AndroidHealthClinic

Surinamer in trein Tript em op Racisten

WTF...

Schaap. De rest in die trein trouwens ook zeg... Brrr. En de personen die het filmpje maakten zijn helemaal een stel jandoedels.

Damn, eigenlijk geef ik die kerel misschien wel groot gelijk :D Maar 't blijft een schaap.

We hebben een O...

had ik al wel is gezien, weet niet hier ofzo
valt me wel op dat nederlanders echt expert zijn in schelden ,kanker is hun favoriet :D
ik heb geen manieren geleerd voor dit soort bitches :roflol:

Wat een kerel joh...die weet duidelijk niet wat kanker is!:mad:

En we hebben een D

Heb de eerste 5 seconden gezien. Ben dat gezeik van die apen moe

Er zit toch een noodrem op die trein???
Trap die kneus er gewoon uit in the middle of nowhere......

Is dat met de politie ja?
Oh fijn heb ik weer onderdak.

Wat een figuur.

Kijk wat die politie doet.Dit moet rustig uitgepraat worden.Maar de politie laat zich liever beledigen.Hij had hem een kogel door de kop moeten schieten.Hij moet zich aanpassen hier.Wat een geak zeg.

idd oud

Kijk wat die politie doet.Dit moet rustig uitgepraat worden.Maar de politie laat zich liever beledigen.Hij had hem een kogel door de kop moeten schieten.Hij moet zich aanpassen hier.Wat een geak zeg.

Welke politie?:rolleyes: Of is iedereen met een uniform hetzelfde volgens jou?

zo'n kerel moet je dus nooit zo tegen je laten praten he. laat em snel effe zn kk hoofd houden

als ik in die trein zat had ik hem geslagen en dat flesje drinken in zijn reet getrapt. Je bent keybord warrior of je bent het niet he:D

haha geniaal :roflol:

Ik las het net het topic ''vrouwen houden van humor'' Monster discussie over het feit of vrouwen grappig zijn, nou hier is het bewezen.

Mannen zijn idd grappiger dan vrouwen:roflol:

Terug
Naar boven