Fitness Seller

Nieuws Supplement met 'doping'?

@RFFNCK , kijk dat is die pwo van dorian :mad:

Laat hem maar bazelen makker ;) Als hij alles wenst gezond en zo natty mogelijk te doen dan moet hij in de supplimenten met doping onderwerpen niet komen neuzelen:D
Ja idd haha,

Ff on topic.

Die alpha drive vond ik op 1 en 1.5 schep matig.
Had tievallig gelezen dat soms als je teveel stimulanten hebt. Het elkaar opheft. Dus vandaag men laatste eca om 12 uur gepakt en 0.75 schep alpha drive. En stond dit keer wwel te stuiteren.. haha

Ja idd haha,

Ff on topic.

Die alpha drive vond ik op 1 en 1.5 schep matig.
Had tievallig gelezen dat soms als je teveel stimulanten hebt. Het elkaar opheft. Dus vandaag men laatste eca om 12 uur gepakt en 0.75 schep alpha drive. En stond dit keer wwel te stuiteren.. haha

Dat kan ook niet anders bro, Eca samen met 1.3DMAA = PARKINSON hahaha :p Maar denk wel als je nu low carb gaat dat je extreem snel zult cutten denk je niet bro?
Is de Alpha Drive niet zo goed als de vroegere NO EXPLODE en JAC3D? Ik ben nog altijd op mijn Alpha drive pakket aan't wachten. Je kan vanaf 18december "Devils shot" terug bestellen die moet wel echt hevig zijn. Volgens mij zat er zowel 1.3dmaa en Yohimbine in

Dat kan ook niet anders bro, Eca samen met 1.3DMAA = PARKINSON hahaha :p Maar denk wel als je nu low carb gaat dat je extreem snel zult cutten denk je niet bro?
Is de Alpha Drive niet zo goed als de vroegere NO EXPLODE en JAC3D? Ik ben nog altijd op mijn Alpha drive pakket aan't wachten. Je kan vanaf 18december "Devils shot" terug bestellen die moet wel echt hevig zijn. Volgens mij zat er zowel 1.3dmaa en Yohimbine in

valt me nog tegen eigenlijk, of ik moest wat meer vet verliezen dan ik dacht.. maar goed heb me doel nog steeds op voor februari staan ( rond de 9/10%) en dan mooi 30 weken knallen haha.

ja ik kijk nog ff of dit geen toevals treffer was.. voor ik meer potjes bestel..

en al achteraan gemailt? waar dat pakketje van je blijft?

valt me nog tegen eigenlijk, of ik moest wat meer vet verliezen dan ik dacht.. maar goed heb me doel nog steeds op voor februari staan ( rond de 9/10%) en dan mooi 30 weken knallen haha.

ja ik kijk nog ff of dit geen toevals treffer was.. voor ik meer potjes bestel..

en al achteraan gemailt? waar dat pakketje van je blijft?

Nee bro ik ben het aan't afwachten gewoon, Heb jij soms gemaild i.v.m uw pakket toen?

Nee bro ik ben het aan't afwachten gewoon, Heb jij soms gemaild i.v.m uw pakket toen?

Ik kreeg bijna direct een mailtje dat er iets met het pakketje was. Dat het moest wachten. En toen heb ik gemailt en kreeg ik smiddags een trackjng nummer

Ik heb net een hele pot devils shot op. Is idd een goede pwo. Elke training ging hard zelfs na een lange zware dag. Ik stond niet te stuiteren. Drm dat ik hem ook niet zo goed vond als noxipro/jack3d/napalm.. Achteraf ook altijd een gruwelijke crash. Eetlust was ook volledig weg erna en vaak krampen als ik niet genoeg had gedronken. Ik heb al niet zon sterke maag/darmen en deze hebben het toch een paar keer goed te verduren gehad.

Ik heb mijn pakket vandaag ontvangen, morgen s'morgens erop trainen... Wel f**k't up met mijn supplimenten die ik elke morgend neem waarop ik eerst gegeten moet hebben. Ik denk dat als ik eerst eet en mijn supplimenten ga pakken dat ik daarna de pre workout effect niet volledig ga ervaren, en als ik niks eet dan word ik meestal misselijk op pre boosters pffff... moeilijk... mss op lege maag nemen en als het inkickt direct eten? goed idee of niet?

ik heb "Alpha Drive" besteld en een paar probeerzakjes ook besteld van andere hardcore boosters! Ik heb 1x "TURNT UP" 1x "UNLEASHED CONQU3R" 2x "STIMUL 8" 2x "MESOMORPH" 4x "METHYLDRENE"
Dus 5 verschillende boosters om te proberen buiten de Alpha Drive pot die ik heb besteld. Nu is de vraag.... Welke zou ik eerst morgen proberen:D
Ik kan van elke product mijn bevindingen hier neerschrijven als er geinteresseerden zijn?
Welke zouden jullie eerst nemen? Kenners van pre's laat jullie maar gaan ;)

Zal beginnen met alpha drive, dan kan je daarna kijken of 1 van de samples beter is.

Zal beginnen met alpha drive, dan kan je daarna kijken of 1 van de samples beter is.

Oke bro zal ik doen!!! Maar ken jij die andere pre's die ik genoemd heb? welke denk jij dat het sterkste is van allemaal aangezien jij veel van de ingredienten weet :)
Ik zelf denk dat de Methyldrene en Mesomorph sterk gaan zijn

Nope alleen alpha drive heb ik op van je lijstje.

Oke bro zal ik doen!!! Maar ken jij die andere pre's die ik genoemd heb? welke denk jij dat het sterkste is van allemaal aangezien jij veel van de ingredienten weet :)
Ik zelf denk dat de Methyldrene en Mesomorph sterk gaan zijn
Vond Mesomorph persoonlijk tegenvallen..

Kwam voor mij niet in de buurt van Devil's shot, Crack of de oude Noxipro

Terug
Naar boven