- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar...ja maar...Lijkt wel een bende junkies die hier zitten, ik vind het erg fucked up als je ervan uitgaat dat je DMAA zou nodig moeten hebben om goed te kunnen trainen, klein insiders geheimpje, je hebt die zooi helemaal niet nodig
Lijkt wel een bende junkies die hier zitten, ik vind het erg fucked up als je ervan uitgaat dat je DMAA zou nodig moeten hebben om goed te kunnen trainen, klein insiders geheimpje, je hebt die zooi helemaal niet nodig
Ok mama.
Snap ergens wat je bedoelt maar af en toe zijn die pwo met dmaa best wel fijn om te nemen. Niet mee overdrijven ook natuurlijk maar ik vind het fijn om op te trainen.
Natuurlijk is het fijn om mee te trainen af en toe maar ik ken jongens die hun trainingen zouden afzeggen omdat de preworkout op is en dan ben je verkeerd bezig en als ik het zo lees hier zijn er nog een paar die die kant uitgaan
Een aantal van de hier genoemde PWO's zitten zo vol stims dat het net lijkt of je een gekookte spaghetti sliert aan het fappen bent..Ik heb gehoord dat er hier zijn die ze al nodig hebben om te kunnen fappen.srs.
Je hebt het dus al geprobeerd?Een aantal van de hier genoemde PWO's zitten zo vol stims dat het net lijkt of je een gekookte spaghetti sliert aan het fappen bent..
Stimdick..

Nee dat niet...maar na Devil's shot bijv. heb je zelfs na je workout nog een piemeltje of je aan de drugs hebt gezeten..Een aantal van de hier genoemde PWO's zitten zo vol stims dat het net lijkt of je een gekookte spaghetti sliert aan het fappen bent..
Stimdick..
Alle in dit topic genoemde illegale zooi uit duitsland..Welke is dat, het zou de eerste pre zijn na het dmaa tijdperk dat daadwerkelijk iets doet.
Top!Alle in dit topic genoemde illegale zooi uit duitsland..
Mesomorph, Devil's shot...en nog een paar. Ze verkopen er daar nog genoeg (betalen met paypall):
http://www.muscle-lab.de/hardcore-booster/