Espron
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 14%
Hey mensen van DBB!
Het is weer zo ver. Iemand die gaat vragen om supplementen.
Ik heb mijn Training en Voeding nu best wel op een rijtje, en wou daarom eens verder gaan kijken waar ik meer support aan kan hebben. En natuurlijk zijn dat Supplementen.
Zelf heb ik al wel een beetje ingelezen en bedacht van: Wat is wel en niet nodig.
Toch denk je dan al snel van: Dit is wel handig, en dit ook.
Vandaar dat ik het aan jullie ga vragen
.
Ik had de Volgende supplementen in gedachte:
Pre Workout:
Unstoppable van Dedicated Nutrition.
( Ik weet nog niet zo heel veel van Pre-Workout af, Maar de ervaringen van deze Pre-Workout klinken heel goed )
Whey Protein:
Gold Standard van Optimum Nutrition.
( Zelf twijfel ik hier nog over. Ik weet dat het waarschijnlijk het meest Standaard supplement is en ook goed,
Maar heb het gevoel dat ik al wel aan een goed aantal Eiwitten kom. Ik twijfel daarintegen nog omdat ik het wil gebruiken in het maken van Mass Shakes en Als Post-Workout eiwit bron, Aangezien ik langer dan 30 minuten moet fietsen. En dus niet binnen die 30 minuten echt veel eiwitten kan eten )
Casein Protein:
Caseine Time Release van Optimum Nutrition, Ik weet dat het duur merk is. Maar kan het goedkoper krijgen.
( Dit is ook weer zo eentje van Twijfel. Ik zie er het nut van in. Maar of de prijs het waard is twijfel ik over.
Ik eet zelf al elke avond 250 - 300 gram Magere Kwark. Maar na wat research kwam ik erachter dat Kwark na 3 uur al opgenomen is, En de Caseine Shakes na 7 uur )
Multivitamine:
Multivitamine van Body&Fit.
Creatine:
CreaPure Creatine Monohydraat van Body&Fit.
( Creatine is weer iets waarvan ik verschillende reacties krijg en wil dit zeker gaan proberen. )
Nu is mijn vraag eigenlijk,
Welke raden jullie totaal af bij een 15-Jarige? Welke Raden jullie juist aan?
Want dit allemaal samen is nogal prijzig.
En natuurlijk zijn suggesties altijd welkom.
Groeten,
Jordy
( Het supplement ''Eten'' ken en gebruik ik al
)
Het is weer zo ver. Iemand die gaat vragen om supplementen.
Ik heb mijn Training en Voeding nu best wel op een rijtje, en wou daarom eens verder gaan kijken waar ik meer support aan kan hebben. En natuurlijk zijn dat Supplementen.
Zelf heb ik al wel een beetje ingelezen en bedacht van: Wat is wel en niet nodig.
Toch denk je dan al snel van: Dit is wel handig, en dit ook.
Vandaar dat ik het aan jullie ga vragen
.Ik had de Volgende supplementen in gedachte:
Pre Workout:
Unstoppable van Dedicated Nutrition.
( Ik weet nog niet zo heel veel van Pre-Workout af, Maar de ervaringen van deze Pre-Workout klinken heel goed )
Whey Protein:
Gold Standard van Optimum Nutrition.
( Zelf twijfel ik hier nog over. Ik weet dat het waarschijnlijk het meest Standaard supplement is en ook goed,
Maar heb het gevoel dat ik al wel aan een goed aantal Eiwitten kom. Ik twijfel daarintegen nog omdat ik het wil gebruiken in het maken van Mass Shakes en Als Post-Workout eiwit bron, Aangezien ik langer dan 30 minuten moet fietsen. En dus niet binnen die 30 minuten echt veel eiwitten kan eten )
Casein Protein:
Caseine Time Release van Optimum Nutrition, Ik weet dat het duur merk is. Maar kan het goedkoper krijgen.
( Dit is ook weer zo eentje van Twijfel. Ik zie er het nut van in. Maar of de prijs het waard is twijfel ik over.
Ik eet zelf al elke avond 250 - 300 gram Magere Kwark. Maar na wat research kwam ik erachter dat Kwark na 3 uur al opgenomen is, En de Caseine Shakes na 7 uur )
Multivitamine:
Multivitamine van Body&Fit.
Creatine:
CreaPure Creatine Monohydraat van Body&Fit.
( Creatine is weer iets waarvan ik verschillende reacties krijg en wil dit zeker gaan proberen. )
Nu is mijn vraag eigenlijk,
Welke raden jullie totaal af bij een 15-Jarige? Welke Raden jullie juist aan?
Want dit allemaal samen is nogal prijzig.
En natuurlijk zijn suggesties altijd welkom.
Groeten,
Jordy
( Het supplement ''Eten'' ken en gebruik ik al
)