MuscleMeat

suplementen & kickboksen

Thai Fight

Novice
Waardering
0
hallo, ik zou graag willen weten hoe je in combinatie met kickboks training toch ook wat spiermassa kunt kweken.

ik train op ma,di,do,en vrijdag een uurtje per training....na afloop nog een 20 minuten me armen warm trainen met halters...maar dat was het dan wel zo'n beetje

ik vroeg mij af wat het beste resultaat zal geven i.c.m. mijn training...shakes of creatine o.i.d ? of hebben supplementen alleen nut met echte krachttraining? aangezien er ook creatine is te vinden dat word gebruikt in de vechtsport?

alvast bedankt!

veel eten, whey, gainer, amino's, vitamines...

creatine heb ik een verdeeld gevoel over, gaat lekker op de krachttraingen qua kracht enzo, maar soms heb ik het gevoel dat ik er op muaythai sneller door verzuur

• Topic Starter Topic Starter
oke harstikke bedankt alvast! het zullen wel wat domme vragen zijn maar toch stel ik ze
...mede omdat het forum is gericht op het gebruik van supplement i.c.m. met krachttraining en niet met vechtsport!

het volgende:

Storm Creatine Pure 500gr. 24,95 Euro. (in dit geval zou ik gewone creatine kopen)
Storm Elite Shake 750 gr. 24,95 Euro. (mag ik dat als whey beschouwen? )

de verkoper raadde mij ondanks de gelijke prijzen toch de creatine aan
(ondanks mijn trainingsprogamma en een vrij normaal voedingspatroon!)

welk van deze producten denk u dat mij het meest tevreden zal stellen, en in welk gebruik?

alvast harstikke bedankt!

Die stormprodukten heb ik nog geen ervaring mee, schijnt wel goed te zijn :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
hmm, oke...maar wat zou u persoonlijk aanbevelen voor alleen de vechtsport? creatine of zo'n shake? en dan hoeft het niet om de shake te gaan van storm maar gewoon shake's in het algemeen...proteïne en eiwitten (toch?)...

Terug
Naar boven