MuscleMeat

superhandig

netjes :o

verstonden ze er wel wat van? :p ;)

netjes hoor.

• Topic Starter Topic Starter
BoTo zei:
verstonden ze er wel wat van? :p ;)

netjes hoor.

ik kreeg geen 10 omdat het te 'moeilijk' en niet 'voor algemeen publiek' is geschreven. De leraar snapte er de ballen niet van. Een wiskunde leraar notabene, die mijn begeleider was

maar gelukkig zijn jullie insiders

sorry mijn excuses dat het citaat van Dorian Yates er niet in staat. Voor de geinteresseerden zou ik die evt. kunnen opzoeken

hetzelfde geld voor de foto's+toelichting

Ik vind het stuk niet echt geweldig.

Zowiezo wordt er van failure trainen en de Supercompensatie Theorie uitgegaan, terwijl lang niet bewezen is dat dit de beste Theorie is.

Je hebt bv. ook The Adaptation Theory en The Dual Factor Theory etc.
Hier wordt echter niks van behandelt.

wel lang stuk om te lezen een andere x misschien:nope:

RubenSossa zei:
Ik vind het stuk niet echt geweldig.

Zowiezo wordt er van failure trainen en de Supercompensatie Theorie uitgegaan, terwijl lang niet bewezen is dat dit de beste Theorie is.

Je hebt bv. ook The Adaptation Theory en The Dual Factor Theory etc.
Hier wordt echter niks van behandelt.

zou je me hier wat meer over kunnen vertellen?

Ik scrolde naar benenden en ving toen op dat je je kuiten kan verrasen door gauw een set te doen tussen een andere oefening door. WTF?

mass_builder zei:

Shockeren ??? Je kunt je kuiten alleen shockeren door ze in het stopcontact te steken.

Dit is voor je profielwerkstuk ofzo? Best cool! Maar waarom werd je begleid door je wiskunde leraar (5 setjes x 5 herhalingen is 25 reps totaal ??? ) en niet door je biologyleraar? (als je die niet hebt...slaat het nergens op dat je het hierover mocht doen!)

BBD zei:
Shockeren ??? Je kunt je kuiten alleen shockeren door ze in het stopcontact te steken.

Dit is voor je profielwerkstuk ofzo? Best cool! Maar waarom werd je begleid door je wiskunde leraar (5 setjes x 5 herhalingen is 25 reps totaal ??? ) en niet door je biologyleraar? (als je die niet hebt...slaat het nergens op dat je het hierover mocht doen!)

:nut:

dus als ik het goed begrijp krijg je meer massa door de herhalingen sneller uit te voeren dan normaal want het pakt dan je witte spiervezels. en die zorgen voor meer spiergroei dan de rode spiervezels. interessant.

victormor zei:
dus als ik het goed begrijp krijg je meer massa door de herhalingen sneller uit te voeren dan normaal want het pakt dan je witte spiervezels. en die zorgen voor meer spiergroei dan de rode spiervezels. interessant.

jup! als je het aan mij vraagt wel. Maar ik zit op o.a. op dit forum om meer te leren. Dus als iemand het tegenovergestelde wil bepleiten en het liefst ook wil bewijzen graag!

BBD zei:

docentsoorten werden gewoon aangewezen

haha over dat shockeren, je weet wel wat ik bedoel;)

Lees dit maar eens door:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf btw voorstander en gelovige van het Fitness Fatigue Model.

Terug
Naar boven