MuscleMeat

TEST + DECA + TRESTOLONE + HGH

Bezoekers in dit topic

Update

Carbs verhogen van 500 naar 550
Slin 25iu naar 30iu
 
Je ziet er goed uit bro!

Bedankt makker! Ik doe mijn best

Probeer zoveel mogelijk zwakke plekken te versterken en aesthetic look, 70's era of men's physique te krijgen.

Brede V,smalle taille

Nog wat werk wel,maar mogen niet klagen:)

Lats langs voor zijn miserabel vind ik,en langs achter valt mee,tips of bepaalde oef iemand voor uw lats meer sterker van de voorkant te krijgen?
Meer pulls aan doen ipv rows, want die is overheersend geworden vind ik...
 
(machine) pull over
 
Dat mis ik dus bij mij in de gym
Variatie met kabels enkel mogelijk
kabels is ook goed, maar niets (dumbells/ kabels/barbell/..) evenaart machine voor mij. mis hem helaas ook in mn nieuwe gym
 
kabels is ook goed, maar niets (dumbells/ kabels/barbell/..) evenaart machine voor mij. mis hem helaas ook in mn nieuwe gym

Ja dat geloof ik,suckt :/
 
Update, gewicht maar 0,5kg bij
Goed dat ik de carbs gisteren heb verhoogd,merkte het al...
 
Nice kerel, ik zou wel opletten met carbs toevoegen. Niet te vettig worden. Mijn persoonlijke voorkeur zou gaan naar wat meer chest :) maar dat ben ik. Je ziet ook al lekker aan de onderarmen dat het goed gaat :D
 
Nice kerel, ik zou wel opletten met carbs toevoegen. Niet te vettig worden. Mijn persoonlijke voorkeur zou gaan naar wat meer chest :) maar dat ben ik. Je ziet ook al lekker aan de onderarmen dat het goed gaat :D

Ja zowiezo,ga het wrs max tot 600carbs trekken tot einde deca. Slin nog een week max
Met trest erbij langzaam carbs terug droppen zodat ik deze in off periode kan aanhouden.

Bedoel je meer op mijn borst focussen?
Ja onderarmen ploffen altijd tijdens een kuur Hoef ze niet per se apart nog bij te trainen.

Haha nene wil niet vet kweken
De t3 helpt wel goed
Hartslag in rust 115, niet zo prettig maarja
 
Hoeveel t3 neem je?

Chest idd wat meer aandacht geven was ook mijn gedachte.
 
En dan 115 in rust? Dat is gek. Wat neem je nu precies allemaal?
 
En dan 115 in rust? Dat is gek. Wat neem je nu precies allemaal?

Ja serieus, smorgens bij opstaan hgh,dan ontbijt en slin 15min later, plus 50mcg t3, tab aromasin, en dan duurt het niet lang voordat mijn hartslag zo hoog is terwijl ik gwn in de zetel zit

Pak in de avond meestal nog wat pre workout dusja,niet zo goed
Zelfs dag nadien (op rustdag) is die nog rond de middag 100-105 soms
 
Al een 2-3dagen gevoelige en pijnlijke tepels,schijfje voelt gezwolle:/

Aromasin 25mg ED en doe sinds gistr halve tabje letro erbij voor een paar dagen
 
Update

6,5kg in de plus

Voeding,hgh en slin beetje inconsistent laatste dagen

Tepels hurting like a mutherfuker,letro blijve nemen deze week
 
Gewicht blijft naar boven gaan,kracht ook deels, ik had gehoopt na al die weken deca dat mijn polsblessure zou verholpen zijn,maar helemaal niks:/

Ik blijf er bij,mijn gains zijn goed maar vind ze te weinig, een oldskooler (die me al lang kent en ook kuurverleden en tranfos etc)bij mij op de gym vond het ook zo gek. Gains goed maar toch zo ehhhh

Ligt gewoon aan de t3 kan niet anders,heb ook geen veel minder bloat,dikke kop gelijk vorige keer
T3 dehydrateert...smorgens ben ik ook echt lean aan mijn buik

Ok positief,lean gains en alles goed al bij al
Maar mentaal ben ik gewoon niet mee

Iemand dit ook al meegemaakt? Moet ik het gewoon negeren?
 
Gewicht blijft naar boven gaan,kracht ook deels, ik had gehoopt na al die weken deca dat mijn polsblessure zou verholpen zijn,maar helemaal niks:/

Ik blijf er bij,mijn gains zijn goed maar vind ze te weinig, een oldskooler (die me al lang kent en ook kuurverleden en tranfos etc)bij mij op de gym vond het ook zo gek. Gains goed maar toch zo ehhhh

Ligt gewoon aan de t3 kan niet anders,heb ook geen veel minder bloat,dikke kop gelijk vorige keer
T3 dehydrateert...smorgens ben ik ook echt lean aan mijn buik

Ok positief,lean gains en alles goed al bij al
Maar mentaal ben ik gewoon niet mee

Iemand dit ook al meegemaakt? Moet ik het gewoon negeren?
Halveer je dosis t3 eens? Waarom trouwens t3?

Welke polsblessure heb je dan? Ik heb er ook eentje
BPC-157 Quervain tendonitis
 
Back
Naar boven