AndroidHealthClinic

Supplementen bij voedsel

druus

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu een jaartje of 3 aan het fitnessen, maar deed het eigenlijk altijd "erbij" naast andere sporten. Wil me er nu een stuk serieuzer mee bezig gaan houden en heb ongeveer het volgende voedingsschema uitgedokterd voor een trainingsdag. Kunnen jullie me tips geven, met name over de supplementen. Of ik deze op de goede wijze en goede tijdstippen neem, hier ben ik namelijk nog niet heel erg in thuis hoewel ik me uiteraard wel goed ingelezen heb overal.

Mijn stats: 27 jaar, 1.87, 83 kg, vetpercentage rond de 19% (weegschaal). Doel droge massa opbouwen.

- 07:00 Bij opstaan Whey shake + 2 visolie capsules
- 07:30 Ontbijt (kom muesli + magere yoghurt)
- 10:00 2 bruine boterhammen kipfilet dik belegd of 3 eieren
- 11:30 fruit (appel oid)
- 13:00 Multivitamine + 2 stuks roggebrood met kaas (dit is niet optimaal maar zoek nog iets) Helpt wel goed tegen de honger.
- 14:30 komkommer of nog wat fruit
- 16:00 2 rijstewafels met blik tonijn
- 16:45 wheyshake
- 17:30 BCAA 5 gr.
- 17:45 start workout (+/- 1 uur)
- Direct na training Banaan + glas sinas voor de snelle suikers
- Half uur na training Whey Shake
- 19:00 Avondeten (pasta/rijst met vis, kip of rund en veel groente)
- 22:00 250 gr. magere Kwark (halve bak) + 2 visolie capsules.

Zo ziet het er ongeveer uit iedere dag. Op niet trainingsdagen ongeveer hetzelfde maar dan zonder de BCAA's en 1 shake minder.
Kunnen jullie me vertellen wat jullie hier van vinden en wat er eventueel beter aan kan. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Hallo,

Ik ben nu een jaartje of 3 aan het fitnessen, maar deed het eigenlijk altijd "erbij" naast andere sporten. Wil me er nu een stuk serieuzer mee bezig gaan houden en heb ongeveer het volgende voedingsschema uitgedokterd voor een trainingsdag. Kunnen jullie me tips geven, met name over de supplementen. Of ik deze op de goede wijze en goede tijdstippen neem, hier ben ik namelijk nog niet heel erg in thuis hoewel ik me uiteraard wel goed ingelezen heb overal.

Mijn stats: 27 jaar, 1.87, 83 kg, vetpercentage rond de 19% (weegschaal). Doel droge massa opbouwen.

- 07:00 Bij opstaan Whey shake + 2 visolie capsules
- 07:30 Ontbijt (kom muesli + magere yoghurt)
- 10:00 2 bruine boterhammen kipfilet dik belegd of 3 eieren
- 11:30 fruit (appel oid)
- 13:00 Multivitamine + 2 stuks roggebrood met kaas (dit is niet optimaal maar zoek nog iets) Helpt wel goed tegen de honger.
- 14:30 komkommer of nog wat fruit
- 16:00 2 rijstewafels met blik tonijn
- 16:45 wheyshake
- 17:30 BCAA 5 gr.
- 17:45 start workout (+/- 1 uur)
- Direct na training Banaan + glas sinas voor de snelle suikers
- Half uur na training Whey Shake
- 19:00 Avondeten (pasta/rijst met vis, kip of rund en veel groente)
- 22:00 250 gr. magere Kwark (halve bak) + 2 visolie capsules.

Zo ziet het er ongeveer uit iedere dag. Op niet trainingsdagen ongeveer hetzelfde maar dan zonder de BCAA's en 1 shake minder.
Kunnen jullie me vertellen wat jullie hier van vinden en wat er eventueel beter aan kan. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Qua voeding kan ik op dit moment geen goed oordeel geven door het ontbreken van hoeveelheden. De wijze waarop je supplementen hebt ingezet ziet er goed uit. Je neemt de goede basissuplementen op de juiste momenten. :)

qua eten lijkt me te weinig kcal om op te kunnen groeien

Eet anders ook nog wat ongezouten cashewnoten. En ipv muesli 's ochtends brinta (kan je ook whey doorheen gooien).

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Bodylab,

Hierbij een excel met mijn dagelijks voeding. De bedoeling van dit alles is om geleidelijk droge massa aan te komen. Dus niet bulken en cutten. Ben ik zo goed op weg denk je.

Alvast bedankt weer.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven