mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
pppppppppppppp
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonko zei:
BoTo zei:
RubenSossa zei:Ik vind het stuk niet echt geweldig.
Zowiezo wordt er van failure trainen en de Supercompensatie Theorie uitgegaan, terwijl lang niet bewezen is dat dit de beste Theorie is.
Je hebt bv. ook The Adaptation Theory en The Dual Factor Theory etc.
Hier wordt echter niks van behandelt.
BBD zei:Ik scrolde naar benenden en ving toen op dat je je kuiten kan verrasen door gauw een set te doen tussen een andere oefening door. WTF?
mass_builder zei:
Je kunt je kuiten alleen shockeren door ze in het stopcontact te steken.
) en niet door je biologyleraar? (als je die niet hebt...slaat het nergens op dat je het hierover mocht doen!)BBD zei:ShockerenJe kunt je kuiten alleen shockeren door ze in het stopcontact te steken.
Dit is voor je profielwerkstuk ofzo? Best cool! Maar waarom werd je begleid door je wiskunde leraar (5 setjes x 5 herhalingen is 25 reps totaal) en niet door je biologyleraar? (als je die niet hebt...slaat het nergens op dat je het hierover mocht doen!)

victormor zei:dus als ik het goed begrijp krijg je meer massa door de herhalingen sneller uit te voeren dan normaal want het pakt dan je witte spiervezels. en die zorgen voor meer spiergroei dan de rode spiervezels. interessant.
BBD zei:ShockerenJe kunt je kuiten alleen shockeren door ze in het stopcontact te steken.
Dit is voor je profielwerkstuk ofzo? Best cool! Maar waarom werd je begleid door je wiskunde leraar (5 setjes x 5 herhalingen is 25 reps totaal) en niet door je biologyleraar? (als je die niet hebt...slaat het nergens op dat je het hierover mocht doen!)