Chill.NL
Cool Novice
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vocht verloren?! Sorry hoor maar je ziet er nog steeds behoorlijk spongy uit.
Verstandig man, echt goed.
rond 20% op 104 a 105kg. maar ik ga focussen op leaner worden en tegelijkertijd droge gains maken als ik weer on ga met tren enzo
Tren op 20%, succes met je gyno dan, koop maar vast een bh.rond 20% op 104 a 105kg. maar ik ga focussen op leaner worden en tegelijkertijd droge gains maken als ik weer on ga met tren enzo
Ben er zeker trots op.. krachttoename was Insane en met igf-1 zag ik al vet snel veranderingen in me bodyVerbaast me dat de xtc buiten schot is gebleven.
20 jaar en zoveel troep tegelijkertijd.
Ben alleen al van 3 weken Dianabol 50mg per dag in combi met 7 weken test E 500mg per week van 85 kg naar de 97kg gegaan.
Paar dagen zelfs 100kg.
Goed gebulkt en gedurende hele kuur proviron ernaast 20 mg per dag.
2 weken natuur met Nolva 20mg per dag.
Nu lange tijd al weer off en nog steeds vast op 91kg.
Alleen heb ik zeer slechte aanleg voor borst.
Die train ik nu natural 2 keer per week.
Misschien probeer ik volgend jaar nog eens wat met Anadrol.
Anadrol schijnt beter op de testosteron receptoren in het borstspier weefsel te werken.
Maar wat ik hier heb gelezen en op die leeftijd, sorry helemaal gestort.
Wees er maar trots op O_o
Met nadruk op 'vet snel'.Ben er zeker trots op.. krachttoename was Insane en met igf-1 zag ik al vet snel veranderingen in me body
Verbaast me dat de xtc buiten schot is gebleven.
20 jaar en zoveel troep tegelijkertijd.
Ben alleen al van 3 weken Dianabol 50mg per dag in combi met 7 weken test E 500mg per week van 85 kg naar de 97kg gegaan.
Paar dagen zelfs 100kg.
Goed gebulkt en gedurende hele kuur proviron ernaast 20 mg per dag.
2 weken natuur met Nolva 20mg per dag.
Nu lange tijd al weer off en nog steeds vast op 91kg.
Alleen heb ik zeer slechte aanleg voor borst.
Die train ik nu natural 2 keer per week.
Misschien probeer ik volgend jaar nog eens wat met Anadrol.
Anadrol schijnt beter op de testosteron receptoren in het borstspier weefsel te werken.
Maar wat ik hier heb gelezen en op die leeftijd, sorry helemaal gestort.
Wees er maar trots op O_o
Al Jouw posts tot nu toe irriteren me je hebt 0 verstand denkt dat je dood gaat van 2 orals komt in iemand anders zijn log even vertellen wat jij wel niet gaint op een beetje test. 7 weken test e 3 weken dbol een nakuur van 2 weken. Je kuur gaat nergens over en je nakuur ook niet.Bro please shut up met je bullshit verhalen. Dat je 12 kilo aankomt in 7 weken is vast allemaal VVM je werd gewoon een vet vochtig varken omdat je voedingschema ruk is. Met de manier waarop je hier post ga je het zeker lang volhouden op het forum not...
Weet je zeker dat je off bent?Neem een stress pil bro.
En zoveel post ik niet en jij bent de enige die zo imbeciel reageert.
Krijg altijd van andere normale antwoorden.
Lezen en interpreteren kan je al helemaal niet, begin dar eerst eens mee.
En ja ik ben 12 kilo aangekomen in 7 weken van D-Bol en TE en inderdaad deels vocht wat elke kunstmatig opgepompte bodybuilder als jij wel weet.
Maar heb er toch nog steeds 93 Kg aan overgehouden.
En je bent een slap ouwehoer want ik heb helemaal niks over mijn voeding gezegd.
Zat 3 maanden lang op 3000-4000 calorieën per dag.
Vraag eerst normaal voordat je zo`n grote onbeschofte bek op zet, nep bodybuilder.

Zit iedereen aan de tren hier ofzo? Wat een negativiteit lets spread Some positive energyWeet je zeker dat je off bent?
Ontopic: de hoeveelheid gear die TS erin trapt voor een desbetreffend fysiek is wel écht om verdrietig van te worden though![]()
Ga jij alsjeblieft van dit dbb af, wat een gekwats. Jij bent de enige die hier abnormaal reageert, @So Hardcore drukt je met je neus op de feiten, jij kan er niet tegen en begint dit te zeggen. Als je de waarheid zou spreken zou je niet zo op je teentjes getrapt zijn.Neem een stress pil kunstmatig opgepompte bodybuilder als jij wel weet.
En je bent een slap ouwehoer want ik heb helemaal niks over mijn voeding gezegd.
Vraag eerst normaal voordat je zo`n grote onbeschofte bek op zet, nep bodybuilder.
Sky high