AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

jij bent toch 14?

• Topic Starter Topic Starter
:haha: jullie lijken wel stel soms .

maar niemand vind het een slecht idee om die methyltren ff te onderbreken en over 2 weekjes door te gaan ? wil optimaal gebruik maken van de MT

:haha: jullie lijken wel stel soms .

maar niemand vind het een slecht idee om die methyltren ff te onderbreken en over 2 weekjes door te gaan ? wil optimaal gebruik maken van de MT

denk dat het dan even hard terug zal komen.. maar als je idd tentamen drukte gaat krijgen is het een goed idee brahh

BAMMMMMM, sorry dat moest even

hoe bedoel je terug komen? er loopt ook nog 500 mg test naast he

weet ik, daarom zei ik ook dat je er een dht bij moet laten lopen, zal oestrogeen vorming in bepaalde mate beperken. maar die MT is ook nasty icm test als je gyno gevoelig bent.
low dose nolva kan ook trouwens

weet ik, daarom zei ik ook dat je er een dht bij moet laten lopen, zal oestrogeen vorming in bepaalde mate beperken. maar die MT is ook nasty icm test als je gyno gevoelig bent.
low dose nolva kan ook trouwens
Ik pak vanaf morgen wel nolva op 10mg

apotheek thuis of niet suwardi?

ik zou gelijk die nolva knallen ik stress mezelf hier dood over gyno :roflol:

Ik heb ook gyno .. Sucks :(
Eens ik bereikt heb wat ik wil, laat ik een ingreep doen het is toch een standaard operatie tegenwoordig.

standaard? Bij mij doen ze momenteel moeilijk denk niet dat het dan ''standaard'' is :rolleyes:

Wat bedoel je met '' bij doen ze momenteel niet moeilijk''?
En als je met standaard bedoeld zonder te kuren ja dat is het standaard.
Trouwens ik heb veel sojamelk gedronken voor 2a3 maanden, iets zegt me dat het hier door komt maar is wrs bs.

Wat bedoel je met '' bij doen ze momenteel niet moeilijk''?
En als je met standaard bedoeld zonder te kuren ja dat is het standaard.
Trouwens ik heb veel sojamelk gedronken voor 2a3 maanden, iets zegt me dat het hier door komt maar is wrs bs.
Nee hoor ik heel vaak srs, volgens mij is dat ook zo alleen opzoeken moet je zelf maar doen

Terug
Naar boven