AndroidHealthClinic

Surfen via Belgisch ip.

pokerladron

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
482
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Kan iemand mij helpen met het bekijken van deze docu,

[Link niet meer beschikbaar]

Vanwege rechten laten ze hem op internet alleen zien als je een Belg bent. Ik heb al met TOR proberen te vogelen en in die lijst met proxy servers staan wel wat Belgische ip's maar je kan niet zelf kiezen welke je wilt gebruiken?

Ik heb ook al gesurft of je ergens via een web proxy kon kiezen vanuit welk land je wilt surfen maar ik kan het niet vinden, De docu lijkt ook nergens als torrent of stream buiten die site te vinden te zijn,

1 week karma voor degene die zorgt dat ik die docu kan zien. :)

Kan iemand mij helpen met het bekijken van deze docu,

[Link niet meer beschikbaar]

Vanwege rechten laten ze hem op internet alleen zien als je een Belg bent. Ik heb al met TOR proberen te vogelen en in die lijst met proxy servers staan wel wat Belgische ip's maar je kan niet zelf kiezen welke je wilt gebruiken?

Ik heb ook al gesurft of je ergens via een web proxy kon kiezen vanuit welk land je wilt surfen maar ik kan het niet vinden, De docu lijkt ook nergens als torrent of stream buiten die site te vinden te zijn,

1 week karma voor degene die zorgt dat ik die docu kan zien. :)
via torrents "proxyswitcher" downloaden. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik daarmee instellen dat ik via een Belgisch ip wil surfen?

Kan ik daarmee instellen dat ik via een Belgisch ip wil surfen?

99% kans van wel ja. komt een waslijst met versch IPs te staan, je zal wel ff moeten zoeken omdat Belgie een klein vliegepoepje op de wereldkaart is, maar er stonden iig een paar NL IPs tussen weet ik nog toen ik dat programma nog gebruikte.

Er zijn betere maar als ze niet een goed anti-proxyscript op die site hebben (en daar ga ik niet van uit) dan is het een gebruiksvriendelijke keuze waar iedereen mee uit de voeten kan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan ga nu uit maar ga er morgen eens mee aan de slag thanks.

Terug
Naar boven