AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Merk nu qua kracht echt dat de MT inkickt. schouder voelt bijna weer ok aan.
Arms (8-12 reps)

Cable curls
15x60
12x90
10x110
6x115 PR (had nog nooit 115 uberhaupt gedaan..)

decline small grip BP
10x100
8x110
9x130
6x135 PR- nog nooit zo zwaar gegaan en ik had geen spotter.

tricep pushdowns ss cable curl (met armen horizontaal en dan naar je hoofd toe curlen)
12x80
3x10x100 ss 20x50

single arm hammer cable curl ss overhead cable tricep exten.
3x8-10x40 PR ss 12x70 - 2x10x85

Damn Suwardi je gaat inderdaad als een stoomtrein. Sterk bro.

lekker bezig beetje laat maar ik volg

Doe je ook DB/Kroc rows? Ook zo'n lekkere beukoefening is dat.
db gaan hier maar tot 32 kg dus om te janken. Kan wel single arm cable rows doen maar dan trek ik ook die hele rij weg en kan dan niet echt met goede techniek doen. Binnenkort van gym switches -over maandje ofzo daar hebben ze wel geile dumbbells tot 60 kg dacht ik

db gaan hier maar tot 32 kg dus om te janken. Kan wel single arm cable rows doen maar dan trek ik ook die hele rij weg en kan dan niet echt met goede techniek doen. Binnenkort van gym switches -over maandje ofzo daar hebben ze wel geile dumbbells tot 60 kg dacht ik

Dat is inderdaad niks dan, 32 kg, wtf. DB's tot 60 kg, vette shit bro! Daar kan je dan goed trainen en zal ook wel een gym zijn waar wat meer serieuze boys trainen dan.

Dat is inderdaad niks dan, 32 kg, wtf. DB's tot 60 kg, vette shit bro! Daar kan je dan goed trainen en zal ook wel een gym zijn waar wat meer serieuze boys trainen dan.
ja op zich wel nice maar volgens mij wel veel oude zooi daaro. Serieuze mensen heb ik idd wel liever zolang ze maar beetje respectvol zijn want sommige mensen zijn echt zo asociaal als ze pest.

ja op zich wel nice maar volgens mij wel veel oude zooi daaro. Serieuze mensen heb ik idd wel liever zolang ze maar beetje respectvol zijn want sommige mensen zijn echt zo asociaal als ze pest.

Oude zooi is niet erg als het maar werkt. Gelukkig heb ik geen last van aso's, alleen maar van ecto's die lopen te lullen en te kloten.

Lees je uberhaupt wel mee? TS geeft zelf aan k*t voeding te hebben gehad en ook bijvoorbeeld alle massa van een andere kuur te zijn verloren door k*t voeding.
Gehad ja en pakt sinds een maand weer zijn voeding op, en ja ik lees mee ;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 23:54 ----------

ik wil eigenlijk zo wel ff die EK burger proberen :p

ik had ook gehoord 8kipnuggets + 8 bitterballen + 2 bakjes saus = 4 euro.

EK-burger is niet niet zo lekker als die eruit ziet vind ik tenminste man..

Dam die MT voelt echt goed aan, ben enorm sterk! Schouder voelde redelijk maar nog steeds kak

decline BP
20x40
10x90
8x120
8x130
8x140 (PR op reps , ging easy)
8x145 PR
4x150 PR!!! 10 kg zwaarder dan me afgelopen borsttraining! zat nog meer in maar had geen spotter.

incline dumbbell press
4x12x32

incline cable fly pronated grip
12x25 (per hand)
2x10x35

Machine dips
3x8-12x135

eigenlijk nog een flat oefening moeten doen.
verder wat vocht verloren, aders lopen vanuit me nek/traps over op me borst, lopen aders aan de binnenkant van me biceps , onderarmen lekker vasculair. Leuk middeltje methyltren.

Erg strerk! :thumbs:

Nice verhoging op je BP.
Ga je ook nog door loggen na je kuur? Ben wel benieuwd hoe dat gaat met kracht verlies enzo.

Damn bro je gaat lekker zo man. Alle oefeningen zijn gewoon erg netjes maar die IBP is off the hook!

die MT is goed spul misschien ook maar eens bij me volgende cycle nemen :D sterke training bro

jesses van dat spul word je monster sterk of niet?

Jezus christus, afgelopen halfjaar van 100 bench naar 150 gegaan is het niet? :cool:

suwardi ga je ook je voeding posten? ben benieuwd wat je zo binnen krijgt

Terug
Naar boven