AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

Inb4 Brycé
Bruut hoor die pic, je chest springt er wel mooi uit.
En gek wat duw jij niet :p

Hoeveel MT gebruik je nu? Nette stats, zeer goede progressie.
Welke heb je nu precies? Laat je nog leverenzymen prikken bro?
Kijk in ieder geval uit met dat goedje.

Suc6 bro

• Topic Starter Topic Starter
thanks, verwacht nog wel wat meer krachtgains.

Nice verhoging op je BP.
Ga je ook nog door loggen na je kuur? Ben wel benieuwd hoe dat gaat met kracht verlies enzo.
Ben ook wel blij mee aangezien borst (voornamelijk bench oefeningen) minst sterk zijn. Ik zal hier waarschijnlijk na de nakuur nog wel eens een update geven.

Damn bro je gaat lekker zo man. Alle oefeningen zijn gewoon erg netjes maar die IBP is off the hook!
Thanks brah

die MT is goed spul misschien ook maar eens bij me volgende cycle nemen :D sterke training bro
Ja is wel echt een leuk spulletje, maar toch beetje apart dat nu ik aan de 2de vial begin er pas echt iets van begin te merken. misschien was die andere vial meer onderdosed ofzo.

jesses van dat spul word je monster sterk of niet?
Ja tot dusver gaat wel lekker :D

Jezus christus, afgelopen halfjaar van 100 bench naar 150 gegaan is het niet? :cool:
Decline bench wel inderdaad, maar die heb ik ook daarvoor redelijk verwaarloosd.

suwardi ga je ook je voeding posten? ben benieuwd wat je zo binnen krijgt
hm

zal ongeveer zoiets zijn als het perfect zou zijn: (supps niet meegeteld, bakboter+ sauzen) in realiteit mis ik vrij regelmatig meal 3 maar dat is imo geen ramp.

1: 4 hele eieren 2 eiwit + 150gr oats
2: 300 gr bevroren panga + 300 gr gekookte rijst
3: 300 gr bevroren panga + 300 gr gekookte rijst
4:avondeten
5:500 gr magere kwark met eventueel wat rozijnen oid erin
6:voor slapengaan eiwitshake 30gr ofzo

Inb4 Brycé
Bruut hoor die pic, je chest springt er wel mooi uit.
En gek wat duw jij niet :p
Thanks broski :)

Hoeveel MT gebruik je nu? Nette stats, zeer goede progressie.
Welke heb je nu precies? Laat je nog leverenzymen prikken bro?
Kijk in ieder geval uit met dat goedje.

Suc6 bro
hey kriel, thanks voor compliment. Heb een paar dagen op 4 mg gezeten en daarvoor zat ik op 2 mg. Heb vloeibare oral chingchanchong, maar ben nu al tijdje weer terug op 2 mg sinds ik dat topic van valon heb gelezen over gal kotsen en leverwaarden van 580. Op 2mg gaan gains prima, ik zal waarschijnlijk geen leverenzymen laten prikken.

Nergens voor nodig om hoog te gaan idd. Zelfs op 1 mg zal je super gaan.

Veel suc6 kerel.

had bijna zelfde voeding, knap dat je dat rijst in een keer zo weg krijgt..
ik verdeelde t over 3 meals

had bijna zelfde voeding, knap dat je dat rijst in een keer zo weg krijgt..
ik verdeelde t over 3 meals
ik doe er meestal wat seroendeng of gebakken uitjes bij. Ja als ik alleen ben dan eet ik echt als een beest dan proef ik het eten bijna niet meer. In het openbaar eten duurt soms wel een 20-30 minuten ofzo voor ik alles weg heb..

ik doe er meestal wat seroendeng of gebakken uitjes bij. Ja als ik alleen ben dan eet ik echt als een beest dan proef ik het eten bijna niet meer. In het openbaar eten duurt soms wel een 20-30 minuten ofzo voor ik alles weg heb..

Beetje ketjap doet ook wonderen.
Ik snap wat je bedoelt man, als ik alleen eet vreet ik nog net niet uit een emmer. :D

en kerel, voel je je nog toppie? of ga je nu meer sides merken?

en kerel, voel je je nog toppie? of ga je nu meer sides merken?
meh, begint toch redelijk wat gyno te vormen achter me tepel , zie het duidelijker. Mentaal snel opgefokt maar op zich gaat het best goed, verder geen last sides oid. Ik denk dat ik de MT ff stop aangezien tentamens eraan komen en mijn voeding veel slechter zal zijn.

ik wil dan over 2 weken nog de laatste methyltren opmaken dat zla dan nog 2 weekjes zijn ofzo.

Dacht even dat dit de log van killy was en dat hij was gaan kuren :roflol:

meh, begint toch redelijk wat gyno te vormen achter me tepel , zie het duidelijker. Mentaal snel opgefokt maar op zich gaat het best goed, verder geen last sides oid. Ik denk dat ik de MT ff stop aangezien tentamens eraan komen en mijn voeding veel slechter zal zijn.

ik wil dan over 2 weken nog de laatste methyltren opmaken dat zla dan nog 2 weekjes zijn ofzo.

die avatar hahaha

misschien idee om een dht er bij te zetten? mast oid

aah oke ik heb er niet veel kaas van gegeten van de sups die jij gebruikt:P maar gyno is wel k*t:(

gyno is zeker k*t, ik bikkel hem hier hard om voor een operatie

:roflol: die ava van je :roflol:

die avatar hahaha

misschien idee om een dht er bij te zetten? mast oid
ja tegen de tijd dat ik het heb is een week verder en heb nog 2 weken examens. zit dan al in week 6 ofzo van me kuur en om nou mast prop erbij te gaan zetten vind ik ook niet chill :p

Foto van je tepel :eyebrow:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik Kuki en Marcel zag de verleiding voor juice voor mij ook groter is geworden.

Hoezo?

Terug
Naar boven