Fitness Seller

Nieuws Supplement met 'doping'?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn mentale dwergen. En iedereen zal ze herkennen in de gym.

Lijkt wel een bende junkies die hier zitten, ik vind het erg fucked up als je ervan uitgaat dat je DMAA zou nodig moeten hebben om goed te kunnen trainen, klein insiders geheimpje, je hebt die zooi helemaal niet nodig
Ja maar...ja maar...

Jij bent een piraat..

Lijkt wel een bende junkies die hier zitten, ik vind het erg fucked up als je ervan uitgaat dat je DMAA zou nodig moeten hebben om goed te kunnen trainen, klein insiders geheimpje, je hebt die zooi helemaal niet nodig

Ok mama.

Snap ergens wat je bedoelt maar af en toe zijn die pwo met dmaa best wel fijn om te nemen. Niet mee overdrijven ook natuurlijk maar ik vind het fijn om op te trainen.

Ok mama.

Snap ergens wat je bedoelt maar af en toe zijn die pwo met dmaa best wel fijn om te nemen. Niet mee overdrijven ook natuurlijk maar ik vind het fijn om op te trainen.

Natuurlijk is het fijn om mee te trainen af en toe maar ik ken jongens die hun trainingen zouden afzeggen omdat de preworkout op is en dan ben je verkeerd bezig en als ik het zo lees hier zijn er nog een paar die die kant uitgaan

Door jouw mening, vraag ik me af....

waroom zijn er mensen die geloven dat voedingssupplementen jou ''spiergroei'' geeft? Er bestaat geen magische supplementen die je snel spiermassa geeft.

Tenzij je steroïden gebruikt.....

Ik heb gehoord dat er hier zijn die ze al nodig hebben om te kunnen fappen.srs.

Op oa Mesomorph en Alpha Drive betaal je op dit moment geen verzendkosten!
Heb net ff een potje Meso besteld en was gewoon netjes €34,90, verzenden naar NL.
Bovendien zijn de verzendkosten aangepast naar €7,90 en boven de €100 geen verzendkosten.
Dat maakt het wel de moeite.

Waarschijnlijk kregen ze de laatste tijd veel bestellingen uit NL :P

Terug
Naar boven