mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
RubenSossa zei:Lees dit maar eens door:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik ben zelf btw voorstander en gelovige van het Fitness Fatigue Model.
thx!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf btw voorstander en gelovige van het Fitness Fatigue Model.
mass_builder zei:
mass_builder zei:

Junipero zei:sorry teveel leeswerk, zeker na die lange tekst van hierbove![]()

snap niet wat te lui zijn om te lezen te maken heeft met squaten?BBD zei:Als je al te lui bent om dat te lezen, dan wil ik jou wel eens bezig zien in het squatrek![]()
Junipero zei:snap niet wat te lui zijn om te lezen te maken heeft met squaten?
BBD zei:Als je te lui bent om dat te lezen, ben je dus te lui om alles uit je bodybuilding potentie te halen.
Junipero zei:sorry teveel leeswerk, zeker na die lange tekst van hierbove![]()
Tzijn ook exames op moment he, als je heel de dag al zit te lezen en leren, wil je als je vrije tijd/hobby niet nog gaan lezen.RubenSossa zei:Kennis is macht.
Als je nog te murrig bent om iets te leren, vraag ik me af hoever jij in je leven komt kerel. En dan bedoel ik niet alleen op het gebied van bodybuilding.
Goed bezig!
Junipero zei:Tzijn ook exames op moment he, als je heel de dag al zit te lezen en leren, wil je als je vrije tijd/hobby niet nog gaan lezen.

BBD zei:Nee, niet echt.
Ik denk dat je de bedoeld dat dat je lichaam een nieuw soort prikkel (shockeren/prikkel/whatever) krijgt, en daardoor groeit?
Is niet het geval.
als je weet dat ik voor 3/4aan meisjes in mijn klas zit
SAHR zei:Mooi geschreven Mass-B, een 10 voor je moeite!![/QUOTE]
thx![]()
mass_builder zei:HOE TRAINEN BODYBUILDERS?
Dumbbell press, zittend, 4 sets. Waarschuwing: Laat je ellebogen niet lager dan je schouders zakken, dit heeft velen, ook mij, een nare blessure bezorgd!
Blaahaat zei:Dus niet de gewichten tot tegen de schouders? Heb je dan niet een zeer kleine rom?
mass_builder zei:zou je je nader kunnen verklaren? Ik heb bovenstaande theorie namelijk altijd als 'vanzelfsprekend' genomen