeningen

Mijn review:

he he ik ben thomas, 26 jaar en ben al een tijdje aan t trainen< gaat erg goed en gebruik alleen maar creatine.
Nu wil ik ook eiwit shakes gaan gebruiken voor meer spiermassa te krijgen< is dit de juiste hiervoor en kan ik die wel combineren met creatine??? greetz T

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 19:39 ----------

plaatje er boven klopt niet, is een creatine geen wey...maar ja jullie snappen het wel

Strong review.

jaman ik snap het

Ik vind niet dat het echt veel meer effect geeft door de blend van creatine's.
Persoonlijk voel ik wel de pomp, maar niet extreem.
Met merk ik wel dat ik minder spierpijn heb en sneller herstel.

Cijfer: 7

Vind iemand deze crea nog enige meerwaarde hebben op de creapure(mono)??
Moet namelijk nieuwe crea hebben, heb altijd mono, maar deze is nu in de aanbieding.

Vind iemand deze crea nog enige meerwaarde hebben op de creapure(mono)??
Moet namelijk nieuwe crea hebben, heb altijd mono, maar deze is nu in de aanbieding.

Ik zou het idd gewoon proberen. Kijken hoe je hierop reageert. Belangrijkste is het vergelijk en dus schrijf je bevindingen voor jezelf altijd op.

Vind het bijzonder ranzig spul.

Hiervoor altijd mono gehad, is smaakloos. Deze troep komt er bij mij niet meer in. Niet weg te krijgen....

Heb ook het idee dat mono 'beter' werkt.... ik merk het in ieder geval dat als ik slecht gedronken heb tijdens mijn mono tijd dat ik nog wel eens flink in de kramp schoot bij hard fietsen... met super creatine heb ik dat niet.

Terug
Naar boven