- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks, verwacht nog wel wat meer krachtgains.
Ben ook wel blij mee aangezien borst (voornamelijk bench oefeningen) minst sterk zijn. Ik zal hier waarschijnlijk na de nakuur nog wel eens een update geven.Nice verhoging op je BP.
Ga je ook nog door loggen na je kuur? Ben wel benieuwd hoe dat gaat met kracht verlies enzo.
Thanks brahDamn bro je gaat lekker zo man. Alle oefeningen zijn gewoon erg netjes maar die IBP is off the hook!
Ja is wel echt een leuk spulletje, maar toch beetje apart dat nu ik aan de 2de vial begin er pas echt iets van begin te merken. misschien was die andere vial meer onderdosed ofzo.die MT is goed spul misschien ook maar eens bij me volgende cycle nemensterke training bro
Ja tot dusver gaat wel lekker

Decline bench wel inderdaad, maar die heb ik ook daarvoor redelijk verwaarloosd.Jezus christus, afgelopen halfjaar van 100 bench naar 150 gegaan is het niet?![]()
hmsuwardi ga je ook je voeding posten? ben benieuwd wat je zo binnen krijgt
Thanks broskiInb4 Brycé
Bruut hoor die pic, je chest springt er wel mooi uit.
En gek wat duw jij niet![]()

hey kriel, thanks voor compliment. Heb een paar dagen op 4 mg gezeten en daarvoor zat ik op 2 mg. Heb vloeibare oral chingchanchong, maar ben nu al tijdje weer terug op 2 mg sinds ik dat topic van valon heb gelezen over gal kotsen en leverwaarden van 580. Op 2mg gaan gains prima, ik zal waarschijnlijk geen leverenzymen laten prikken.Hoeveel MT gebruik je nu? Nette stats, zeer goede progressie.
Welke heb je nu precies? Laat je nog leverenzymen prikken bro?
Kijk in ieder geval uit met dat goedje.
Suc6 bro
ik doe er meestal wat seroendeng of gebakken uitjes bij. Ja als ik alleen ben dan eet ik echt als een beest dan proef ik het eten bijna niet meer. In het openbaar eten duurt soms wel een 20-30 minuten ofzo voor ik alles weg heb..had bijna zelfde voeding, knap dat je dat rijst in een keer zo weg krijgt..
ik verdeelde t over 3 meals
ik doe er meestal wat seroendeng of gebakken uitjes bij. Ja als ik alleen ben dan eet ik echt als een beest dan proef ik het eten bijna niet meer. In het openbaar eten duurt soms wel een 20-30 minuten ofzo voor ik alles weg heb..

meh, begint toch redelijk wat gyno te vormen achter me tepel , zie het duidelijker. Mentaal snel opgefokt maar op zich gaat het best goed, verder geen last sides oid. Ik denk dat ik de MT ff stop aangezien tentamens eraan komen en mijn voeding veel slechter zal zijn.en kerel, voel je je nog toppie? of ga je nu meer sides merken?
Dacht even dat dit de log van killy was en dat hij was gaan kuren![]()

meh, begint toch redelijk wat gyno te vormen achter me tepel , zie het duidelijker. Mentaal snel opgefokt maar op zich gaat het best goed, verder geen last sides oid. Ik denk dat ik de MT ff stop aangezien tentamens eraan komen en mijn voeding veel slechter zal zijn.
ik wil dan over 2 weken nog de laatste methyltren opmaken dat zla dan nog 2 weekjes zijn ofzo.
meh, begint toch redelijk wat gyno te vormen achter me tepel , zie het duidelijker. Mentaal snel opgefokt maar op zich gaat het best goed, verder geen last sides oid. Ik denk dat ik de MT ff stop aangezien tentamens eraan komen en mijn voeding veel slechter zal zijn.
ik wil dan over 2 weken nog de laatste methyltren opmaken dat zla dan nog 2 weekjes zijn ofzo.
maar gyno is wel k*t
ja tegen de tijd dat ik het heb is een week verder en heb nog 2 weken examens. zit dan al in week 6 ofzo van me kuur en om nou mast prop erbij te gaan zetten vind ik ook niet chilldie avatar hahaha
misschien idee om een dht er bij te zetten? mast oid